päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- ...
- 2,345
- Seuraava »
Melkeen viikon ":)" tää kyllä on. No ensinnäkin mukava palkankorotus, sain reippaasti enemmän kun uskalsin toivoa/odottaa/olettaa. Sitten kahdesta eri työpaikasta soiteltiin työhaastatteluun -> toisen duunin saaminen 99% varma jo nyt. Ja viikonloppu oli aivan mahtava ja ihana ! *sydän*
Oltiin pe-la bilettämässä parhaimpien frendien kanssa ja oli tosi hauskaa. Bileillan kruunas eilen nukahtaminen kullan kainaloon. Niin joo ja sokerina pohjalla; aloitan autokoulun !!! Lähden ajaa kuorma-autokortin, tavotteena olis mp kortti kanssa jossai vaihees. Mahdollisesti syksyllä se sitten. Jesjes mikä olo
Pyykit pesty & silitetty, oltu eilen vartalohoidossa ja tänään kasvohoidossa.. koti kokonaan siivottu, laskut maksettu ja mikä parasta; oon palkallisella lomalla vielä reilun viikon. Jotenkin rentoutunut ja hyvä olo
Saan YSL:n meikki(ranne)korun !! Aivan ihanaa Tosin saan sen vasta "jouluna lahjaksi", mutta mitä välii kun tiedän jo nyt et saan sen. Se on niiiin ihana koru, et huh huhheijaa
Ah, tänään raksiin täyttää nälkäistä mahaa
Saas nähä montako slicee täl kertaa menee, enkka on pikkasen päälle 30 (ilman reunoja)
^__________________________________________________^
Täysin uusiks sisustettu makuuhuone, remppa saatu "loppuun" kyseisen huoneen osalta ja enää verhojen teettäminen edessä *sydän*
Vaikka mun ensimmäinen (viikon) kesäloma onkin ohitse, jonka aikana satoi vaan vettä.. niin tänään auringonpaisteesta ja lämpimästä ilmasta huolimatta mieli ollut tosi pirtee. Töihin menokaan ei harmittanut, päinvastoin ! Sitten kävin huollattamassa kynnet.. jonka jälkeen kävin kaupasta ostaa erilaisia tarvikkeita ja aloin toteutata luovuuttani. Maalasin kynsiin ihanat valkoiset kukat joissa vaaleenpunasia & valkoisia terälehtiä, keskustana "timantti". Vaikke kuvailla mutta hienot näistä tuli. Koskaan uskoi et mun rähmäkäpälätumpelon käsialaa. Niin pinet piiperryst on.
Mut fiilis kiva, päivä kiva.. kaikki hyvin. Niin ja juhannusta (Raumanmerellä) odottelen *sydän*
Uudet kalusteet olohuoneeseen koottu & tavarat niihin järjestelty.. pyykit pesty, koti siivottu, ruoka tehty ja kaikinpuolin kiva viikonloppu vietetty. Nyt vielä lämmintä kaakaoo ja suihkuun. Aamulla treenaa ja töihin. Niin ja jos tänään vielä noi joululahjat sais paketoituu niin sit ois tosi
Koko viikko! Mulla ollut siis lomaa, aloitetaan siitä Sitten tänään oltiin frendin kanssa leffassa, mikä oli muuten pitkästä aikaa arkena varsin mukava ja kiva kokemus..
Huomenna (tai no itseasiassa tänään!) bilettämään, ja lauantaina RUSH !! Noo sitten sunnuntaina, kun ollaan jokseenkin biletyksestä toivottu niin pakkaan laukun ja lähden Barcelonaan Siis tosi ihana viikko ollut. Koko päivä aamusta iltaan yhtä hymyä
Olipas jotenkin rento ja mukava viikonloppu taas pitkästä aikaa
Eilen oli älyttömän hauskaa Onnelassa (joo, tätä en uskoisi itsekään heti) mutta kai se oli juuri sen takia koska oli "pitkästä aikaa" ja sitten seura joka jaksaa bilettää, vaikuttaa kanssa.
Tänään sitten näin frendejä, siivoilin kotia ym. Ja nyt kun laskut on maksettu, koti on puhdas niin voin ilosin mielin mennä nukkumaan ja pitkästä aikaan se maanantaikaan ei tunnu jotenki niin pahalta kuin ennen. Aamulla treenaa vielä klo: 07 niin siitä se päivä lähtee. Koulujutut on kanssa saatu tehtyy ja olen jopa edellä itselle asettamista aikatauluistani joten.. palkitsen itteni ja lähden frendin kanssa huomenna kunnon shoppausreissulle *sydän*
Muuten tästä taitaakin alkaa ns. rauhallinen kausi bileiden ym osalta.. mutta ei haittaa sekään. Tuleepa taas enemmän aikaa hoidella työ & kouluasioita ja treenaa.
[q]Nitta, 24.2.2006 23:16:
---
Fanque, 24.2.2006 22:45:
Käytiin maman kanssa ostoksilla aamusta.. mukaan tarttu pari ihanaa valaisinta kotiin, 6kpl valkoviinilaseja, keittiösälää yleisesti, tuoksukynttilöitä, pyyhkeitä & lakanoita ja Alkon puolelta pari hyvää valkoviinipulloa ja kuohari. Nyt sitten rankan viikon jälkeen heti testataan valkkarilasit ja juoman laatu ja katotaan matsia. Ihana viikonloppu alkoi,
I´m so happy *sydän*
---
Uuh, munkin pitää muistaa pyytää äippä käymään Sen kanssa tosiaan kun käy ostoksilla niin on vaikee saaada itse maksetuksi mitään
Sitäpaitsi se on niin veikee kun sen vie kosmetiikkakauppaan niin se ostaa ihania hemmottelutuotteita itselleen, ja sitten se ei kehtaa olla ostamatta mulle sitä huulipunaa jota katselen. Ja kotonakin se kulkee meikissä, vaik onkin maatilan emäntä. Se kun on _nainen_.
