päivän :)

Back to häröily O

Mhhhhm, mikä ihana yö mussun kainalossa.

Tänään pitäis nähdä yksi tyttölapsi pitkästä aikaa. Saas nähdä, jos sen saisi houkuteltua bileiden mierolle tielle taas!

[q]Zenni, 2.11.2006 16:43:

Systeri oli viime vuonna tehny tuttavuutta taistelusukeltajiin
[/q]

Siskos tuntien ne oli rumia ku oravan ja elefantin perseiden risteytymät. Tai sit jotain ihan helvetin helmiä... :D

[q]Zenni, 3.10.2006 14:39:
"Nii et tota voiks niiden polkimien välimatkal olla suuriiki eroi? Tai et sähän voit vahingos painaa vaik kaasuu ku pitäis jarruttaaa." *nauru**sydän* Teoriatunnit sun ja Hannan kans on kyl sellasta terapiaa että! :D
[/q]

"Miten ehkäiset känniajamista kaveripiirissäsi?" "Ai missä kaveripiirissä?" :D Joo ei siel kestäis ilman teitä. Tosin ilman teitä voisin oppiakin jotain.

Edit. Ainiin, mä muuten painoin vahingossa kaasua kun piti jarruttaa. :D Ja STUMPPASIN kerran! Tosin mäkilähtö meni loistavasti. :D Niin joo ja sit ku huomasin sen kalenterissa sun ajan, ni pyysin sitä tekee sulle kaikki ajomaikkojen jäynät, mitä löytyy. *sydän*

[q]Zenni, 3.10.2006 14:39:

NII, ja mun synttärit!
[/q]

VIHDOINKIN. Junnu.

Tossa kahdeksan aikaan auringonpaisteeseen heräillessä odotteli yhdeltä murulta tekstari. Puoli kuudelta se oli lähetellyt hyviä huomenia, niin oli pakko kuitata takaisin sen sairaasta huumorintajusta ja "hienovaraisesti" vittuilla jotain työn orjista, kun itse lööbailen tänkin aamun isoimmalla kädellä.

Tosin pitää nauttia nyt, kun veikkaan huomen aamulla saavani itse "pientä" kuittia, kun alkaa puoli kymmeneltä duuni.

Ämämämä. Päässy koko aamun ja illan leikkiis uudella läppärillä. Tää dädin "teknologiaa leluina" innostus on periytynyt ja pahasti. AAAAAAAAAAH. *sydän*

Kesän parasta aikaa. *sydän* Neljän päivän putki pelkkää helmeintä eloo ja check this, olin 15h duunissa sinä aikana. Sielki pelkkää mäisinkii.

HAHAHAHAHAHAHAHHA IN YOUR FACE MOTHAFUCKERS! Kahden tunnin lukemisella historian johdantokurssista arvosana neljä (luentoryhmän keskiarvo abaut kaksi ja puoli). Edelleen vain nelosia ja vitosia suoritusotteessa. *tähti* *jiihaa**aplodit* *tirsk**lmao* *tähti*

*sydän* Perjantai Stokiksessa ja lauantain reissu Espoosta-Ahjoon-Redrumiin-jatkoille.

*sydän* Viikonlopun käpertymiset tuttuun ja turvalliseen
ja ah niin rakkaaseen syliin.

Jumalauta mä oon fiksu - tai siis olin n. puol vuotta sitten, kun lukee noita mun just saamia YO-kokeiden (äikkä, hissa) vastauksia.

Edit. Sitä voiskin sit juhlistaa dokaamalla tänään ne jäljellä olevat aivosolut ulos korvista!

Nousuhumalaaaaaa... Henry's Pubin paahtava terassi, kylmä Kopparbergin mustikkasiideri ja hyvä seura... *sydän*

[q]ezzy, 21.11.2005 16:29:

Ketä siellä nyt loppujen lopuksi oli? Eddie Guerrero, Batista ainakin jäi pois. Ketä oli tilalla?
Pahasti tais Chris Benoit loukata selkänsä myös taannoin.
[/q]

Siellä oli aivan kaikki!
Batista kävi Roddy Piperin showssa, eli paikalla oli *sydän*
Oli Booker T:tä, Orlando Jordania, Matt Hardy, joka siirtyi RAW:sta saatuaan potkut tikapuumatsin jälkeen, oli MNM ja LOD, Kennedy, HC Holly, Mexicoolei, 619, JBL, Benoit...
Ja sitten se illan kohokohta eli Orton ja Taker. *sydän*
Ei hitto millä staroilla Long veti tällä kertaa

edit. RAKASTAN.

Istun kaverilla polkkakuteissa, soi Kleinenbergin - This is Sensation, irkkaan (tai kirjoitan klubbariin) ja juon teetä. Elämä. <3

Taisin taas eilen todistaa itselleni, että saan kaiken, mitä haluan Mut tosissaa päivän *sydän* oli exän kanssa tekstailu eilen. Pystyttiin suht koht vittuiluttomaan kanssakäyntiin toistemme kanssa. Se äijä. *sydän*

Tanssin pikkupöksyissä takapihalla sateessa. Taustamusiikkina B-Complexia nupit kaakossa. *sydän*

Tyhmäähän toi on, kun just oon kesäflunssan keräilly tähän saumaan, mutta en vain voinut vastustaa kiusausta. Tänä kesänä meinaan ei oo sadetansseja tullut olosuhteiden pakosta järin harrastettua.

Näiden 2½ vuoden jälkeen sain vihdoinkin asennettua foxin tähän koulun koneelle. Kouluahan on jäljellä vajaat 2 viikkoa, mutta parempi myöhään, kuin ei milloinkaan! :)

Luulin eilen, että kaikki menis vituiks, joten tänään täytyy (taas) miettiä, miksen ikinä opi, että mun asiat ei ikinä mene. Mun elämä on täydellistä *sydän*

[q]ALIEN, 24.2.2007 14:46:
Milloin suomen kansalaiset saivat käyttöönsä vessapaperin?
[/q]

OT: Mä, eikä varmaan kukaan muukaan osaa antaa sulle tarkkaa vastausta, mutta veikkaisin, että suomenruotsalainen porvaristo alkoi käyttää vessapaperia siinä 1800-luvun puolivälissä ja talonpoikaisväestö vasta 1900-luvun puolella verrattuna muihin vessapaperin historiasta löydettäviin tietoihin.

Edit. Eli Suomen kansalaiset ovat saaneet käyttöönsä vessapaperin 1917, kun Suomi itsenäistyi - sori asiavirhe. ;D

Kavereiden kanssa vaahtobileet eilen. Ei perkele, että noiden mussujen kanssa voikin olla hauskaa! Nyt on suht' nihkeä flunssa, mutta se vain todistaa taas, että tuli eilen rehattua isommalla kädellä. *sydän*

Mulla lentelee perhosia vatsassa kuin pikkutytöllä (as I am) ja oon niin ihastunut. Sydän pakahtuu... *sydän* *sydän*

Armottomasta krapulasta huolimatta oon päässy nauttiis tosta kelistä tänään isolla kädellä. Kohta duuniin tienaas. *plurahdus*

O