päivän :)

Back to häröily O

[q]RantaPallo, 7.8.2005 12:16:
Kihloissa!
[/q]
onneksi olkoon*hali*

Käytiin allekirjoittaa vuokrasopimus

..eilinen lenkkeily Keskuspuistossa, tuttuun tapaan kyllä löydettiin itsemme jostain muualta kuin piti mutta tulipahan lenkille mittaa ja yölläkin nukutti kivasti :)

[q]sapeli, 3.8.2005 01:24:
Voitin tietokoneen Mancala Bugsin "Master Bug"-vaikeusasteella!

http://www.miniclip.com/mancalabugs.htm
[/q]

niin mäkin*jiihaa*(tullu treenattua kännykällä näköjään tarpeeks*nauru*)

6. sija Assembly2005:n freestyle musacompossa :) 30 osanottajaa oli, joten ihan tyytyväinen voi olla

4 tunnin työpäivä ja 8 tunnin palkka*heiii*
..saa ihan rauhassa mennä tuhlailemaan lomarahoja kaupungille..

[q]egwen, 26.7.2005 17:47:
---
Taika, 26.7.2005 09:55:
löysin eilen siivotessani vanhoja päiväkirjoja ja kouluaineita, välillä en tiennyt pitäisikö hienoille kirjoituksilleni sittenkin itkeä nauramisen sijaan mutta ainakin päivän ikävät asiat unohtui hetkessä*nauru*

---

hei sun pitää lukee niitä hyviä tarinoita mulle!
(mä kai joskus luin sulle?) :D

VOIDAA SIT ANTAA TOISILLEMME NUMEROITA??+
[/q]
:D mun tarinat on melkein yhtä hyviä kuin sun.
..täytyy joku kerta tuoda maalta loputkin kouluaineet niin voidaan nauraa niillekin.

löysin eilen siivotessani vanhoja päiväkirjoja ja kouluaineita, välillä en tiennyt pitäisikö hienoille kirjoituksilleni sittenkin itkeä nauramisen sijaan mutta ainakin päivän ikävät asiat unohtui hetkessä*nauru*

..ja aamuinen juoksulenkki tuntuu vieneen eilisen kiukuttelufiiliksen kadoksiin, ehkä voimaa antaa myös se ettei mun tarvitse olla tuon yhden kaikkitietävän idiootin kanssa kuin kaksi päivää enää samassa tilassa..

[q]aurinko, 20.7.2005 00:20:
Pääsin sinne kouluun minne halusin!!!!
:) :) jihii!
[/q]
mä olin siis taas oikeassa :D*hali*
..ainoa huono puoli tässä on tosiaan se että jatkossa joudun yksin kävelemään bileistä kotiin eikä kukaan ole vahtimassa pidänkö ne kengät jalassa vai hukkaanko ne jonnekin matkalle*vink*

onneks et mene kauas<3

opinnäytetyö valmis!! hitto en olis uskonu et tämä päivä koittaa ensi viikolla sitten "opintomatkalle" i stockholm.. *känni*

täällä sataa vettä!!

Viikonloppu *sydän*
Aurinko *sydän*
Uimaan *sydän*
Loma alkaa 4 päivän päästä *sydän*
4. päivä ilman tupakkaa menossa

vesisota*iloinen*
oli kyllä ihan epistä että työkaveri ehti varaamaan paloletkun ekana, eihän puutarhaletku ole ollenkaan sama asia.

häviäjän on tässä tapauksessa helppo hymyillä, työpäivä on loppu kohta kun taas toiset joutuu olemaan töissä vielä kolme tuntia :D

* n. 24h ilman tupakkaa [pieni] (tästä se lähtee) [/pieni]

* kiksuu *sydän*

* hyvä olo

* töiden jälkeen pieni lenkki ja samalla saa vähän aurinkoakin

* loma alkaa 6 päivän päästä!

yöllinen vesisade*sydän*
oli ihan pakko käydä hetken verran istuskelemassa parvekkeella ja varmistamassa etten näe unta.

[q]Everes, 8.7.2005 11:30:
ei oo kalsareita tänään! mut ainaki on verkkarit *sydän*
[/q]

mul o stringit ja verkkopaita...töis*ding*

14 tunnin yöunet
Mulle on tainnut tulla pahaksi tavaksi nukkua kerran viikossa edellisen viikon univelat pois. Ajoitus kyllä ei voisi olla parempi, jaksaa taas viikonlopun yli..:D

risteilylle tänään

Lasillinen viileää juotavaa jäiden kanssa kruunas ihanan hellepäin Cafe Torpanrannassa. Mikäs siinä, merta katsellessa ja kesästä nauttiessa. Tuli kyllä niin ihana ja rentounut olo, että kaikki stressit ja asiat kyllä katos hetkeksi mielestä. Oli aivan ihana ilta

Vihdoinkin työpäivä takana vielä 6 päivää edessä päin ja sitten alkaa loma *sydän*

O