päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,020
- 2,021
- 2,022
- 2,023
- 2,024
- ...
- 2,345
- Seuraava »
kesälomarahat tuli
tän kuun liksa yli 2Keur tassuun *cool*
eilinen dokausreissu ja london mc
Tänää lintsille
Taidan mennä vielä vähän nukkumaan, että jaksaa taas päivän huithapeloida.
(*haukottel* ei siel ookkaa nätti ilma)
Jei!
Pääsin kouluun*hihu*
n. 300:sta hakijasta olin 40:n niiden joukossa, jotka pääsivät jatkoon, hakiessaan lukemaan tampereen tai turun yliopistoon logopediaa. nyt pitäisi sitten selviytyä haastattelusta ja kuuntelukokeesta voittajana ja opiskelupaikka ois plakkaris
[q]Sinza, 15.6.2005 17:16:
Varasin tänään viikon matkan Kultahietikolle *iloinen**plur*!
[/q]Kalajoelle?*täh**ding**justjoo*
levyt tuli Englannista
Mun uus videokamera tuli tänään
lentoliput milanoon ja takas varattu pääsee pois täältä edes hetkeks
Jes tänään pääsee omaan kotiin ku saa sen uuden avaimen*jiihaa*
Pakollinen ulkomaanhehkutus:
Armin van Buuren 4,5h @ Spirit, NY
omg *sydän* i'm in love
tasan 10h ni mä istun koneessa, joka lentää Ibizalle*jiihaa*
aaah, pääsykokeen kirjallinen osio on ohi*jiihaa*
Meni ihan kiwasti!
Ensinnäki oli tosi kivaa kerätä äitin kanssa vattuja ja toisekseen: huomenna on vika työpäivä!! Sit alkaa auvoisa opiskelijaelämä!
Valmistuin
tästä hetkestä eteenpäin maanantaihin asti vapaata, tilipäivä ja kesäinen ja lämmin päivä!
tästä voi tulla kivaa :)
maailman siisteintä!! vihdoin joku prätkä-ystävistäni lunasti lupauksensa ja pääsin kyytiin! 170 km/h lahden motarii!!!!!!!!!! SIISTII! kypärä jäi mulle, joten eiköhä huomen uudestaa! oon monta vuotta odottanu et joku jaksais viedä ajelee, vihdoinki! ja muutenki ollu kaks päivää mökil saunoo ja grillaa, ja SIT VIEL kävin kattoo maailman siisteint asuntoo tänää ja toiveet on korkeel.. onpa nastaa ku tapahtuu yhtäkkii paljon ihania asioita :))
[q]Epailija, 9.6.2005 12:27:
Olin saanut sähköpostia ruotsalaiselta kaverilta ja se yksi tenttikin meni tosiaan läpi. Aurinko paistaa ja päivän ohjelmassa on paljon kivaa. ^^
[/q]
prkl, luin että "aurinko paistaa ja ohjelmoinnissa on paljon kivaa"...jotenkin se vaan sopisi kuvaan
Olin saanut sähköpostia ruotsalaiselta kaverilta ja se yksi tenttikin meni tosiaan läpi. Aurinko paistaa ja päivän ohjelmassa on paljon kivaa. ^^
Huomenna: Kertausharjoitukset. =|
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,020
- 2,021
- 2,022
- 2,023
- 2,024
- ...
- 2,345
- Seuraava »