päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,857
- 1,858
- 1,859
- 1,860
- 1,861
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Enpä kerennyt nukkua yöllä hetkeäkään.. Mutta ehkäpä sitä ehtii tovin nukkua lentokoneessa matkalla rapakon taa.
Tää lähtee nyt etsimään sitä aurinkoa ja lämpöä, mikä ei koko "kesänä" oikein löytäny Suomeen asti. Kuuba kutsuu pariksi viikoksi. _o/
Mun saldo aukes!
saatiin eilen oma kamppa ja tuli nukuttua niin hyvat etta *iloinen*.. silti vasyttaa eika jaksais oikein kouluun menna. haluis vaan hengata kotona kun on niin kivat nakoalat ja kaikkea
Aiiiivan mielettömän ihana viikonloppu*plur**plur**sydän* Kiitos AlEksilleni*pus**hali* aaaah, ja ihania bilevapaita mupsuilujeejipiiviikonloppuja tiedossa *jiihaa**sydän* Rakkaus rulaa*lmao**joo**plur*
Hymyä huuleen !
http://www.yatoula.com/gif/smiles/smiles_66.gif
[q]sapeli:
A) löysin netistä iki-vanhan lempparipelin, Master of Magicin, ja B) sain sen toimimaan Windows 2000ssa DOSboxin avulla Nyt mättämään
[/q]
mulla on se vielkäkin koneella-- ollu jo 100 vuotta :D ehkä paras peli ikinä :P kumma ettei sille tullu jatko osaa niiku civ:ille ja master of orioneille.. :o
Käytiin tutustumassa Saarioisen tehtaaseen ja nyt on roiskeläppiä pakkasessa PALJON! Pärjää köyhät taas talven yli
[q]Blaine:
---
sapeli:
A) löysin netistä iki-vanhan lempparipelin, Master of Magicin, ja B) sain sen toimimaan Windows 2000ssa DOSboxin avulla Nyt mättämään
---
mulla on se vielkäkin koneella-- ollu jo 100 vuotta :D ehkä paras peli ikinä :P kumma ettei sille tullu jatko osaa niiku civ:ille ja master of orioneille.. :o[/q]
Nythän on taas ollut puhetta tän vuoden syyskuussa että jos se ja se peli menestyy tarpeeks hyvin niin kakkososaa pistetään tekeille... Enpä oikein jaksa uskoa kun tuota samaa on jo niin monta vuotta kuullut. Se firmahan joka sen alunperin teki (Microprose?) on jo kait vaihtanut pariin kertaan omistajaakin...
Mut palatakseni topikkiin, samainen peli on myös tänään mun päivän
Äippä tekee lettuja *sydän*
[q]sapeli:
Nythän on taas ollut puhetta tän vuoden syyskuussa että jos se ja se peli menestyy tarpeeks hyvin niin kakkososaa pistetään tekeille... Enpä oikein jaksa uskoa kun tuota samaa on jo niin monta vuotta kuullut. Se firmahan joka sen alunperin teki (Microprose?) on jo kait vaihtanut pariin kertaan omistajaakin...
Mut palatakseni topikkiin, samainen peli on myös tänään mun päivän
[/q]
Jep, onhan siitä ollu puhetta.. joskus vuos kaks sitten kuulin huhun että jatko-osaa oltais jo alettu koodaa mut.. tai olla vaa huhupuheita.. ei ainakaan oo ulos tullu mitään :D mut kyl täs odotellaa ehkä joku päivä se vielä tulee :P
Tämä elämä.
Pitkästä aikaa se on kokonaisuudessaan hymyn aiheeni.
Tänään kulki salitreeni paremmin kuin pitkään aikaan, lisäsin painoja lähes joka liikkeessä ja nyt polttelee kivasti.. Aamupainokin lähentelee jo 50kg, mikä oli tavoitteena saavuttaa tän syksyn aikana
[q]Zyklonius:
Saatanallisen väsynyt ja kaikkensa antanut fiilis, mutta epäilyttävän onnellinen ja ihastunut olotila.
[/q]
Sitä on oltu taas lammaslaitumilla?
Viime kevättalvella suunnittelin aivan ihanan tatuoinnin, mutta jokin siinä oli hiukkasen pielessä, enkä koskaan tiennyt mikä siinä oli. Tunti sitten ratkaisin pitkään päätä vaivanneen ongelman ja nyt itken ilosta. Rahaakin iskeyty ylimääräistä niin että eiköhän sitä taas neulapenkkiin lähdetä *sydän*
kulta laittaa mulle ruokaa
On ollu vaa tosi mukava päivä, saanu höpistä kaikkien kavereitten ja tuttujen kanssa ja ,muutenki pyöriä autolla siellä ja tuolla ja täällä hyvää musiikkia kuunnellu koko päivän ja ihan ehdoton plussa tältä päivältä on auringn paiste heti aamulla ku lähin kouluun
Saatanallisen väsynyt ja kaikkensa antanut fiilis, mutta epäilyttävän onnellinen ja ihastunut olotila.
Ehdottomasti uuden manaajan näkeminen*hih*ihan sika kauhee leffa kyl nous karvat pystyyn ja penkki tärisi*nauru*ku 3jätkää pomppii kauhust*eiei*
Poikaystävän äiti lainas kiltisti mulle autoaan että pääsen moikkaamaan mun lempparikaveria tänään kun on tyhmä bussilakko
*plur*Täytän tänään 12wee *vink**hihu*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,857
- 1,858
- 1,859
- 1,860
- 1,861
- ...
- 2,345
- Seuraava »