päivän :)

Back to häröily O

Maailman ihanin viesti äsken rakkaalta.. *sydän* En edes tiennyt, että näin onnellinen voi olla..*pihkassa*

[q]mayah, 13.10.2006 08:20:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat
[/q]

*sydän*

Hotellit ja lennot varailtu kesäksi Ibizalle ja Barcelonaan! Tulispa jo kesä! Niin ja tänään on perjantai! Kuukauden päästä päästään jo muuttamaan.. Ja muutenkin kaikki on hyvin..*sydän* Mitä nyt rahat tosi finaalissa. Tosin on tässä tullut isoja ostoksia tehtyäkin!

Niin ja toinen päivän :) Eilen varattiin lennot Damiin sekä hostelli sieltä..*jiihaa* Olispa jo kesä! *sydän*

[q]mayah, 6.10.2006 08:02:
[/q]

NÄIN ON!

[q]hyperventilaatio, 3.10.2006 02:48:
Hymyilyttää. Kivaa.
[/q]

Näin tekee..*iloinen*

Tosi kiva viikonloppu ihanien ihmisten kanssa..*sydän*

[q]mayah, 29.9.2006 07:48:

No hemmetti, unohdin! Laitoin jo koneen kiinni ja sitte tossa hampaita pestessä muistin, että perkules :D

Ja palkkapäivä vielä kaiken lisäksi :)
[/q]

Missä on Maijan perjantain avaus?

No mut, PERJANTAI! *sydän*

Sain lähes kahden viikon lusmuilun jälkeen raahattua itseni salille! Enää ei väsytä yhtään niin paljoa ja kurkkukaan tunnu niin karhealta! Ja sain vedettyy viel ihan kunnon kovan treenin!

Nii..siitäs sait Maija!

[q]mayah, 25.9.2006 19:15:
Eka salireissu viikkoon Ja huomenna pääsen vihdoin alottaa sen uuden saliohjelman ihan kunnolla :)
[/q]

Sinä kurjimus tulit vielä tänne hehkuttamaan reippauttasi! Joo, mä meen huomen!

Ihana, hauska ja mukava viikonloppu takana ihanien ihmisten kanssa! *sydän*

Kiitos kaveliiiiiiiit! *sydän*

[q]Ronie, 14.9.2006 21:03:
Paino taas nousussa ja salitreenikin pitkän tauon jälkeen kulkee suht hyvin. Gotta love it!
[/q]

Jep jep.. n. 3 viikkoo salii ja kunnon ruokaa takana ja meikän paino noussut 4 kiloo! No joo..Nyt ei kyl enää tarttis paino kauheesti nousta, mut lihakset sais kyl kasvaa..Hyviä toiveita mulla!

[q]mayah, 15.9.2006 09:08:
Se ois perjantai, tytöt ja pojat
[/q]

JESHHH!

[q]mayah, 15.9.2006 09:07:

Senkin Ei se viel oo.
[/q]

No hemmetti..Koko aamun oon oottanut sua avaamaan perjantaita..mut ei oo kuulunut! Joten voisitko nyt avata tän perjantain!

En olekaan niin taitamaton, osaamaton ja rähmäkäpälä kuin olen kuvitellut.. kyse ei siis nyt ole ahkeruudesta.. Ja mun taidoista ollaan oikeesti kiinnostuneita.. Hitto..*hihu*

Sain raahattua äässini salille väsymyksestä ja ylitöistä huolimatta! Ja nyt on aivan eri fiilis! oon täynnä puhtia!

[q]mayah, 5.9.2006 15:26:
onpas ollu kiirettä töissä!
[/q]

Todellakin..Huomaa, että syksy saapunut.. Saa painaa duunissa joka päivä kuin pieni eläin..*hikoil*

Elämäni rakkaudet ovat kotona! *sydän*

Tosin ne osoittaa mulle hiukan mieltä.. Oksu sähisee mulle ja Wilma on sängyn alla! Ehkä se on mulle vain ihan oikein!

[q]Sinza, 4.9.2006 10:22:
---

Mä taas oon vastaavan tilanteen edessä, todennäkösesti joutumassa lähiaikoina luopumaan mun kissoista *uuh*. Avokilla on alkanut siinä määrin hengitys pihisemään, etten pysty enää kauaa hyvällä omallatunnolla sitä kuuntelemaan. Tuntuu kyllä tosi pahalta ajatellakaan, et joutuis elää ilman mun vauvoja *nyyh*. Toivottavasti äiti suostuis ne ottamaan hoiviinsa, ei olis sit ainakaan ikuinen ero *uuh*.
[/q]

Se on rankka paikka.. Itse löysin kuitenkin niin ihanan ihmisen, että hän suostui ottamaan kissat ikäänkuin hoitoon määrittämättömäksi ajaksi. Sopimukseen kuului, että minä maksan kaikki eläinlääkärimenot + muut isommat menot ja jos ikinä joudun sellaiseen tilanteeseen, että ero tulee ukon kanssa (mikä siis tuli *igor*) Niin saan kissani takaisin! Lopullisesti en olisi ollut heistä valmis luopumaan! Ihmisiin kun koskaan ei voi luottaa 100%, mutta eläimiin voi. Mieti tarkkaan mitä teet kissojen suhteen. Itse en ikinä olisi luopunut palleroistani lopullisesti! ONNEKSI!

O