päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,214
- 2,215
- 2,216
- 2,217
- 2,218
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Saan paljon vaatteita ilmaiseksi <3
viikonlopulle luvattu +19 ja ohutta ylapilvea. grillikausi on jo korkattu mut nyt taitaa pystya ekaa kertaa myos syomaan terassilla
Uusi työpaikka plakkarissa aamun haastattelun jälkeen, toinen haastattelu tänään klo 13. Saas nähdä miten siinä käy.
Mä oon ollu koko talven tosi paskana, sattunu kaikkee ihan liian pahaa eikä olo oo meinannu millään helpottaa, masenuspisteet taivaisa. Mut nyt tuntuu siltä että elämä alkaa voittaa, oon jaksanu hakee kouluihin ni että on jotain tulevaisuudenkin suunnitelmii. Kesällä ajattelin lähtee yhen frendin kanssa käymään espanjassa jne. Ja sit oo tutustunut yhteen ihanaan tyyppiinkin....
Kyl se elämä taas virkoaa kevään myötä
Jösses tota lunta pitkästä aikaa kunnolla kinoksia ^______^
Ja tänään alkaa pienet vapaat :)
Ai niin, ja yks kiva tulee tänään tai huomenna ^________^
Päivän :) on se, että en rikkonut tänään mikseriä.
grillattiin just, nyt kuplivaa lasissa ja mansikoita jalkkariks, kohta kuunteleen nick warrenii panamaan
Monen vuoden takainen ystäväni laittoi minulle yllättäen tekstiviestin, jossa ilmoittaa pohtineensa elämää ja hyviä tekoja, ja tulleensa sellaiseen tulokseen että olen poikkeuksellisen reilu ja kiltti ihminen. Hirveän hämmentävää, mutta samalla olen hyvin otettu, harvoin kuitenkaan ihmiset toisilleen suoraan kertovat positiivisiakaan asioita. Taitaa olla koko kuluneen viikon "päivän :)".
...plus tänään pitkästä aikaan polkkaamaan<33
[q]AnnaBananah, 14.4.2006 00:35:
alkaa jo pikkuhilijaa darra hellittään otetta...
[/q]
Päivän :) on kyllä uusi marsu
*sydän*
[q]UnityF, 4.4.2006 13:20:
Me saadaa kullan kanssa perhelisäystä *sydän*
Sitten miusta tulee virallinen klubitusmamma
Jossain vaiheessa pusken masuni kanssa kyl viel bileisiin
[/q]
hei ihanaa!!!! siis tosi ihanaa!!!!! ONNEA IHAN KAUHIAN PALJON!!!!!!!!!!!! *sydän*
on ollut jotenkin niin kiva päivä.
ja iltakin jatkuu hyvän ystävän ja punkun kanssa*sydän*
tätä juuri viime viikon jälkeen kaipasinkin.
aamu-uinti*hymy*
[q]Late, 15.3.2006 12:13:
---
Taika, 15.3.2006 12:12:
ihan epäreilua kun oot koko ajan lomalla ja mä joudun paiskimaan töitä ympäri vuorokauden
Vaadin tuliaisia*joo*
---
En mä oon lomalla sillon, se on 3 opintopisteen arvoinen "koulumatka". *vink**iloinen*
[/q]
ihan sama.
tuliaisia pitää olla siltikin.
..mä lupaan tuoda myös tuliaisia sitten kun lähden työmatkalle keväällä..Eli jos toivot jotain erityistä Jyväskylästä niin kerro ajoissa*vink**nauru*
vaikka työtä on paljon ja aika välillä tuntuu loppuvan kesken, olen tänään ehkä maailman onnellisin siitä että uskalsin tehdä tämän aika radikaalinkin ratkaisun vaihtaa työpaikkaa kolme viikkoa sitten*hymy*
nyt alkaa omatkin urasuunnitelmat selkiytyä.
[q]Late, 15.3.2006 10:18:
Parin viikon kuluttua torstaina on lähtö Ruotsiin viikoksi. Oon niinq aika fiilareissa.
[/q]
ihan epäreilua kun oot koko ajan lomalla ja mä joudun paiskimaan töitä ympäri vuorokauden
Vaadin tuliaisia*joo*
KAUNIS HYMY JA SATAPROSENTTISEN HYVÄ PALVELU
IHANA AUDI ALLANI!!!! *vrum vrum* *sydän*
[q]Taika, 14.5.2006 13:21:
SATAA VETTÄ!!
[/q]
Mitäs kivaa tossa on?
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,214
- 2,215