päivän :)

Back to häröily O

sain itteäni niskasta kiinni ja veivasin uuden miksauksen. nyt vaan pitäis taiteilla se viel nettiin et sen sais jakoon.

Sain vihdoi ja viimei sen ketun inssin läpitte *plur**aplodit**jiihaa**sydän*

Hyvä olla *sydän*

[q]gluester:
Hyvä olla *sydän*
[/q]
Mulla kans :)

Yläfemma!

Mun ei tartte maksaa takas Kelalle asumislisiä vaik muutanki jo täs kuus pois vanhast kämpäst joten voin hyvillä mielin aikastaa mun muuttoa

Eilinen päivä saa vieläkin hymyn kasvoille.

Tää päivä on vaan ollu taas niin mukava et oksat pois ja puoli runkoo...

Tosin en oo unohtanu plurahtelun lomassa olla vittumaisen ilkeäkään, joten oon nauranu parit huutonaurutkin

Uus kamera ja pankkikortti tuli.

ostin miun pojille pienen ja vaatimattoman ystipäivä lahjan *sydän*

aurinko paistaa!!!! Tosin se jo pian laskeekin...

[q]keijukainen:
Mun ei tartte maksaa takas Kelalle asumislisiä vaik muutanki jo täs kuus pois vanhast kämpäst joten voin hyvillä mielin aikastaa mun muuttoa
[/q]

toi on kyllä aika harvinaista. kannattaa maalata iso rasti uuden kämpän seinään

MÄ SAIN KÄMPÄN!

[q]ezzy:
---
keijukainen:

---

toi on kyllä aika harvinaista. kannattaa maalata iso rasti uuden kämpän seinään
[/q]

niin mä meinasinki tehä... olin ihan ihmeissäni ku tänää sinne soitin ja kyselin takasinmaksusta ja sit ne sanoki ettei tartte maksaa

kulta mussukka höpöpöpö ihanainen rakas Speedy-autoni tli tänään korjauksesta!!!!
*sydän* *sydän*
let's gou kruisaileeee!!

khihkhihkhihkhih*juonittel*

Meitsilähteeeteläänmeitsilähteeeteläänmeitsilähteeetelään!
Enää about 23 viikkoa!! *jiihaa**aplodit**plur*

Synttärit.. eilen viel vaikutti et synttäreist tulee ihan mut niist tuliki

Rytmin siirto parin energiajuoman avulla näyttää toimivan ihan hyvin Enää ei väsytä paljoakaan ja peli jaksaa yhä kiinnostaa Toivottavasti pääsen kuitenkin suht järkevään aikaan nukkumaan

eilinen oli niin mahtava, kivoja uusia kokemuksia, uusia tuttavuuksia ja hyvää musaa ja loistavaa seuraa

Mun rakkaat pojat jotka tuhisee tossa viekussa niin onnellisen näköisinä.,. *sydän*
Ne on vain parhaita... miten pärjäisinkään ilman niitä.. *sydän*

Kiitos Lari & Juha

*jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*

O