päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,222
- 2,223
- 2,224
- 2,225
- 2,226
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Vapaapäivä. Ja ehkä huominenkin. Lauantaina alkaakin jo sitten kesäloma..*hymy*
En mä siitä valita jos työkaverit on sitä mieltä etten ole vielä oikein työkuntoinen. :D
Pieni kesäflunssa kun ei ainakaan mua estä nauttimasta auringosta..
[q]AiDoN, 11.6.2005 22:02:
tasan 10h ni mä istun koneessa, joka lentää Ibizalle*jiihaa*
[/q]
Ime mua!
Tänää lähetää ruisii kaverin uudel bilikal. *pihkassa*FIAT 127*pihkassa* vähä tuunattu ja sillee*pelle*vedän pala ulkona, keijot kehis*iloinen*AIVAN päällikkönä. Toivottavasti ei vaa sammu ni joutuu sit työntelee*IGOR*
lyhyt työpäivä
pääsin kiukustakin eroon kun pyöräilin eilen
pitäis varmaan viedä täyshuoltoon sekin ku pelotti ajaa sillä ettei regas irtoa tai muuta vastaavaa...
Voitin myös pelkoni pomoani kohtaan olin reipas ja kerroin asiani
Muutenkin ok olo vois olla pahempikin
Oli aivan ihana työpäivä.
Oon jostain syystä todella hyvällä tuulella^_^
Eikä ole edes huono olo vaikka eilen boolia tuli juotua taas ihan tarpeeksi.
..Voisi eilisen jälkeen kyllä toisaalta harkita pysyvänsä vesilinjalla myös kesäkuun:D
Perjantaina optikolle ja silmälasit tilaukseen
Pääsen duunihaastatteluun just ennen Barcan matkaa :D. Jos se menee hyvin, niin pääsen koulutustani vastaavaan duuniin superkivojen ihmisten kanssa. Jos se ei mee hyvin tai en muuten saa paikkaa, niin en menetä siltikään mitään, vaan keskityn kouluun :D.
kohta pääsee kesälaitumille töistä*iloinen*
Hyvitystä Saunalahden mokailusta! 2.8 asti nettinopeus on 8Mbit
[q]Mark, 2.6.2005 09:48:
yks vittumainen uusinta läpi ja koulukuumailut ohi tält keväältä Nyt sit inssiduunii pakertaa kesäks..
-M
[/q]
ONNEA*iloinen*Ei ennää niin paljoo ressiä*vink*
Nyt jo uskallan ajatella muutaman kuukauden eteenpäin, niin alkaa raha-asiat näyttämään jo positiivista merkkiä
Hyvä jumala millanen olo mulla on nyt (tajuton endorfiinihumala). Tuli vedettyä ensin tunnin salitreeni selälle ja tämän jälkeen käytyä pyöräilemässä kohtuu hyvään tahtiin kaksi tuntia. Edes eilinen verenluovutus ei hidastanut tämän endorfiininarkkarin menohaluja. Nyt on niin rento ja ja rauhallinen fiilis palkkaria nautiskellessa. JA nyt saa SYÖDÄ ja paljon hyvällä omallatunnolla, tosin terveellistä safkaa mutta kuitenkin.
Matkalla oli lähellä etten tappanut chichuvauva tjsp koiraa, koira oli noin parin metrin päässä eturenkaan alle murskautumisesta. Pyörätiellä ajaessa kuulin erään pihan kohdalla että timpe ei ja samassa koira syöksyi eteen. Äkkijarrutuksen ansiosta koira onneksi säästi henkensä.
Ihana sää ja seura mitä oli koko päivän *sydän* Ja mikäs tässä nytkään kotona istuskellessa ja ihan helvetin hyvää musaa kuunnellessa *sydän*
aaaah*sydän*
Sai tehtyä valmiiksi yhden lopputyön. Saas nähä mitä mieltä maikka on sitten siitä. :) Ja reenit on mennyt mukavasti ja siihen on aikaakin nyt ja lisäksi vielä kauniit säät. Moniasia saa hymyilemään. Niin myös oma kulti saa hymyn huulille vaikkei se täällä nyt olekaan. =)
Ja niin, kaunis musiikki.
puhuminen.
ihana ilta ja yö*sydän*
huomenna ei ehkä ole maailman parhain olo mutta väliäkös sillä*hihu*
Puolen vuoden sairasteluun selvisi vihdoin ja viimein syy..
Ajatuskin siitä, että kykenen hengittämään piakkoin niinkuin normaalit ihmiset, saa hymyilemään*hymy*
Muutenkin tää viikko alkaa näyttämään vähän paremmalta viikonlopun lähestyessä :)
Työhakemusten lähettelyä, löysin aivan mahtavan työpaikkailmoituksenkin sinne kun pääsis *sydän*
Yritin tehdä mahdollisimman hyvän hakemuksen
jaaha ja saas nähdä kuuleeko sielt ikinä sit mitään vai keksiikö neki pitää jonku 15 hengen ryhmähaastattelun missä on 2 hölösuuta ja loput on hiljaa*lmao*
uuihhh mikä ilma *plur**sydän*
jäätelööö
Sain tänään rauhoituttua mukavasti
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,222
- 2,223
- 2,224
- 2,225
- 2,226
- ...