päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,213
- 2,214
- 2,215
- 2,216
- 2,217
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Foxmagon, 12.5.2006 15:04:
Liput hankittu reissulle, määränpäänä Amsterdam
Eka ulkomaanmatka tälle tädille lapsuusajan jälkeen.
Ja matkaseurana tuleva pariskunta Mast sekä oma karvapää *sydän*
[/q]
Toi oli kyllä tän päivän iloisin asia et pääsee hyvän porukan kanssa loistavalle matkalle. Tulee varmasti olemaan aivan sairaan siistiä *sydän*
Jeba jee! Eilen varattiin lennot ja majoitus Damiin, ja piakkoin tilataan myös DV2006-liput. Dancevalley kutsuu jo toistamiseen!
joensuulaiset.tai siis eräs joensuulainen.*nauru*
ensimmäisen minuutin aikana olin aivan varma että hermoni menevät vieruskaveriini seuraavan minuutin sisällä mutta työkokouksesta tulikin ikimuistoisen hauska.
vieläkin hykerryttää vaikka reilun tunnin päästä pitäisi olla kuntotestissä*hikoil*
oon ollut kyllä todella ahkera tänään töissä ja saanut näppäimistöä ympäröiviä post-in lappuja hiukan vähenemään*hikoil*
tässä paikassa nyt saa tehdä töitä vaikka ympäri vuorokauden eikä työt lopu siltikään..mut tehokkain päivä varmaan pariin viikkoon!
[q]utopia, 10.5.2006 08:41:
---
Cjet, 10.5.2006 07:18:
No kahvi maistuu ihan superjännälle kun sen suodattaa valkaisemattoman vessapaperin läpi.
---
Juu, kyllä hätä ja kofeiininitkut aina keinot keksii. Ihan jees kahvia siitä tulee, mut talouspaperinkin kanssa vähän karvasta sivumakua*nauru*
Mun pikkuinen hauvelini lähti äsken bout parinsadan kilsan päähän moikkaamaan sulhasta. Kyllä jännittää, kun en ole itse mukana, että mitä siellä tapahtuu. Toivottavasti astutus sujuu ongelmitta*joo* Helvetinmoista häsellystä koko aamu, koiralta irtos hermostuksissa karvaa ja hilsettä varmaan tonni ja vähällä oli ettei itseltäkin pudonnu hiukset päästä*nauru*
Ihana ilma taas ulkona*plur*
[/q]
No mut ei kai se väärin oo että hermostuttaa jos immenkalvot viedään..
uudet juoksukengät ja jumppahousut ja..tyhjä tili*blush*
ja parasta shoppailuseuraa ikinä (jälleen kerran :D )!
kiitos kärsivällisyydestä ja rehellisistä mielipiteistä - ensi kerralla on sitten mun vuoroni olla hiljaa omista jutuistani ja antaa vain hyviä neuvoja
lopputyö palautettu ja palkitsen itseni kylmällä siiderillä!
rakkaat sydänkäpyset*sydän* you all!
Kihloissa!
Huomenna kirjottamaan työsopimusta ja työt alkaa jo keskiviikkona*pepsodent*
http://www.jackjohnsonmusic.com/newsArchiveDetail.asp?page=10&itemID=236
Maailman iloisin video.
tunnustin itselleni ettei pään hakkaaminen seinään yksin auta enkä voi osata kaikkea - uskalsin tänään siis vihdoinkin pyytää apua eräässä asiassa*hymy*
mansikoitakin löytyi pitkän metsästämisen jälkeen - ovat yksinkertaisesti vain niin hyviä tälläisella ilmalla.
välit muutamien ihmisten kanssa taitavat ollakin kunnossa kaikesta huolimatta..kiitos*sydän*
Söin äsken lettuja ekaa kertaa varmaan pariin vuoteen..
Löysin uudet treenihousut (edelliset tuli kulutettua puhki *tirsk*)
Hymyn aihetta tässä on siksi, että;
a) housut on kaks kokoa pienemmät kun edelliset..tulosta on siis saatu aikaan*super*
b) löysin sellaset housut, joissa on normia pidemmät lahkeet, eli sopii tälläselle kirahvillekkin
c) ne näytti hyvältä mun päällä*pepsodent*
Päivän :) on myös oma ihana kulta*sydän*
ja ihana kesä edessä*tanssittel*
Kohta 12h ilman röökiä.. ja tunti kerrallaan mennään..
[q]Kaizu, 2.5.2006 21:56:
Kaverin Staffordshirenbullterrierin ja Mindi-kissan leikkimisen katsominen *sydän*
[/q]
Nää on kyllä mahtavia kavereita jo*plur*
[q]-e-, 2.5.2006 21:49:
Moottoripyöräily ja makea rumpuinen basso <3
[/q]
Tähän mielipiteeseen toivottavasti yhdyn vielä tän kevään aikana.. Oon rakastunut yhteen japanilaiseen "tuonti-vaimoon", joka juo nesteenä kohta mun kaikki rahat, ja silti oon pelkkää hymiöö. En malttais odottaa että saan taas tuntea sen voiman mun jalkojen välissä.
LOPPUTYÖ melkeen valmis!
kiitos pikkusiskon, vapusta tuli täydellinen*sydän*
ensimmäistä kertaa 10 vuoteen vappupäivänä ei ollut krapulaa..*nauru*
ja mun netti alkoi toimimaan tänään eli hei hei sille vähäisellekin sosiaaliselle elämälle..
Sain siivottuu koko kämpän*vink*
Niin ihanan siistii
pikkusisko tulee mun luokse vapuksi ^_^
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,213
- 2,214
- 2,215
- 2,216
- 2,217
- ...