päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,922
- 1,923
- 1,924
- 1,925
- 1,926
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]UnityF:
hohtokeilaus on cooooooooooooooooooool.... se on niin siistii.. ilman muuta meet tai mä voin mennä sun puolesta
MäkinHaluunHohtokeilausDeitille!!
[/q]
Mä en tiiä, mitä koko hohtokeilaus on, oon tainnut olla tynnyrissä vähän aikaa
MÄ SAIN ASUNNON!!!!!!!!
Sain käännytettyä pikkuveljeni kuuntelemaan trancea/kiksua...tästä on hyvä jatkaa. Seuraavaks teknoa... :)
Tiedättekö sen fiiliksen kun on saanut kasan uusia (kauan odotettuja) levyjä himaan ja olis aika alkaa kuuntelemaan? No mulla on nyt se fiilis...
[q]UnityF:
---
Timce:
Tänään pääsee tekemään kahta asiaa, jotka on erityisen lähellä sydäntä. Oluen juonti ja levyjen soitto...Noi kun yhdistää, niin ávot.
---
mulla ei tuu mieleen mitään muuta kun ne yhet etkot sun luona... Silloin muuten taisi sähkötkin mennä...*hih* Mut kaljaa riitti..
Millois uusiksi?
[/q]
Joo...Silloin meni sähköt koko helsingin alueeltä :/ Orava oli juossut muuntajaan ja tapahtui outo eläin-mutaatio: Orava paloi poroksi. :P
Uutenavuotena vois katsoo uudestaan. ;)
[q]JussiS:
---
Timce:
Uutenavuotena vois katsoo uudestaan. ;)
---
hephep, varaan yhden (makuu)paikan.
[/q]
[x] booked
[q]sts:
No vähä elämysmatkailuu, eiks seikkailumatkat oo muodis :D
Ghettoon kuuntelee housee ja väistelee spugeja jotka koittaa käydä kimppuu, välttelee subunistei jotka konttaa nurkissa ja kuuntelee ku pirivainoset hörhöt puhuu agenteista...
Kuullostaa lupaavalta... Aurinkomatkat vois alkaa myymää tällästa pakettimatkaa :D
[/q]
Ja matkaoppaax Folke West!
Painepesurilla pesty ja puhdistettu auto *sydän* se kiiltelee tossa pihalla!
[q]Samu:
Ai ruutana; Rammstein tänään!!
"Sehnsucht versteckt sich wie ein insekt. Im shlaf merkst du nicht, das es dich sticht!" ja sit toinen kova on tää "Laichzeit!! Laichzeit!!"
[/q]
Rammstein oli toissapäivänä tuolla lahden toisella puolella, ja ite pidin kyllä näkemästäni :)
[q]Zyklonius:
Pahimmassa tapauksessa ensi vuoden puolivälissä 6 kk työkeikka Nairobissa. Katastrofitilanteessa tuota ennen joutuu viettämään 3 kk Kööpenhaminassa samoissa merkeissä.
[/q]
Mitä sä teet työkses?
[q]KittysDead:
Se on tosi ällö. Ja aika epäterveellinen.
Ei sentään mikään golden/muu vastaava, vaik ei kyl kaukana ookkaa
Pitää vaan lähtee kalasteleen jostain ällöpervopiireistä
khih.
[/q]
Huu, viiltelysettiä? oh noes..
[q]UnityF:
---
mayah:
Edit: hassuista väärinkäsityksistä johtuen todettakoon, että tänään tulee kuluneeksi tasan vuosi siitä, kun rekisteröidyin klubbariin
---
no paaaaaljon hauskempaa olis ollu ilman tätä edittii.. olis kattonu millaisia huhuja olis lähteny liikenteeseen mut onneksi olkoon mussu vuosipäivästä klubbarin kanssa... vähän ihanaa että olet eksyny tänne ja mun elämään. oot maailman paras kinderi *sydän*
[/q]
Siin ois voinu olla mullakin vähän selittämistä...
Taas yksi seminaariesitys kunnialla ohi ^ ___^
[q]akir0:
Mussu tuli eilen yhteen juttuun, vaikkei eka meinannu haluta. Ja sillä tais olla ihan kivaaki ;)
[/q]
Jätkä tulee tänne kehuskelee peppuseksijutuillaan o_O
Työvuorosuunnittelija anto maanantain vapaaksi tosi lyhyellä varotusajalla! ^___^
Nyt pääsee lauantaina laivalle!
edit: Vittu, ei se ollukkaa niin helppoa.
Pääs paukuttaa hooceetaa ^__^
[q]Nacu:
Tiedetään. Mutta kai minä saan niistä halutessani avautua samanlailla kuin esim. salaisinko?
[/q]
Et tietenkään saa, pöljä :D
Kohta on viikonloppu ^__^
[q]sapeli:
Aamulla ihana tekstiviesti *sydän* Päivä meni yllättävän mukavasti tokaluokkalaisten kanssa Pääsin jopa leikkimään mustaa miestä ja olin itse se musta mies
Ja kohta päikkäreille
Kello on vasta puoli kolme ja jo nyt on ollut ihana päivä
PS: niijoo, ja tosta saa vielä rahaakin!
[/q]
:O Te leikitte vieläkin mustaa miestä? Luokalla ei taida olla yhtään maahanmuuttajaa?
Uujea tilasin just Papstin 120mm flektin, decouplerit ja fanmaten. Kohta on kone hiljaa, niin!
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,922
- 1,923
- 1,924
- 1,925
- 1,926
- ...
- 2,345
- Seuraava »