päivän :)

Back to häröily O

Voi pelaa koko viikonlopun ihan mielettömän kivaa pelii...*iloinen*

ainii.. saan netinki ehkä tänää taas toimii... tai viimeistää huomen.. mut sil nyt ei niin välii kuhan mul vaan on toi kiva peli!!

NYT on sitten koko hiton kone uusittu.. ei voi sattuu niin paljon vaistoinkäymisiä yhen hikisen koneen kanssa...

Ekana hajosi muistikampa ja sitten hankin uuden joka ei ollu yhteensopiva emon janssa ja sitten päätin no mikäs siinä hankitaan uusi emo niin saan mun uuden prossunkin samalla siiihin kii.. No sitten piti tietenkin hankkii myös prossutuuletin ja sit kun sain tän masiinan toimii... Tietenkin kone piti formatoida ja kauhee työ saada kaikki ohjelmat takaisin ja sitten kun _kaikki_ on asennettu niin ylläri ylläri kovalevy leikkas kiinni ja jotku lukupäät meni paskaksi no ei muute kun hankin uuden "hieman" isomman kovon.. No senkin sai asennettuu+ kaikki ohjelmat uudelleen (vittu oikeesti mikä duuni) niin ylläri ylläri NETTI toimi 5min ja lakkas toimimasta ja olin sitten ilman nettii yli vuorokauden, soitettuani welholle niin siellä katottii et kyllä se toho boxii tulee mut ei pääse siitä koneeseen saakka.. No mikä ylläri että se hiton USB-piuha oli menny paskaksi!! huoh.. no ei kun hankkii uusi sellainen.. monen tunnin säädön jälkeen nyt nettikin toimii...

Mä en tiiä itkisinkö vai nauraisinko mut ainakin nyt on paljon parempi kone ja hermot alkaa leppyy kun ei oo enää moneen tuntii mikään lahonnu käsiin... (mun tuurilla varmaan tiputan kahvit näppikselle ja se hajoo kun se on ainoo vanha osa kun hiirenkin ostin databitistä uusiksi kun se vanha oli teipattu kii)

Mut nyt on uusi 200G kovo ja muutenkin ihan kivoja uusia asioita kone täys.. *plur*nkin ihan kivoja uusia asioita kone täys..

olen tämän viikon aikana alkannut lenkkeilemään ja paino on heti alkannu putoamaan ihan kivasti :)
tainnut olla pelkkää nestettä mikä on salakavalasti päässyt kerääntymään talven aikana.

* whaat *

* grr *

*pökr* * pökr *

*eikä* * eikä *

*toktok* * toktok *

*tähti* * tähti *

mmm-m, Levin mökki varmistui, eli viikko 47, lappi, here I come. *sydän*

....ilman tietokonetta

Pääs moikkaa porukoita ja sain nukuttua pitkästä aikaa kunnolla

La la la. Rush.

Loverboy - Heaven In Your Eyes

Party on!

[q]Lenita, 6.9.2005 11:20:
---
josbe, 6.9.2005 09:42:
---

Suhun rakkaani luotetaan, koska et oo pettänyt kenenkään luottamusta *sydän* Ja aika monta kertaa oot ystäviä itsekin auttanut.

Ja tää on kyl munkin päivän :) Ehdottomasti!
[/q]

*herkistel* *sydän*
Ja siks toiseks, ihan niinku olisin kuullu huhuu, että samaa oli sanottu susta

uus duuni hesassa, haastetta ja muutosta elämään, pääsen tekeen just sitä mitä oon halunnu :) ahdistus ja onneton olo tyystin kadonnu, oon onnellinen *sydän*

Ei tarvii mennä tänä yönä töihin...

Uudet verhot.

Mua pyydettiin tänään "treffeille" Harmi vaan, että oon töissä.

happyHardcore.com*jiihaa**jiihaa*

Mä rauhotuin. Mä pystyn ehkä olee loppu illan ja ehkä alkuviikonkin sillai suht rauhallisesti, etten pohdi ja mieti jokasta asiaa [pieni]Ehkä...[/pieni]

*sydän* rapujuhlat *sydän*

rushit

Just äsken mulle soitettiin ja tarjottiin ens viikoks töitä.

Enpä oo ollukaan palkallisessa töissä sitten vuoden 1999

Aamulla oli kahvi valmiina

tänään vika oikee työpäivä tos paikas mis oon seuraavalla viikolla se talo kaatuu maantasalle ja sit vielä et sain työpaikan ettei must tuu työtön

Uudet kivat langattomat tietokonehärvelit.

[q]martina, 31.8.2005 19:41:
ladies and gentleman: I HAVE HOME!
[/q]

"I KILL YOU IN SEA."

[pieni]Eli päivän pilkunnus: se on "I have a home."[/pieni]

Mut joo, onnea.

O