päivän :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- ...
- 2,345
- Seuraava »
[q]La Petite, 4.8.2006 11:08:
Perjantai, huomen Muumimaailmaan, sunnuntaina Sunit ja maanantaina VAPAA
[/q]
PERJANTAI; selvisin hengissä 9pvän työputkesta, huomenna linnanmäelle juhlistamaan siskon 7v synttäreitä, sunnuntaina sunit ja maanantai+TIISTAI vapaata*plur**plur*
henkilökunnan kesäretki osottautui kuivan oloisesta kutsusta huolimatta ihan loistavaksi.Ja valkkari valinta oli erinomainen, oli ihan pakko tulla jo nyt kotiin että kykenee huomenna aamuvuoroon*pepsodent*
Pääsin myös firman pikkujoulujen suunnitteluryhmään, varmaan elämäni ensimmäistä ja viimeistä kertaa*nauru*
[q]
Jos se tekee sut noin onnelliseks, ni saat kyl tulla vaiks meillekin suursiivoomaan [size=9]mut ihan vaa tän kerran, ku teil on tänään suuri päivä[/size]
[/q]
Sprry babe, mul on kädet täynnä tän kämpän kanssa, eteisen väliovi lähti pois paikoiltaa etc. Aika hc siivoiluu
Vihdoinki joku ymmärtää mua kämpän sisustamis ja siivous asiois!Mirri*sydän* Puhtaus on puoliruokaa*joo*
[q]sapeli, 28.7.2008 08:09:
Vaikka nyt onkin hiukan hutera olo niin viikonloppu oli kyl täys kymppi.
*sydän*
[/q]
Sama täällä, viikonloppu oli todella jees kun kerkes kerrankin näkee niin monta eri tuttua eri piireistä!
Ja tänään pitkästä aikaa perhepäivällinen mutsin ja sen miehen luona, on kiva nähä pitkästä aikaa systerii ja kumpaaki siskopuolta :)
mulla on kyllä niin kiva työpari, enpä muista milloin viimeksi olisi ollut töissä ihminen niin paljon samalla aaltopituudella mun kanssa. vaikka välillä toisille rähjätäänkin antaumuksella niin tuskin niitä välilä kovin raskaita työpäiviä kestäisi ilman tuon ihmisen läsnäoloa*hihu*
Taas yksi päivä takan ilman tupakkaa eilen tosin olin aika koetuksella, tuli nimittäin otettua muutama siideri ja silloin tekee tooosi paljon mieli ja en alentunut moiseen aah kun on hyvä fiilis !
Huomenna on perjantai.
tämän kolmen kuukauden ajan, mitä olen ollut töissä tässä firmassa,olen saanut postia ja meilejä ainakin seuraavilla sukunimillä: Tirkkunen, Tirkkonen,Pirkkunen, Virkkonen, Virkonen,Virkkanen mutta ehdottomasti tänään oli paras ehdotus: Viekkunen
pistää miettimään paljonko postia matkan varrelle on oikein jäänyt kun nimi on lähes joka toinen kerta väärin kirjoitettu..mutta eipähän ole sitten minun vaan sen Viekkusen vika, jos jokin asia jää hoitamatta*iloinen*
[q]sune, 9.6.2006 14:25:
Päivän hyvä työ. Punaselleristille joka kuukaus 10e suoravelotuksena
[/q]
Hyvä Sundström! Mä ajattelin, et mun keräyslippaisiin antama summa (öpaut 2 /kerta) riittäis kansalaisvelvollisuuden täyttämiseen osaltani, mut ehkä pitää miettiä vielä kerran.
että yksi ihminen voikin pelkällä läsnäolollaan saada mun mielen piristymään*hihu*
en tiedä mitä tekisin ilman tuota ystävää*sydän*
oli kyllä pitkästä aikaa todella hyvä ilma käydä juoksemassa - ei liian kuuma eikä kylmä. jaksoikin ihan eri tavalla ja lenkistä jäi todella hyvä fiilis..*hymy*
Tää ilta
yksi isompi työprokkis pääsi päätökseensä tänään, nyt voi alkaa sitten hiukan löysäämään tahtia..*hymy*
Aurinko
Tuli just posti, mie pääsin kouluun!!! Roihuvuoreen vaatturi/pukuompelija/stylisti! Vittu jee!!!
kävin lenkillä*jiihaa*
tuli tosin otettua tuntumaa myös tuohon ruohonjuuritasoon - eräällä kapealla polun pätkällä sanoin vähemmän hienovaraisesti eräälle pariskunnalle että "voitteko hiukan väistää" ja samantien makasin maassa..*nauru*teki niin mieli jäädä vain makaamaan siihen maahan loppu päiväksi. toisella kerralla ohitin ne samaiset ihmiset kaatumatta, tosin enemmän tai vähemmän vaatteet sekä iho hiekassa ja sanomatta sanaakaan*iloinen*
[q]lostgone, 27.6.2006 20:58:
---
Taika, 27.6.2006 19:48:
ostin uudet rullaluistimet*hihu*
---
Mä olen tunnistavinani sinussa välineurheilijan piirteitä.*hymy*
[/q]
oon vaan niin helppo*uuh*
[q]La Petite, 3.7.2006 09:58:
Mikä onkaan parempi päivän :) kun lapsen aito naurun räkätys
(tänää kastellaa isi uima-altaas, ei saa kertoo kellekkää )
[/q]
kastuko korvia myöten?*pepsodent* tästä tulikin mieleeni, että pitäs varmaan heittää talviturkki tos joku päivä(tai vaihtoehtosesti joku kesä..) edellisestä uintikerrasta pari vuotta aikaa*igor*
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)
- « Edellinen
- 1
- ...
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- ...
- 2,345
- Seuraava »