päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,275
- 2,276
- 2,277
- 2,278
- 2,279
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Tää on oikeestaan päivä *sydän*
Omat rakkaat kissani tulevat tänään kotiin! *sydän* Vuoden ero niistä hassuista karvakasoista on ollut todella rankka.. Ja voin vannoa, että maan päällä ei enää IKINÄ tule olemaan ihmistä, jonka takia luopuisin noista ihanista palleroistani.. Kissani ovat ainoat joihin luotan 100%. He eivät petä, eikä jätä minua IKINÄ! *sydän*
Miksei ole jo ilta..
[q]mayah, 1.9.2006 07:31:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
Mä niin odotin, että sä Maija tuut sanoo tän! Nyt mun perjantai on pelastettu!
[q]lostgone, 29.8.2006 10:22:
---
Super-Kerttu, 29.8.2006 07:34:
---
inneah, 29.8.2006 07:32:
Noi Dressmannin kalsari mainokset kaduilla
---
Ne on kyllä aikas jees..*kuolaa* Kerrankin naisille jotain silmänruokaa..
---
Mä tunnen itseni nykyään totaaliläskiksi aina q matkustan metrolla.*hmph*
[/q]
Tervetuloa naisten maailmaan..*igor*
[q]inneah, 29.8.2006 07:32:
Noi Dressmannin kalsari mainokset kaduilla
[/q]
Ne on kyllä aikas jees..*kuolaa* Kerrankin naisille jotain silmänruokaa..
[q]Ianna ei anna!, 28.8.2006 09:07:
---
Super-Kerttu, 27.8.2006 14:02:
Tähän mennessä ollut ihana ja rentouttava viikonloppu! On tullut treenattua kunnolla pitkästä aikaa! ja olen ihan fiiliksissä taas urheilusta! Olen syönyt hyvää ruokaa, nähnyt ihania ystäviä, ollut shoppailemassa ja nukkunut hyvin! illalla vielä tiedossa mukavaa aikaa..*vink* Joten kyllä kelpaa mennä maanataina töihin!
---
aika sama meininki täällä.
vaikka viikonloppu huipentuikin aika ikävän asian ilmitulemiseen jaksan ajatella positiivisesti ja kävellä eteenpäin pää pystyssä.
maanantai *sydän*
[/q]
Oikea asenne, nainen!
Tähän mennessä ollut ihana ja rentouttava viikonloppu! On tullut treenattua kunnolla pitkästä aikaa! ja olen ihan fiiliksissä taas urheilusta! Olen syönyt hyvää ruokaa, nähnyt ihania ystäviä, ollut shoppailemassa ja nukkunut hyvin! illalla vielä tiedossa mukavaa aikaa..*vink* Joten kyllä kelpaa mennä maanataina töihin!
Löysin kissoilleni uuden hienon vaaleanpunaisen hiekkalaatikot, joka natsaa nyt mun vessan väritykseen!
Perjantaina on palkkapäivä, joten täytyy käydä ostamassa se silloin!
Oon ihan yltiöpositiivinen!
[q]Ianna ei anna?, 22.8.2006 14:15:
---
Super-Kerttu, 22.8.2006 10:50:
Oon ihan yltiöpositiivinen!
---
etpä oo ainut
[/q]
Ollaan sitten yhdessä illalla yltiöpositiivisia!
[q]Saarre, 18.8.2006 07:53:
jokaviikko o perjantai senki likaset hipit!
[/q]
Mut aina vaan se on yhtä hienoo!
[q]mayah, 18.8.2006 07:12:
Se ois perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
TODELLAKIN!
Vaikka väsyttää ja duunit vituttaa, niin olen MAAILMAN ONNELLISIN TYTTÖ! *sydän*
[q]Ianna ei anna!, 15.8.2006 13:28:
pilviä ja sadetta
[/q]
Tää on varmaan koko kesän :)
Nasta ja lämmin ilta kamujen kera Sorvalammen kallioilla
[q]mayah, 26.7.2006 07:11:
Paras aamu aikoihin
[/q]
Totta turiset ystäväiseni!
[q]mayah, 11.8.2006 07:10:
No sitä vaan, et se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
[/q]
Just meinasin tulla sanomaan samaa, mut aina Maija ehtii ensin! Mut joo, IHANAA PERJANTAI!
Ihana hengähdystauko Tallinnassa viikonloppuna Hennan kanssa. Sai muuta ajateltavaa! Kiitos Henna! *sydän*
Ja muutamat muutkin todelliset ystävät viikonloppuna..*sydän* Ilman teitä en selviäisi!
[q]dreamer, 30.11.2006 09:05:
*sydän*Huomenna Amsterdamiin*sydän*
[/q]
Oon niin kade..*igor* Mut pitäkeehän lystiä! *sydän*
VIHDOIN KOTONA! *sydän*
Tosin Jani ei päässyt lennolle ja on vielä Friscossa yrittämässä saada lentoa koti Suomeen..*uuh* Juhannus siis yksin kotona. Tosin niin kamalat jetlagit, et menen suoraan tästä sänkyyn..
Niin ja en tiedä onko tää päivän :) vai :(, mut matkan loppu sai todella koomisia piirteitä.. Ensin myöhästytään check-in:istä 5 minsaa, eikä päästä Suomeen. Seuraavana aamuna vain minä ja Harri päästään stand bylla Suomeen. Jani jää vielä jumiin Friscoon. Janin laukku tulee Suomeen, vaikka mies ei..*nauru* Mun ja Harrin laukut jossain matklla, 2 lontoossa ja 2 teillä tietämättömillä..*ding* On se ihmeellinen se Ameriikan ihmemaa!
No toivottavasti löytää mies ja laukut kotiin! *sydän*
Kaikesta huolimatta ihanaa mittumaaria kaikille!
Eilen oli mukava ilta.. Ja tänään ollut aamusta asti hyvä mieli.. Luulenpa, että kyllä tää tästä suttaantuu! Tulis vaan vielä varmistus kämpästä.. Niin uusi ehoempi elämä voi alkaa..*nauru*
Niin ja viikonloppuna Annan kanssa Kotkaan meripäiville ördäämään! *känni*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,275
- 2,276
- 2,277
- 2,278
- 2,279
- ...
- 2,345
- Seuraava »