päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]subu, 5.2.2008 18:54:
Ihana uusi kämppis! *sydän**plur*
[/q]
Mulla sama juttu *sydän* Meidän perheeseen kuuluu jo 4jäsentä: *pupu*+*pupu*+*nalle*ja*possu*
*sydän*
onpas vaan niin *plur**sydän* olo.
ja taas puhelimen äärelle *sydän*
[q]Chadonna, 25.2.2008 22:27:
Kohta saa kisakireetä pinkeetä lettua mansikkahillon kera. Ja sidukkaa piälle, kyllä elämä on mukavata.
[/q]
ei saa antaa hullulle ideoita, pakko tänään vääntää itelle "muutama"
[q]zaler, 26.9.2006 21:53:
kaveri tuli kylään ja toi pehmolelun lahjaksi kun oon kipeä
[/q]
Joku sais tuoda mullekkin. Parasta lääkettä flunssaan pehmolelu.
[q]Aurinkoneiti, 14.3.2008 18:42:
luomumakaroni (voin syödä niitä ilman vatsanväänteitä)*hihu*
[/q]?? Eli sulla ei ole keliakiaa tai muna-allergiaa??
niin hyvää ettei sanotuksi saa!
amm ja namm *sydän*
*plur**pihkassa**hihu**iloinen**sydän*
Sain pomolta kuohuviinipullon kiitoksena vuodesta ´05. Ihana yllätys
Sitten huomenna joko laivalle tai muutenvaan bilettää uuttavuotta ! Aivan ihana viikko mulla takana. Noo, koko vuoskin ollut ihan ok.. varsin ilolla voi muistella *sydän*
Kaikki En osaa sanoa miksi/mikä.. ehkä onnistunut viikonloppu, vapaat ja kaikki ihana ja kiva mitä on elämässä tiedossa lähiaikoina. Tosi ilonen vaan ja hymy kasvoilla "ei mistään erityisestä" -syystä
Mä sain eilen pienen kisun *sydän* !!!! Se on niin suloinen.. ny on mun toisella kisulla kaveri ja mulla nyt sit ihan ihkaoikee ja luotettava poju nurkissa
Viikonloppu*jiihaa*
Koko päivä vaan ollut niin hymyä Töissä oli ihan mukavaa, sain siivottua ja pyykkiä pestyä kotona ja laskut maksettua. Hassua miten laskujen maksaminen ei niin iloinen asia oikeasti ole (vaan pikemminkin ikävä velvollisuus), mutta tulee älyttömän helpottunut ja kiva olo kun ne saa joka kuukausi hoidettua. Ehkä päivän hymyyn antaa aihetta sekin, että huomenna käyn shoppailemassa -> vähän pitäs kenkii ja vaatteita ja kosmetiikkaa löytää ja sitten ystävän kanssa kahville. Uus vuos (eli biletystä ihan hyvällä syyllä!) odottaa myös eli varsin iloinen mieli. Kaikki jutut oon saanu tänään hoidettua mitä on pitänyt ja olo vaan on niin Ainii, taidan mä olla ihastunutkin..
Pitkästä työviikosta on selvitty lähestulkoon hengissä, koti on siivottu.. eilen tuli nähtyy (työnarkomani *nauru*) ystiä pitkästä aikaa taas ja tänään sain vihdoin kuivausrummun toimimaan. Eli siis broidit kävi nostamassa sen paikalleen ja laittaa ne jotkut systeemit kiinni..
Nyt helpottuu taas tää siivouskin vähän. Niin ja tänään ulos syömään, johonkin ihanaan luksusnamimestaan
Töitä, töitä töitä.. viikonloppuna vaan rentoa olemista ja yhden mussukan tapaaminen.
Shoppailua ja keätkin on tulossa. Voimia on tehdä vaikka mitä, energiaa riittää. Ei vaan voi olla mikään paremmin enää *sydän*
Rahan tuhlaus on vaan aina ihan parasta. :D On on!
Vaikka aamulla kävikin niin hassusti, että heräsin 2min ennen kuin olisi pitänyt jo olla töissä, niin tää päivä on mennyt lopuksi kuitenkin todella hyvin Oon ollut ihan vain kotona siivoillut, yks ystävä kävi istumassa iltaa täällä ja nyt jatkoin hiukan siivoomista.. tilasin syksyksi vielä koulukirjat ja kohta menen hetkeksi lukemaan. Parin tunnin kuluttua nukkumaan jos uni tulee. Tuntuupa muuten yllättävän kivalta olla kotona eikä vasta kotiutua humalassa ravintolasta/bileistä.. Tästä raittiudestahan mulle taitaa tulla tapa
Mutta ihana päivä ollut.. ja koska nyt tässä "päivän" jutussa ollaan ja kello näin paljon, että periaatteessa puhuin yllä eilisestä (perjantaista) niin niin.. tässäkin päivässä (lauantai) on nyt sitten kuitenkin se ihana asia, että näen frendin !
Tuo yksi lause kattaa kaiken. Mahdollisesti syömään, ehkä kahville, ehkä katsellaan leffaa? Tai mistä minä tiedän vielä.. pääasia, että ollaan yhdessä pitkästä aikaa.
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- ...
- 2,345
- Seuraava »