Myydään ääni ja masterointipalveluja!
Tervehdys,
olen tehnyt tietokoneella musiikkia kohta 15 vuotta. Kaikki tuotto tästä menee Boneko-tutkimukseni kehittämiseen: http://www.BonekoBrothers.com
Voin tehdä ihan perinteisempää masterointia ja sitten on myös tällainen oma tekniikka:
http://forum.bonekobrothers.com/musiikkiani/uusi-elektronisen-musiikin-genre-kabinetti/
Eka asiakas saa ilmaiseksi kabinoinnin toimittamalleen äänimateriaalille ilman rajoituksia!
- Kiltamestari
All the best with it bro
Mulla ei valitettavasti ole tarvetta kabinoinnille että voisin tukea projektia, mutta ihan mielenkiinnosta, paljonko yhden biisin kabinointi maksaa?
No tämähän on aivan suhteellinen siihen käyttämääni aikaan: jos mulle toimitetaan esim. 128 mp3 tai neljä gigaa waveja, niin menee aivan eri määrä työtä. :)
No tämähän on aivan suhteellinen siihen käyttämääni aikaan: jos mulle toimitetaan esim. 128 mp3 tai neljä gigaa waveja, niin menee aivan eri määrä työtä. :)
Millä laitteistolla/ohjelmilla miksaaminen tapahtuu?
Kummassa on enemmän työtä; 128 mp3, vai 4Gt wavissa?
Tervehdys,
käytän aika monia ohjelmia mm. goldwavea.. Kabinettia voi tosin tehdä ainoastaan reasonilla. :)
Eikö kenellekkään kelpaa ilmainen masterointi? :) No johan on.
Saako työstä kuitin? Onko käyttämäsi ohjelmistot laillisesti hankittuja?
tuleeko kabinoinnin päälle kans sitä matofarmissa kasvatettua hamppua`?
Ei tule kuitteja, työ maksetaan paypal tililleni.
Oon mie ihan laillinen.
pump.
jos mulle toimitetaan esim. 128 mp3 tai neljä gigaa waveja, niin menee aivan eri määrä työtä. :)
miksi?
Eikö kenellekkään kelpaa ilmainen masterointi? :) No johan on.
Ei tule kuitteja, työ maksetaan paypal tililleni.
Oon mie ihan laillinen.
Vähän ristiriidassä nämä... miksi ilmaisesta masteroinnista pitäisi siirtää jotain sun paypal tilille? Ja ootko sie ihan laillinen jos ei tule kuitteja?
Tees mulle vähän kabinettia ni pistän rahaa tilille
Selvennykseksi vielä:
ensimmäinen wavi tai mp3 tai muu audiofile, mikä toimitetaan tähän threadiin, niin masteroin sen ilmaiseksi eli kabinetti.
Tämän jälkeen palvelu on maksullinen. :) Kaikki tuotto ohjataan Boneko-tutkimukseen eli siis tieteen kehittämiseen, ei itselleni. Toimitan kaikista ostoksista kuitit internettiin, kunhan bisnes pääsee vauhtiin.
- Kiltamestari
http://laite.org/special_bassline.mp3
Ton voisit masteroida kabinettikelpoiseksi
Kyllä kestää kabinetin toimituksessa!!! Onnistuuko kabinettiversio ennen vuodenvaihdetta, vai joutuuko odottamaan vielä pidempään?
Minulla oli sellainen harhakäsitys, että teikäläinen olis UG jannu henkeen ja vereen, mutta taidatkin olla ahne kapitalisti, joka pistää heti rahoiksi kabinettitekniikalla massiivisen markkinointikoneiston ensin pehmittäessä ihmisteen päät ja sielut kabinetin ylivoimaasuudesta. Muista sit kun olet tehnyt miljardeja ketkä nosti sut pinnalle ja uskoi kabinettiin!
ooh, special bassline *sydän**sydän*
Oo sitten Henri tarkkana tuon kanssa, on nimittäin sen verran klassikkomateriaalia. Toivottavasti lopputulos kunnioittaa huikeaa alkuperäisteosta.
Kyllä kestää kabinetin toimituksessa!!! Onnistuuko kabinettiversio ennen vuodenvaihdetta, vai joutuuko odottamaan vielä pidempään?
No jos livesettiin tarttee kvanttikoneen ni luulis menevän aikaa! Ootan itekkin lopputulosta, koska jos se on niin hyvää ku tää väittää, ni masteroin kaikki biisini kabinetiks!