Indigo: 4-4-4-4
- « Previous
- 1
- 2
- Next »
Kiitoksia tästä. Rullaati rullaa*joo*
Tainnut domaini mennä vanhaksi, niin ei saa kuunneltua..
--pete
Kyllä toi miksauksen domain yhä rullaa jos sitä tarkoitit.
Olen nyt viitisen kertaa kuunnellut, jorannut, hyppinyt, gorilla hölkännyt (lapsi seljässä) ja muuten vaan irroitellut itseäni tän heimo-rytmin tahtiin. Niin, ei mulla muuta.. . ;)
onhan tää kyllä aivan helvetin hyvää musiikkia. en taida olla ainoa joka diggaa spirosta :)
onhan tää kyllä aivan helvetin hyvää musiikkia. en taida olla ainoa joka diggaa spirosta :)
Allekirjoitan kyllä olevani ihan Spiros Kaloumenos - fani. Aina ihan karkkipäivä kun siltä tulee joku uusi julkaisu :)
Ai niin, unohdin käydä kehumassa - todella hyvää teknoa! Ja meikä ei yleensä teknosta niin perusta. Tämä jää pitkäksi aikaa talteen. *sydän*
Ai niin, unohdin käydä kehumassa - todella hyvää teknoa! Ja meikä ei yleensä teknosta niin perusta. Tämä jää pitkäksi aikaa talteen. *sydän*
Kiitos sapeli! <3
+1 ihminen käännytetty teknoon =)
Aika kova juttu! Imuun meni.
Quoteen itseeni, en lataile täältä kovin usein yhtään mitään, mutta tämä on nyt soinut viimeisen pari viikkoa autossa hyvinkin usein.
Ui ui, tullut taas kuunneltua tätä ja ai että tämä pauke ja kolina saa hymyn suuhun jopa aamutuimaan puoliunessa bussia odotellessa! Suosittelen kaikille, jos on vielä jaossa!
Ui ui, tullut taas kuunneltua tätä ja ai että tämä pauke ja kolina saa hymyn suuhun jopa aamutuimaan puoliunessa bussia odotellessa! Suosittelen kaikille, jos on vielä jaossa!
Kiitokset vanhan miksauksen nostamisesta.
Mukavan härkästä soundia
Kiitokset vanhan miksauksen nostamisesta.
Mukavan härkästä soundia
Mun mielestä on ihan mukava herätellä pinnalle vanhoja hyviä settejä, koska ne saattavat jäädä monelta kokonaan kuulematta - varsinkin tuoreemmilta klubbarilaisilta!
Voisinkin haastaa kaikki klubbarilaiset nostamaan pinnalle jonkin heistä tosi hyvän klubbarista löytyvän setin kommentoimalla sitä sen keskustelussa!
- « Previous
- 1
- 2
- Next »