päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,021
- 2,022
- 2,023
- 2,024
- 2,025
- ...
- 2,345
- Seuraava »
pääsykokeet meni imo ihan hyvin... voipi olla että sitten 22.7 päivän :( liittyy tähän samaan aiheeseen
Olin eilen Tampereella ja tulin ihan siihen tulokseen, että mä muutan sinne
kiva päivä turussa ystävien seurassa ja jatkuu edelleen. monen päivän kuuri huonoa huumoria on taas saanut suupielet kääntymään enemmän ylöspäin.*nauru**plur*
kamera*joo*
Huolettomampi olo kuin eilen. Onpas kivaa kun rahaakin tuli tilille, että voi taas elää tän kuukauden (tai ainakin pari seuraavaa viikkoa näillä rahoilla *iihhih*)
Vohveleita, mansikkahilloa ja kermavaahtoa. Ja oma kulta jonka kainaloon voi käpertyä katsomaan Kaunaa. *sydän*
edit: joka oli aivan hirveä elokuva tiedoksi vain kaikille.
Lähtö BArcelonaan parin tunnin päästä!
Huomenna lomalle. Lappi here I come *sydän*
Jos poliisit tulee pian (ja on tällä kertaa vähän mukavampia), syyllinen saadaan kohta kiinni!
En meinaa pysyä housuissani!
Herää silti kysymys, että miten mulla menee nykyään kaikki lauantai-illat sheriffien seurassa
Edit jokin aika myöhemmin:
[q]äm:
(ja on tällä kertaa vähän mukavampia)[/q]
*sydän* En oo ikinä eläessäni tavannut noin asiallista (siviili)poliisia!
Kuvitelkaa pahin mahdollinen prätkäjengi-gangsteri ja antakaa sille poliisin valtuudet. Se on siinä. Bootsit, pilotti, mursuviikset...
Sain huudettua Westbamin - The Roof Is On Fire vinyylin vuodelta 1990 neljällä eurolla
Hihuu... valmistujaiset takana ja sain sitte stipendin. Näki perjantaina kaikkia tuttuja pitkästä aikaa ja sai juhlia oman kullan kanssa
healing of the nation + nina roots
http://www.culturalyouth.com/picc/711.jpg
Eka oli 8 päivää töissä putkeen, ja nyt vihdoin se 4 päivän vapaa mitä on odotettu kun kuuta nousevaa Ja tänään kaikkia kivoja näkemään *sydän*
HUomenna saa todituksen käteen ja sit mulla on ammatti, on uskon puute niin montakertaa tullu tän vikan vuoden aikana mutta...
^^~~ MÄ Tein Sen!! *iloinen*~~^^
sain aikaistettua mun lentoa!no,päivällä mutta kuitenkin*plur*
ensviikolla pääsen mun kesäkotiin!! en jaksa odottaa!tahtoo rannalle,rannalle,uimaan,rannalle..
- Kulta tulee tänään
- Meillä on tänään jalkkispeli
- Pyykkiä on taas pesussa
Kaikenlaista mukavaa
näyttäs siltä et mun itse tekemät bilevaatteet onnistu enää viimeistelyä...
ihana aamuherätys just kun avannu simmut niin yksi ihana soitti.
Ostin kaverilta halvalla todella hyvän dvd-soittimen.
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,021
- 2,022
- 2,023
- 2,024
- 2,025
- ...
- 2,345
- Seuraava »