päivän :)

Back to häröily O

Onnellinen ja erittäin tyytyväinen, vaikka väsynyt Edenin bileiden jälkeen.

Pakko vielä todeta näin ku meikäläisen päivä alkaa olla aika lopuillaan, että harvinaisen onnistunu päivä. Sainpa ripustettua tossa just toisenki pyykkikoneellisen ja vieläki vois melkeen pesasta yhen. Oispa aina tämmösiä päiviä, että kaikki velvollisuudet vois tehä hyväntuulisesti ja mielellään. Niitä päiviä on ollu mun elämässä niin harvoin. Ja aurinkoki on paistanu todella kauniisti. Nyt se kyllä on jo laskenu, ja hämärtää, mutta vieläki on sen verran energiaa, että kaipa tässä jaksaa vielä töissäki käydä. Pitäs vissiin useammin alkaa heräämään jo aamuyöstä.

Kavereita kävi kylässä ja sain valmistettua jopa hyvää intialaista ruokaa naan-leipien kera.

Sain raha-asioitani hitusen paremmalle pohjalle viimeinkin.

Tämä päivä ja tämä hetki. Ei ahdista mikään, ei ole syytä olla ahdistunut, on hyvä ja tasapainoinen olo. Voisi vaikka alkaa siivoamaan. Mikähän muhun on menny, ku ennen en tykänny siivoamisesta yhtään ja siivouspuuskia tuli kerran 5 vuodessa? Tää on jo 3. kerta 3 kuukauden sisään ku tekee mieli siivota tai tehdä yleensä jotain hyödyllistä. Olisi mukava auttaakin tänään jotain ihmistä jossain työläässäkin asiassa. Mitähän tässä siis tekis, ku koti on tällä hetkellä suht. siisti? Pitäs vaan laittaa tiskikone käyntiin.

synttäreihin enää 2 viikkoa.

- kahlasin ekaa kertaa tänä syksynä lehtikasassa.

- pari vanhaa frendiä on käymässä täällä. aivan ihanaa nähdä niitä pitkästä aikaa, ja muutenki vanha frendiporukka taas isommasti kasassa :D eilen porukalla korjaamolla ja ruusutarhassa, ja la vielä enemmän samaa nannaa luvassa!

- ruusutarhassa vikana biisinä eilen sinua, sinua rakastan. ah! vaikka parasta sitä on kuunnella yksin pimeässä.

[q]hyperventilaatio:
Lähenkin täst kattoo RAMMSTEINii. Kikatus.
[/q]

nouuu. vähänkö oon kade. mulla meni niin ohi toi keikka ku voi vaan mennä..yhyy!

sain just tiedon että mun opintotuki myönnettiin takaisin

en muista millon ois ollu näin mukava maanantaipäivä duunissa =) vaikka tulikin nukuttua tosi vähän.
ja loistava viikonloppu takana!
aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta.
oikein mukava ilta tiedossa :D
huomenna kaks tapaamista joista hyvä kutina.

meiän pikkuisen reissun suunnittelu frendien kanssa *sydän*

[q]Amma:
Porvoon takaperukoilla. Sieltä löytyi Hissunkissuntie - och samma på svenska: Hysvägen.
[/q]

aivan ihana nimi! jos joskus sattuisin muuttaa porvooseen :O niin tuonne sitten asustelemaan! =)

mayah, onpa turussa jo paljon lunta :O

stadissa, ainaki kalliossa tuli vaan onnetonta räntää, jota ei ensilumeksi voi kutsua parhaalla tahdollakaan. siksi laitoin sen tonne päivän :( -topsuun.

oikea ensilumi on

räntä, loska ja jäiset kadut on

[q]Zyklonius:
---
Verano:
mä mitään opintotukia enää saa. huoks. humanisti mikä humanisti.

---

Jumala rankaisee humanistisiin salatieteisiin sortumisesta.

- Nimim. Rankaisee se Jumala samalla tavalla myös revisionistisiin yhteiskuntatieteisiinkin sekaantumisesta.
[/q]

ooksä joku sosialisti (-wannabe-poliitikko)

miksei se jumala rankase teekkareita, kauppatieteilijöitä ja mitänörttejänoitanyton??!!?
mitä pahaa me ollaan tehty *täh*

Linnanjuhlien tuijottaminen telkkarista *nauru**nauru* Se vastaa melkeen ison akvaarion tuijottelua.

[q]DagO:
Opintotukilautakunta myönsi täx vuodex mulle tuet .
[/q]

lucky you!! =)

mä mitään opintotukia enää saa. huoks. humanisti mikä humanisti.

vatsalihaskramppeja vieläkin aiheuttava viikonloppu takana. mä muutan maaseudulle kommuuniin.
mitä muuta ihminen tarvitsee kuin hyviä ystäviä, hyvää ruokaa, olutta, punkkua, gin&tonicia, saunan, oikean talven ja lunta, pehmeitä sohvia, löysiä vaatteita, hyvää musiikkia, pleikkarin, koiran, kunnon keskusteluja sekä niiiiin väsynyttä läppää.

(okei, mä tiedän että joku saattaa keksiä jotain muutakin)

[q]milla:
tokaa päivää vaahtera-palmusiirappi paastolla ja on hyvä olo! ja maanantaina aurinkorannat kutsuu.. palmut loistaa jo silmissä :)))))))))))
[/q]

samaisena tokan päivän iltana taisi kyllä vähän tehdä mieli sitä wokkia ;) mutta hyvä että loppupaasto on sujunut hyvin =)

mä ostin sit sen rinkan johon tuun kyytiin.

ja sori pieni etten pystynyt oikein keskittymään siihen puheluun. oli pikkasen levoton automatka. soitan ku herään!

Tänään pääsee tekemään kahta asiaa, jotka on erityisen lähellä sydäntä. Oluen juonti ja levyjen soitto...Noi kun yhdistää, niin ávot.

[q]Ana:
---
sapeli:
---
Ana:
No on toi silti aika, krhm, epäkorrektia :D "VAROKAA, MUSTA MIES TULEE!"
---

No itse asiassahan se on "kuka pelkää mustaa miestä?" ja sitten ne kaikki ryntää mua päin, eli kukaan ei pelkää Ja sehän on ihan positiivinen viesti Ymmärrän toki mitä tarkoitat mutta ne lapset itse vaatimalla vaati että sitä päästäisiin leikkimään

---

Joo onhan se kiva leikki ^__^ Ei siin mitään.. mut kyl sen "mustan miehen" vois tänä herran vuonna jo korvata esim. Michael Jacksonilla.
[/q]

juu skidinä tuli tota leikittyä. mulle ei kyllä koskaan tullut mieleen et tää musta mies vois olla tummaihonen. lähinnä kai ajattelin et se on joku nokikolari tms. (mä taisin olla tyhmä jo lapsena... =)

tossa joskus yheksäkyt-luvun alus olin pari viikkoa tetissä tarhassa, jo sillon siellä pelättiin mustan miehen sijasta leijonaa =)

Äikän puheesta kiitettävä

O