päivän :)

Back to häröily O

Kävin ostamassa pyöräilykypärän ja sit poljin eka Itiksesta Herttoniemeen äidille ja sit sieltä kotiin. Mulla ei oo ollu pyörää 9 vuoteen (tai on, mut se on Englannissa *JUSTJOO*) enkä muistanut kuinka hauskaa (ja rankkaa, näköjään) pyöräily on

[q]pupuTupuna, 31.8.2006 19:30:
Mä oon uudessa city-lehdessä ja mun kuvan kohdalla lukee "peilin edessä 2 h". Tosiasia oli, että kahdessa tunnissa olin ulos ovesta ja valmis, kun olin päikkäreiltä herännyt. Kysymys oli siis kuinka kauan meni iltaan valmistautuessa, eikä kuinka kauan vietit aikaa peilin edessä... Kyllä ne toimittajat osaa.
[/q]

Ohos, kuvassa olikin jotenkin jossain-joskus-saleen-nähnyt -mimmi, jäi ihan mieleen

[q]mayah, 11.7.2007 08:38:
Aamulenkki maaseudun rauhassa Peltoa ja metsää silmän kantamattomiin, täysi äänettömyys.. Täällä mieli lepää :)
[/q]

Ai oot sä lähteny sinne kehä III:n ulkopuolelle? :(

[q]Sankari, 8.6.2007 13:43:
Heroes paranee vaan jakso jaksolta. *sydän*
[/q]

Todellakin! Toissapäivänä tuli just uus jakso Canal Filmiltä ja jäi niin kutkuttavaan kohtaan, et en tiiä pitäskö hakee seuraava jakso jo netistä vai maltanko odottaa ens viikkoon :D

[q]Sankari, 8.6.2007 14:13:
---
Annakins, 8.6.2007 14:10:
---
Sankari, 8.6.2007 13:43:
Heroes paranee vaan jakso jaksolta. *sydän*

---

Todellakin! Toissapäivänä tuli just uus jakso Canal Filmiltä ja jäi niin kutkuttavaan kohtaan, et en tiiä pitäskö hakee seuraava jakso jo netistä vai maltanko odottaa ens viikkoon :D

---
Moneskohan jakso se oli? Ite meen ep. 13:ssa
[/q]

18: Parasite. Täytyy kyl sanoo, et koko sarja ollu todella hyvä ja koukuttava :)

Palkka tuli ja siinä näkyi noussut henkilökohtainen %. Eikä kaikki mennyt samalla kertaa niin kuin viime kuussa järkyttävän luottokorttilaskun takia :)

On vaan niin väsy, et naurattaa oikeestaan kaikki :D Joku vois luulla viel et oon kännis.

En onneks oo :D

Oohhoh. Hitsi ku oli kiva päivä, vaikkakin se vei musta kaikki mehut. Mut ai että, voi vitsit, voi hitsit, voi iih, kaikkee.

Vääntyidin ylös 6.30 ja kävin vesijuoksee uimastadikalla ennen duunia. Ja duunissakin olin jo 8.30 o_O

Nin, ja tänään on se päivä. Kääk.

[q]pirpeli, 18.7.2007 23:08:
I <3 you al..most!
I pee on you from roof to top!
Kiitos ystävät. Teidän takia lähtö uusiin maisemiin tuntuu ikävältä, mutta onneksi tää ei oo loppu vaan uuden alku. Ja välimatkaa on ihanan vähän tulevaisuudessa, voidaan visiteerata puolin sun toisin.

Rakastan teitä, ystäväni<3

edit. Kiitos Kumman kaa- sarjan tädeille hyvistä piknikjämistä*slurps**nauru*
[/q]

Blair Witch Scare Crow! (soon to be released on YouTube)

Parhautta! <3

4 viikon kuluttua Palestiinaan. Todellista parhautta! <3

Tää on oikeastaan lauantain [size=13]:)[/size]

Oltiin grillaan illalla Larun kallioilla.. Hyvää seuraa & safkaa, parasta musiikkia ja aivan mieletön sää.

Pyöräilykausi avattu! ^^

ja hyvä seura, parempi mieli! :)

Ehkä maailman suloisin puhelu yhteistyöpartnerin kanssa. Soitti toivottaakseen hyvää päivää ja että yhteistyömme tulee sujumaan oikein hyvin

[q]mayah, 22.8.2007 12:22:
[iso]JEEEEEEEEEEE!!!![/iso]

Riikka on kohta älykäs!!
[/q]

No todellakin! :)

[q]mayah, 22.8.2007 14:35:
---
Verano, 22.8.2007 14:32:
---
lähet mun ja Annan kaa skumpalle! :D

---

teiän kans lähtee aina käsistä.
[/q]

Eikä lähe!

[q]domi, 22.8.2007 20:12:
...koskakohan Vantaa UG järkkää FAST-bileitä....
[/q]

[size=17]PARAS!![/size]

Uus työhuone "paremmalla" puolella Eli ikkunat Sokokselle ja arska paistaa sisään <3

Tosin viel pitäs about 50 mappia siirtää

Syksyssä on se hyvä puoli, että voi hyvillä mielin laittaa kylppärin lattialämmityksen päälle. Se on aika ihkua aamuisin <3

Onneks ei ollu vaaleita housuja jalassa, koska autoilijoilla ois muuten voinu olla tosi kivaa tos Hämeentiellä. Kävelin töistä kotiin ja yht'äkkiä tuli vettä ku esterin perseestä takaviistosta sillä seurauksella, et housut kastu läpimäriks ja takertu perseeseen =D

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O