päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,331
- 2,332
- 2,333
- 2,334
- 2,335
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Uh! Flip Schultz Suomeen ens kuussa, Charlie Murphy lokakuussa ja Richie Hall marraskuussa! Joutuu varmaan menee tsekkaa :) Flippi oli Pablon lämppärinä niin tulessa et hyvä nähä se vihdoinki pääesiintyjänä.
[q]KooKie, 16.11.2007 16:05:
Nousee, nousee! *känni*
[/q]
Nyt jo?! Saakeli pääsin vast himaan..
Kaveri myy mulle halvalla XBoxin ^__^
Hyvästi sosiaalinen elämä!
[q]Kriss G, 25.10.2007 15:12:
Jos joskus on ollu vaikee pidättää naurua ni silloin. Se vesisade viel kruunas koko komeuden.
[/q]
Et sä mitään naurua sillon pidätelly, on varmaan vielki vahingonilosin nauru jonka kohteeks oon koskaan joutunu :D
[q]Kriss G, 24.10.2007 14:51:
---
antonsonin, 21.10.2007 13:31:
---
[x] Kotipizzan Falafelit
---
VITTU SKARPPAA JÄTKÄ!
[/q]
Tosta tuleeki mieleen se saatanan masentava laskuhumalayö ku sain pitakebabin falafelilla :(
Uudet kengät, sata gigaa muistia ja uus väri ja leikkaus hiuksiin tänää <3
[q]Steven Hoaks, 3.4.2008 21:43:
Mikä, paljon makso, arvosteluu, miksi, minkä värinen, tuksuuks miltään, monta kulmaa, eroottinen kake? Kerro heti. Itellä ollu hakusessa jo toista kuukautta mutta kun ei ole kokemusta niin en uskalla ostaa
[/q]
Kannattaa ihmees ostaa, hemmetin näppärä väline. Mulla noiden vehkeiden hinta oli esteenä, mut onneks duunista sai ilmasiks koekäyttöön Topfieldin 4100:sen.
Mitä nyt Tekniikan Maailmaa ynnä muita "miesten lehtiä" oon selannu ni noi Topfieldin boksit pesee muilla lattioita ja niitä myydänki kaikist eniten, joten mutu-pohjalta suosittelisin semmosta. Ja toi tallennus on iha äärimmäisen simppeliä!
Tosiaan kaukosäädintä muotoillessa on kyllä ollut likaiset ajatukset mielessä :p
Siitä vähän kuvaa vielä:
http://www.audio-outlet.fi/cat/images/tf4100etu_0709_19d.jpg
Rakkautta <3
[q]Jago, 30.8.2007 18:43:
eiku ihan tavararöykkiöiden välistä.. Ja siis ihan kääreissä.. en mä mitään lattiakarkkeja söis*nauru*
[/q]
Hyvä :D
Ihan vidun karmiva olo, mut eilen oli niin täydellinen ilta ettei oo ollu toista piiiiiiitkään aikaan. Kiitos Keksi *sydän* Tän yhdistelmän dtm tulee näkemään useamminkin!
Tulipas soittoo just, et mulle oltais halukkaita vuokraamaan asunto. :)
[q]mayah, 3.7.2007 13:34:
---
Zenni, 3.7.2007 13:33:
Ihanan hiljasta duunissa, voin keskittyä tekemään ei mitään.
---
:D mä alan olee tähän jo kohtuu kypsä!
[/q]
Voin lohduttaa sua sillä, että mä istun täällä vielä hajottavat kuus ja puol tuntia. :C
[q]Jone, 28.6.2007 21:28:
Erittäin huippua tästä tekee se, että tää ei oo sitä normikuplista vaan sellaista, jossa on ihan hillittömän kokoiset kuplat. Arvaa vaan kuin kovaa nää poksuu?
[/q]
O_O MULLE!
Mut toisaalta, noissa varmaan ärsyttää enemmän jos se ei poksahda kunnolla?
[q]astaroth, 28.6.2007 21:25:
---
Zenni, 28.6.2007 21:19:
Kuplamuovin poksauttelu on kyl äärimmäisen tyydyttävää puuhaa. Tänään duunissa paukuttelin yhteensä varmaan kolme tuntia niitä, kiitos varaston pojille jotka pakkaa kaikki saapuvat tuotteet kaksinkertaiseen muoviin. ^__^
---
http://fun.from.hell.pl/2003-11-24/bubblewrap.swf
[/q]
Ei toi tunnu samalta :(
[q]Jone, 28.6.2007 20:52:
Jättikuplamuovi.
[/q]
Kuplamuovin poksauttelu on kyl äärimmäisen tyydyttävää puuhaa. Tänään duunissa paukuttelin yhteensä varmaan kolme tuntia niitä, kiitos varaston pojille jotka pakkaa kaikki saapuvat tuotteet kaksinkertaiseen muoviin. ^__^
Ja tänään varmistu, et saatiin viimeset paikat Pablon perjantain shöylle!
Elämä maistuu oikeesti aika hyvältä tällä hetkellä.
Jeah, kutsu työhaastatteluun! :p
Olipa kiva tulla siivottuun huoneeseen kivan päivän jälkeen kaverin kanssa. ^__^
[q]Freja, 7.6.2007 21:17:
Juhannus varmistui, ei tarvi olla täällä sillon *sydän*
[/q]
Sama homma täälläkin. ^__^
Kiva päivä ja ilta tyttöjen kans ^__^
Ukkonen ja salamat on aika *sydän*
Kylmää karpalosiideriä ja aurinkoa takapihalla
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,331
- 2,332