päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,006
- 2,007
- 2,008
- 2,009
- 2,010
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Mua pussattiin eilen...ja varmaankin ihan vaan siitä syystä oon ollu koko aamupäivän niin täpinöissäni ja
...seuraavana päivänä tuo tyttö ei muistanut tapahtuneesta mitään...*justjoo*
Kiva päivä ja kohta vääntämään boulderia, kunto ja otevoimakin alkaa löytyy pikkuhiljaa.
Noi idolsin koelaulut....*lmao*
mä löysin taas musiikin!!!! *sydän*
en osaa ees selittää mut se tuli takaisin mun sydämeen *sydän*
ja tästä pitää sanoo kiitos Denikselle.. *sydän*
Laitoin soimaan mun lemppari kappaleen, suljin simmut ja näin Deniksen soittavan tän biisin... niin monet aamut.. UKK-ranta... niin monet bileet.. niin paljon muistoja. aah *sydän*
kyyneleet simmuissa. Kiitos
http://www.storewars.org *super**iloinen*
ihanan lämmin ilma*sydän*
niin *super*-fiilis tänään. Ton opiskelupaikan takia kaiketi. Kunnon itsetuntobuusti
uus tukka
Vanha kaverin kävi kylässä, mailit koulukavereilta, serkun kanssa naureskelu mun pöllöilylle viikonlopun aikana...*tirsk*
Meidän katon maisemat, sinne vois kiivetä vaik joka ilta vain tuijottamaan Näsijärvelle *sydän*
edit. ei osaa kirjoittaa...
henkilö jota en ole koskaan tavannut ajattelee minua jossain Ranskan tietulleissa huomenna
* senkin *
* pepsodent *
ja
* stop *
lisää leluja!
nyt alkaa olemaan jo aika kivasti toisen körmyytyshymiöitä: *senkin**kissatappelu**släp*
tänää on mun röökittömän elämän ensimmäinen päivä
Kannatti soittaa ja kysyä omista kuntoutustuki asioista. Kaikki näyttää tällä hetkellä odotettua paremmalta
Tää on kyl eilisen päivän :) mut anyways.
Anttilassa oli lasten kenkä osastolla alennusmyynti. Niinpä sain sieltä itelleni kahet uudet kengät a´ 10e.
Joskus on kivaa ku on pieni jalka.
Netti alko himas toimii vähä yli viikon tauon jälkee... JIPPII...
Koulu loppui just.
Lisää shoppailua tänään!
Ostin Päättymätön tarina I ja II-leffat, olin jo kauan niitä halunnut. LIsäksi myös heräteostoksena Kings of Leonin uusin levy.
Plus et oltiin tänää thaikkumestas syömäs ja iiiih voi nam!
Ollu vaan niin täydellinen viikonloppu. Oon hymyilly ihan mielettömästi, ja huolet unohtuneet. Oon saanut levättyä, eikä mun oo tarvinnut olla yksin. En oo myöskään painajaisia nähnyt.
Loistava olo, ihana olla.
Ostin eilen pulkkinen dvd:n.. tänää töitten jälkee pääsee naureskelee sille...*joo*
Kohta pääsee uimaan*hymy*
Hauskin lauantai pitkään aikaan hymyilyttää vieläkin*hihu*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 2,006
- 2,007
- 2,008
- 2,009
- 2,010
- ...
- 2,345