päivän :)

Back to häröily O

Tilasin hajonneen läppärin tilalle uuden kohtuuhintaisen ja saan töistä lainaksi näytön, jotta voin siirtää tiedostot vanhalta koneelta uudelle.

[q]mayah, 12.9.2007 10:59:
Tekstari
[/q]
no voi PLUR!

*sydän* James *sydän*

[size=8]Lupasi soittaa eilen ja ihmettelin kun mitään ei kuulunut. Negistelytyyliini olin jo vakuuttunut, että se oli unohtanut mikä päivä on. Äsken tuli meili eikä se mitään ollu unohtanu, liittymä oli vaan irtisanottu päivää aikasemmin. [/size]

Päivän :( on se, et se muuttaa tänään Keniaan Tosin, lähempänä se melkein on ku Kalifornia, mut yhteydenpito vaikeampaa.

40 min krossilla ja sen jälkee keppijumppa on alkanu tuleen mulle aika vaki-tiistaijumpaks. Tänään sen jälkeen mietin, et ens kerral vois mennä ainakin 45min. Vähintään.

Kävin ostaa Body Shopista laventelikylpysaippuaa, tai jotain sinne suuntaan. Laventelia se kuitenkin oli. Ja voi laittaa kylpyveteen. Yes please.

Ilmaiset huonekalut ja pesukone uuteen kotiin:) Muutto jo 16.3.

Hmm. Luulis että tästä päivästä ei löytyisi mitään hyvää koska on nii hemmetin väsy, mutta löysimpäs parikin hyvää syytä!

a. Kun kerran menen ajoissa töihin niin pääsempäs myös ajoissa pois!

b. Kun kerran menen ajoissa töihin niin pääsempäs kulkemaan taksilla eikä tarvi maksaa mitään! eikä tarvi ees niin hirveen ajoissa lähtee ja olla työpaikalla liian ajoissa. Pääsen suoraa oven eteen luksusta.

Luulin, että ruotsinkurssille piti lukea 3 artikkelia, mutta pitkin lukea vain yksi! wuuhuu!

ja se, et vaik sanasto ja kielioppi onki aika huonos jamas, ni oon parempi ruotsis ku luulin.

Lomalla on kivaa! Karibialla on viela kivempaa!

[q]Verano, 26.9.2007 20:12:
---
Annakins, 26.9.2007 19:55:
Kiikka <3

---

Koska olen vanhempi, viisaampi ja kokeneempi, mulla on hyviä elämänohjeita jaeltavana ^^
[/q]

Totta :D

[q]Super-Kerttu, 28.9.2007 09:45:
---
mayah, 28.9.2007 09:35:
Työpöydällä odottanut suklaalevy :) Työkaverit *sydän*

---

Mä näin, kun se sulle tuotiin..*hihu* Taidat olla mukava duunikaveri, kun saat tommosia lahjuksia!
[/q]

oot säki Postitalos töissä? :D

The Producers, eli kevät koittaa Hitlerille. Aivan sairaan hauska musikaali =D

Tulipa hyvä olo vesijuoksusta, varsinkin kun viime viikolla ei flunssan takia päässy

Sekoilin kyllä bussien kanssa aika tehokkaasti. Ensin mennessä hyppäsin johonki 7-alkuseen bussiin Steissiltä ja Kurvin jälkeen tajusin, että se ei käännykään Mäkelänkadulle. Sit takasin tullessa hyppäsin 51:seen kuvitellen että se menee Kurvin kautta Hakaniemeen, mutta sepäs menikin Sturenkadun ja Hesarin kautta Flemarille. Noh, tulipahan vähän käveltyä lisäksi

[q]Mar6, 20.10.2007 14:16:
---
hallucinogen, 20.10.2007 00:19:
Sanoisin et toi yks mut se olis hassua koska viittaisin itseeni. Paitsi etten kuitenkaan mut niin se olis helppo ymmärtää.

on siis ollu hubaa baareissa hallun kanssa.

t. Annakins

ps. En voinu kirjottaa omilla tuinnuksilla koska en muistanu salasanaa viime viikon salasanmapaniikin jälkeen.

---

:D :D :D
[/q]

itseasias olin kyl muistanu salasanan ihan oikein mut ilmeisesti typottanu sen joka kerta :DD

Pääsin sentään hydrobic-ryhmään illalla.

(pakko löytää jotain positiivista tähän überpaskaan päivään)

Kivan rento koomapäivä. :)
Nyt hyvää musiikkia ja kynttilöiden skärväystä, rauhottuminen.
Ens viikol vaa kolme työpäivää, si minilomalle

[q]mayah, 1.11.2007 07:29:
Aamulenkki viideltä, töissä seiskan pintaan [/q]

Sä oot ihan seko

Olen niin kovin hilpeällä tuulella.

[q]domi, 30.11.2007 17:29:
---
Annakins, 30.11.2007 17:29:
Olen niin kovin kännissä.

---

Hm. :D
[/q]

No en ole kännissä vielä

ja viel lisäks korotus näkyy vihdoin palkas :)

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O