päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,912
- 1,913
- 1,914
- 1,915
- 1,916
- ...
- 2,345
- Seuraava »
uskomaton viikonloppu. enkä edes ollut baarissa tai bileissä. hih, päätin uuden vuoden ja joulukuun yleisen häröilyn jälkeen, että kaikki saa luvan muuttua. ja nyt tuntuu, että asiat muuttuu, oikeesti *sydän**sydän*
[q]Mikki:
HARDFLOOR
[/q]
Todellakin!
(koita täl kertaa olla siihen saakka et ne alottaa *nauru*)
kiksu vaan on ihanaa
Disney on Ice: Viidakkoseikkailu vaikka kuuluinki tuolla ikävähemmistöön, nautin ihan varmasti vähintään yhtä paljon ku ne kaikki alle kouluikäset naperot :)
Sain eilen kullalta terveisiä,kun se oli telkkarissa*sydän**plur**jiihaa*
Eilen tuli leikittyä kuntopyörällä ja aamulla oli niin pirteä olo että vois lähteä tänään vähän shoppailemaankin.
ihanaa oli tulla kotiin ku karvanaamalla oli niin kauhee ikävä mammaa
Oma kulta-rakas, kun se jaksaa mun kanssa vaikka oon aika usein aika tosi tyhmä kiukuttelija, enkä tajua että aina jutut ei voi mennä niinkun mun mielen mukaan vaan on se toinenkin siinä olemassa.. *sydän*
ATB - Ecstasy Täst tulee niiiiiiiiiin hyvälle tuulelle!!
Ensimmäinen päivä harjoittelusta takana ja edelleen hengissä. Kuntoilustakin alkaa näkyä tulokset, jaksaa paljon paremmin
[q]akir0:
Pääs kotiin ja sai pussata mussua :)
[/q]
Voi Kollin pallit*vink* Onneksi olkoon vielä teille*joo* Vaikka kissa joutukin tekemään uhrauksia.*hih*
meidän minimonsterihiiviö joka on jo leppyny perjantaisesta eläinlääkärikäynnistä ja kehrää nyt mun sylissä
Haa, sain viimeinkin valmiiksi 20 diaisen powerpoint-painajaisen luentoa varten aiheesta: opiskelijan yhteydet työelämään.
Vähänkö kaikki hajoaa kun ne joutuvat vielä kuuntelemaankin tämän*pahis*
pääsin v*ttuun äikän prelistä ja röökille
vähästä tyytyväinen on aina tyytyväinen*hihu*
Pääs kotiin ja sai pussata mussua :)
Mulle tehtiin tänään Madison lävistys
*huoh* Oli vaan hienoo rankan viikonlopun yli kestäneen juhlimisen jälkeen olla töissä ku tuli taas semmonen fiilis et oli saanut edes jotain aikaiseksi
[q]keijukainen:
kiksu vaan on ihanaa
[/q]
Vittu mä oon hyvä. Heräsin kuudelta tekemään tilastomatikan tehtävät ja nyt ne on tehty. Ehtii vielä rauhassa tehdä aamutoimet ja sit virkeenä kouluun, nukuttukin
Pojat
Eilen kun he saapuvat niin kokkasin oriental chili suikale kastiketta ja riisii, jälkkäriksi oli lettuja ja hilloo. Ne söi ittensä ähkyyn ja nyt ne viel tossa tuhisee unimaailmassa Ne vaan saa mut niiin hyvälle tuulelle kun olla ja voi, antavat voimia jaksaa näitten mun kohtauksien kanssa. *sydän*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,912
- 1,913
- 1,914
- 1,915
- 1,916
- ...
- 2,345
- Seuraava »