Tulipas ikävä mun mammaa
[/q]
Mammat on mammoja Ja niin kauan kun mama on niin kannattaa oikeesti pitää yhteyttä ja olla lämpimissä väleissä. Kaikilla ei oo enää/koskaan ollut..
Itse mä tänään kyllä "jouduin" maksaa, kun omillani tässä jo toimeen tulee ja töissä on niin eipä kehtaa äidillä maksatella. Mutta se fiilis kun saa yhdessä mennä tuolla, on jotain tosi hienoa Eipä sitä korvaa ykskään hyvä ysti tms.
[q]Kirsikka, 28.2.2007 10:23:
---
Branquela, 27.2.2007 20:51:
Ihana olo vaan.. rv 15+3 menossa ja oottelen, et pääsen ultraan kurkkimaan mitä pikkuinen touhuu ja kenties kuulen sukupuolenkin *sydän*
---
Onnea raskaudesta! Helsingissä ollaan vähän nihkeitä kertomaan sukupuolta ultrassa, siis kättärillä ja naistenklinikalla. Kuulemma sellainen käytäntö, että kätilöt ei saa kertoa, mutta jos jostain syystä joutuu lääkärin ultraan, niin se voi kertoa. Me ei edes kysytty kätilöiltä, mut päästiin/jouduttiin ylimääräiseen lääkäriultraan, niin se sitten suostui veikkaamaan sukupuolta :) Mutta ainahan kannattaa kuitenkin kysyä! Ja sitten tietysti yksityiset lääkäriasemat on ihan eri juttu...
Oma päivän :) vois sit aiheeseen liittyen olla se, että 37 viikkoa täynnä, enää 3 viikkoa laskettuun aikaan!
[/q]
Jeps oon vähän samaa kuullut kyllä Siis toisille kerrotaan.. toisill ei.. me vaan niin haluttais tietää!Tuleekin päivän ":(" jos eivät kerro. En yhtään tykkää salaisuuksista ja elämisestä vailla jotain tärkeetä tietoo, kiusallinen olo. Mun lapsi, miksi multa halutaan salata
[q]Astaroth, 24.5.2005 11:01:
Eilinen yö-chatti. ^__________^
[/q]
haha, oli kyl aika viihdettä :D "ketkä noi hipit tuol on?" "dj tiesto säteisiin!111"
[q]Nacu, 25.5.2005 22:01:
Oma päivän hymy ois vaikka se, että saan _IHAN_VITUN_ISON_TILIN_ (opiskelijan eka kesätili) ens viikon perjantaina. Sama asia voi olla päivän hymy joka päivä ainakin sinne asti.
Mitä kaikkea minä sillä rahalla teenkään!!? Oih sekä voih!
[/q]
Tuot mulle olympia terminaaliin 20e
Oon ilman rahaa töis ja mul ei oo nikotiinituotteit, Äääää-ä-ä-ä-ä
4 days to go
[q]Rubicon, 6.5.2008 14:03:
Wohoo, partsikausi auki<3
Sain vihdoin haettua kalusteet kellarista ja laitettua parvekkeen kesäkuntoon.
Ainoa :( on, etten mä taida tänä kesänä turhaan istuttaa sinne mitään kukkia,
kun en kuitenkaan oo näkemässä niiden kasvamista täällä.
[/q]Mihis olet matkalla?
Paljon tullu onnitteluja ja hyvää mieltä tänään! Kiitos vaan kaikille*hali*
Koht parille cidulle!*hihu*
Ja ilmakin on niin hieno!!!*plur*
Tänään pidettiin suursiivous päivä ja huomenna lähdetään laivalla ruotsiin
[q]Rubicon, 6.5.2008 14:26:
---
REivaaja, 6.5.2008 14:12:
---
Rubicon, 6.5.2008 14:03:
Wohoo, partsikausi auki<3
Sain vihdoin haettua kalusteet kellarista ja laitettua parvekkeen kesäkuntoon.
Ainoa :( on, etten mä taida tänä kesänä turhaan istuttaa sinne mitään kukkia,
kun en kuitenkaan oo näkemässä niiden kasvamista täällä.
---
Mihis olet matkalla?
---
Mä muutan pois Meltsistä :(
[/q]:)han. Meltsi on kokemuksesta paska paikka. Ok no länsimäki mut silti.
I *sydän* Mansooooon!!!!!!!!!!!! Ihan saatanan hyvä keikka*pihkassa*
Ekanan tuli kyl paras biisi=) "If I was your vampire" <3
[q]laeski^, 5.3.2007 23:20:
viime viikol uppasin torrentin mu npolkka soittelust, ja siit o tullu mukavasti positiivist palautetta *jiihaa**iloinen*
huippu *jei* *joo**hihu*
[/q]
jee jee!! Siit se lähtee!*joo*
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- ...
- 2,345
- Seuraava »