päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,260
- 2,261
- 2,262
- 2,263
- 2,264
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]*M@riah*, 19.5.2006 09:29:
työpaikan hippipäivä paras hippi palkitaan
[/q]
Haha, kaikenlaisia kissanristiäisiä sitä työpaikoilla järjestetäänkin.
Meinasin jo aamummalla kirjoittaa "päivän :(" alle, kuinka paska fiiwis mulla on fyysisesti ja siitä johtuen myös henkisesti, kun väsyttää ja ahdistaa ja kiukuttaa... Sitten paistoi aurinko sen pienen hetken ja just alkoi Late Night Alumnin Empty Streets (Haji & Emanuel rmx) soimaan: Mä rakastuin nykyhetkeen uudelleen.
On niin outoa, että vaikka kuinka helvetin paljon mulla on upeita muistoja kaikenlaisista asioista, arkisemmista elämää suurempiin, niin niidenkään kelailu ei harmita: tiedän, että otin niistä kaiken irti silloin ja muistelen tätä päivää myöhemmin samalla fiiwiksellä, kunhan elän tässä ja nyt, enkä takerru menneisyyteen. Tajusin sen vuosi sitten. Vois sanoa, että näin valon. Ja mä kuljen siinä koko ajan.
*sydän*
Olen huomannut, että tykkään kuunnella Leevi & The Leevingsiä aina kesäfiiliksissä. Lisäksi mulle tulee hyvä mieli niistä masentavista sanoituksista.
Kyl nää viime ja tän viikon ihanan kesäiset aamut ovat olleet yks iiiso :)
Tuli jo hetkiseksi mieleen pitkä & kuuma kesä 2006, kunnes ensi v-lopun sääennuste palautti jalat maanpinnalle
Sai taas jännittää hallilla ihan liikaa! Seura oli buenoo ja peli oli 1. ja 3. erän osalta vaihteikasta. Että tykkään etenkin siitä yhestä pojasta ja sen pelityylistä. (Pelityylistä tosin enemmän. Nimim. Lätkä ensin.) <3 Ilta.
Olipa taas odotteluu ja soutamista-huopaamista edestakaisin, vaan oli myös sen arvosta! Helmi päivä, helmi show. *sydän*
Oon ollut koko viikonlopun himassa opiskelemassa hissaa ja töissä ansaitsemassa rahaa. Eilen jäi HYTKYt väliin, mikä harmittaa vähän (tosin ei niin paljon, kuin ohareiden tekeminen mun kääliöille *sydän*), mutta tosiasiassa oon helvetin ylpee siitä, että kykenin tekemään järkevän ratkaisun ja jäämään kotiin, kun väsytti, oli rästitöitä ja jalka vammas.
Nyt siivoon, lähden töihin, meen salille ja sit tuun kotiin jatkamaan opiskelua. Huh, kun hymyilyttää. :)
Olipa hirveä päivä duunissa, onneksi se on ohi.
Sit se yksi päivänsäde siäl, vaiks olikin tänään todella huonolla tuulella, niin kyllä tyttö silti mun päivää aina piristää. Sanna *sydän*
Toi keli ja mä fiiwistelemässä Ill Skillz - Be there 4 U:ta. *sydän*
Yks ihana pikkuherra, joka niin nätisti muotoili mulle lauseen, että sillä on tunteita mua kohtaan: Vaikka meillä onkin ikäeroa, niin voisin vaikka olla sen elämänrakkaus, ketä se ei ikinä saa. Kuinka söpöö! Voisin ottaa sen pojan kotiin. <3
Ui helvetti nää viimeset kaksi päivää on olleet jotain niin parasta taas! Kuinka onnellinen ihminen voi olla? Aika hiton!!! Nyt on kyl haikee fiiwis, kun on ohi toi biletysrundi, mutta toisaalta oon onnellinen, että otin taas kaiken mahdollisen irti! Kyllä mä osaan.
Ja taas krapulassa kouluun, mut loppupeleis ei perkeles, kun oli taas helmi show eilen.
[q]Sand3, 27.12.2006 22:12:
Lasi valkoviiniä, hapankorppuja ja suklaata *sydän*
[/q]
Mielenkiintoinen kulinaarinen yhdistelmä, I say.
8½h työpäivä edessä: epäilemättä tuskaa, mutta rahantuloa ei voi estää!
Voisinpa taas plurahdella, että ei hitto, mikä reissu. Ikinä en enää dissauta meidän koulun porukoita, rakastan niitä
Oli eilen se 8½h duunipäivä ja meni oikein mallikkaasti! Ainoo vaan, etten taas osannut pitää leipälättystäni kiinni siinä aamusta: vedettyäni synttärit sellasille ~5w koltiaisille, sankarin isä totesi, että jos joutuisi tekemään mun työtä, niin varmaan ampuisi itsensä. Minä tietty "fiksuna" tyttönä siihen takaisin, että jos minulla olisi lapsia itselläni, niin varmaan ampuisin itseni. Onneksi herra ei siitä pahastunut, päin vastoin naurahti mielestäni hyvin vilpittömästi, että näillä asioilla on aina kääntöpuolensa. ... Eli summa summarum, saan kai pitää duunini vielä vähän aikaa.
Morovain vuodelle 2005. Olit paras tähän mennessä, kiitti ja moi.
Noni, pääsin sit takasin sukuloimasta. Seki velvollisuus suoritettu taas ens vuoden alta.
Joulun lööbailu on ohi ja alan taas treffailee kavereita. *sydän*
Päivä shoppailemassa murun kanssa. Ne kledjut, mitkä tarttu mukaan ja se fiiwis sen tytön kanssa. *sydän* Viis tuntia sujahti ihan ohi.
Tästä sitten jatketaan rantsuun grillailemaan. Kesäkesäkesä. Kuinkahan kauan tätä hypeilyä jaksaa?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,260
- 2,261
- 2,262
- 2,263
- 2,264
- ...
- 2,345
- Seuraava »