päivän :)

Back to häröily O

pikkusisko tulee mun luokse vapuksi ^_^

Sain siivottuu koko kämpän*vink*
Niin ihanan siistii

kiitos pikkusiskon, vapusta tuli täydellinen*sydän*
ensimmäistä kertaa 10 vuoteen vappupäivänä ei ollut krapulaa..*nauru*

ja mun netti alkoi toimimaan tänään eli hei hei sille vähäisellekin sosiaaliselle elämälle..

LOPPUTYÖ melkeen valmis!

[q]-e-, 2.5.2006 21:49:
Moottoripyöräily ja makea rumpuinen basso <3
[/q]

Tähän mielipiteeseen toivottavasti yhdyn vielä tän kevään aikana.. Oon rakastunut yhteen japanilaiseen "tuonti-vaimoon", joka juo nesteenä kohta mun kaikki rahat, ja silti oon pelkkää hymiöö. En malttais odottaa että saan taas tuntea sen voiman mun jalkojen välissä.

[q]Kaizu, 2.5.2006 21:56:
Kaverin Staffordshirenbullterrierin ja Mindi-kissan leikkimisen katsominen *sydän*
[/q]

Nää on kyllä mahtavia kavereita jo*plur*

Kohta 12h ilman röökiä.. ja tunti kerrallaan mennään..

Löysin uudet treenihousut (edelliset tuli kulutettua puhki *tirsk*)
Hymyn aihetta tässä on siksi, että;
a) housut on kaks kokoa pienemmät kun edelliset..tulosta on siis saatu aikaan*super*
b) löysin sellaset housut, joissa on normia pidemmät lahkeet, eli sopii tälläselle kirahvillekkin
c) ne näytti hyvältä mun päällä*pepsodent*

Päivän :) on myös oma ihana kulta*sydän*
ja ihana kesä edessä*tanssittel*

Söin äsken lettuja ekaa kertaa varmaan pariin vuoteen..

tunnustin itselleni ettei pään hakkaaminen seinään yksin auta enkä voi osata kaikkea - uskalsin tänään siis vihdoinkin pyytää apua eräässä asiassa*hymy*

mansikoitakin löytyi pitkän metsästämisen jälkeen - ovat yksinkertaisesti vain niin hyviä tälläisella ilmalla.

välit muutamien ihmisten kanssa taitavat ollakin kunnossa kaikesta huolimatta..kiitos*sydän*

http://www.jackjohnsonmusic.com/newsArchiveDetail.asp?page=10&itemID=236

Maailman iloisin video.

Huomenna kirjottamaan työsopimusta ja työt alkaa jo keskiviikkona*pepsodent*

Kihloissa!

lopputyö palautettu ja palkitsen itseni kylmällä siiderillä!
rakkaat sydänkäpyset*sydän* you all!

uudet juoksukengät ja jumppahousut ja..tyhjä tili*blush*

ja parasta shoppailuseuraa ikinä (jälleen kerran :D )!
kiitos kärsivällisyydestä ja rehellisistä mielipiteistä - ensi kerralla on sitten mun vuoroni olla hiljaa omista jutuistani ja antaa vain hyviä neuvoja

[q]utopia, 10.5.2006 08:41:
---
Cjet, 10.5.2006 07:18:
No kahvi maistuu ihan superjännälle kun sen suodattaa valkaisemattoman vessapaperin läpi.

---

Juu, kyllä hätä ja kofeiininitkut aina keinot keksii. Ihan jees kahvia siitä tulee, mut talouspaperinkin kanssa vähän karvasta sivumakua*nauru*

Mun pikkuinen hauvelini lähti äsken bout parinsadan kilsan päähän moikkaamaan sulhasta. Kyllä jännittää, kun en ole itse mukana, että mitä siellä tapahtuu. Toivottavasti astutus sujuu ongelmitta*joo* Helvetinmoista häsellystä koko aamu, koiralta irtos hermostuksissa karvaa ja hilsettä varmaan tonni ja vähällä oli ettei itseltäkin pudonnu hiukset päästä*nauru*
Ihana ilma taas ulkona*plur*
[/q]

No mut ei kai se väärin oo että hermostuttaa jos immenkalvot viedään..

oon ollut kyllä todella ahkera tänään töissä ja saanut näppäimistöä ympäröiviä post-in lappuja hiukan vähenemään*hikoil*

tässä paikassa nyt saa tehdä töitä vaikka ympäri vuorokauden eikä työt lopu siltikään..mut tehokkain päivä varmaan pariin viikkoon!

joensuulaiset.tai siis eräs joensuulainen.*nauru*
ensimmäisen minuutin aikana olin aivan varma että hermoni menevät vieruskaveriini seuraavan minuutin sisällä mutta työkokouksesta tulikin ikimuistoisen hauska.

vieläkin hykerryttää vaikka reilun tunnin päästä pitäisi olla kuntotestissä*hikoil*

Jeba jee! Eilen varattiin lennot ja majoitus Damiin, ja piakkoin tilataan myös DV2006-liput. Dancevalley kutsuu jo toistamiseen!

Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)

O