päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,856
- 1,857
- 1,858
- 1,859
- 1,860
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]Astaroth:
Se, että varmaan yli viikkoon ei ole sattunut mitään sellaista,
joka rupeaisi v*tuttamaan. Ei tässä mitään onnenpotkujakaan ole sattunut,
mutta ei mikään ole jurppimaankaan saanut - edes kertaakaan.
Harvinaista varmaan jokaiselle.
[/q]
On todella! Meinasin hehkuttaa ihan samaa, mulla tosin ehkä yks hyvin pieni asia on nostanut vitutuskäyrää hetkellisesti, mutta todella yleistä tasoa paremmalla puolella liikuttu jo pitkään
Tuli tänään soitto yhest paikast ja pyyettii työhaastatteluu maanantaina
Tasta alkaa hyvin ansaittu loma!!!!! Ihanaa kylma, pimea Suomi odottaa! Taalta tullaan Sauna, Ruisleipa ja Salmiakki!
Mutta ensin kuitenkin Lontooseen hakemaan unelmaduuni....
On vaan hyvä fiilis. Tulin tänään laivalta ja siel oli mahtavaa! *sydän* Harmi vain että yks ihku jäi sinne
Mut onneks siihen voi pitää yhteyttä
Ja jossain vaihees pitää lähtee baariin, vaik onki viel vähän nuutunt olo... hih..
*sydän*
Eiliset harjoitus pikkujoulut
Kaikki ihanat ystävät jotka oli siellä
Ja pehmolelu koira, jonka nimeksi annoin koira
Kurkku ei ole enää kipee!*aplodit* Alan parantumaan. viimeinekin, toivon mukaan tää ei enää tule koskaan taksin. Niin kauhee tauti oli. Painokin putosi 5 kiloo.
Muta olo on hyvä. Kurkkuun sattuu enää haukotellessa ja aivastaessa. Syöminen ja juominen onnistuu. Kuulostaa tyhmältä mutta tää tuntuu luksukselta.*joo*
Enpä oo yleensä jaksanu tähän aiheeseen jaksanu mitään postailla, mutta nyt on pakko. Sain uuden kämpän, kaksion ja vieläpä halvalla vuokralla. Pääsen solusta pois, toivottavasti iäksi. Hyvästi nihkeet kämppikset ja malmin ihana lähiöympäristö.
Töitä! Vaikkakin keikkasellaisia. Toivo plussan puolelle pääsemisestä elää vielä.
Väliviikko lommoo, LOISTAVAA!
Lämmintä ja valoisaa uuden vuoden odotusta kaikil.*jiihaa*
Hyvä ruoka :)(: oli maukasta lihaa plus lisukkeet ja lohko potut kyllä mä aika hyvä tuol köökin puolel oon,vaik ite sanonki
Noh, aloitetaanpa tästä aamusta. Ensinnäkin rankan illan jälkeen, kun tultiin kotiin Arminia fanittamasta ja kun pääsin kullan viereen suihkun jälkeen nukkumaan väsyneine jalkoineni. Aah. Siitä sitten hyvin nukutun yön jälkeen herättyäni aamulla Rakkaani hieroi kipeitä jalkojani. *sydän*
Ja iltasella kun valitin olevani nälkäinen, hän teki minulle maailman parhaan "voileivän" ja antoi vielä mehua päälle kun "kauniisti"
pyysin. Kokonaisvaltaisesti olen tuntenut oloni tänään prinsessaksi.
Ja tämän päivän kruunasi vielä yhteinen iltasuihku. Tekisi mieli itkeä onnesta.
Olen maailman onnellisin nainen. Ja huomenna me lähdemme risteilylle Ruotsiin.
ihana treeni heti aamusta!
[q]Nexus__69:
Ja tämän päivän kruunasi vielä yhteinen iltasuihku. Tekisi mieli itkeä onnesta.
[/q]
-Suihkusessiot ruleZ!! *joo**plur*
klubitus
Eilis-iltainen baarireissu.. kavereita messissä ja tapasinpa muutaman uudenkin..
"Tutustu tuntemattomaan".. kannattaa ehdottomasti
Pieni krapulanpoikanen tosin kolkuttaa takaraivossa...
Mä voitan tänään lotossa
Että vkl alkaa olla ohi.... niin kova krapula ym että oksat pois... *poks**nauru*
oli kylläkin eka vkl sitten bileissä jolloin nautin yhtä paljon kuin alkukeväällä liquidin bileissä jossa soitti Marco V.
teatteri -avb - darren tate jatkot = tän vuoden yksi kohokohta *sydän*
A) löysin netistä iki-vanhan lempparipelin, Master of Magicin, ja B) sain sen toimimaan Windows 2000ssa DOSboxin avulla Nyt mättämään
Tää on kyllä melkein jo "Päivän :D", mutta sama sen väliä. Kaveri on soittanu kolme kertaa tänään jo mulle, enkä oo pystyny vastaamaan, kun oon ollu palaverissa. Nyt se soitti, ja kun vastasin, niin eikös toisesta päästä kuulu kaiulla somistettu "Oliko sun nyt pakko vastata?!" Oli siis aikas selvää missä tämä kyseinen kaveri tuhlas aikaansa soittelemalla mulle.. *dissaa**iloinen*
- « Edellinen
- 1
- ...
- 1,856
- 1,857
- 1,858
- 1,859
- 1,860
- ...
- 2,345
- Seuraava »