onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?
nappasin eilen pari mielestäni ihan kohtuu onnistunutta otosta autosta...
saa katsoa ja kommentoida...
http://remotion.1g.fi/kuvat/autokuvat/
volkswagen golf 3.0 gti
http://www.hs.fi/talous/artikkeli/Hybridit+korvaamassa+Porschen+Uudessakaupungissa/1135237888298
Varsin mielenkiintoinen auto. Ainoa mietityttävä asia tossa on se kuinka kauan ton auton akut pysyy käyttö kelpoisina. Jos joka yö latailee akkuja niin ei varmaan hirveän kauaa kestä ennen kuin pitää alkaa vaihtelee uutta akustoa.
Jos varauskyky akuissa säilyis monia vuosia hyvänä niin tuommoinen ei ois yhtään hullumpi. Ainoa vika on tuon auton hinta :/.
Ehkä kieltämättä nähty kuva mutta hienoa että joku osaa laittaa hyvän myynti-ilmon
Veikkaan et apukuski tulee kaupan päälle :D
Kuplan. Punaisen tai keltaisen.
[q]Samu*, 8.9.2005 07:32:
---
Entäs kun tulee se ensimmäinen mutka?
Oletko katsonut Top Gearia, siellähän ne noita urheiluautoja testaa ja ajaa sen pakollisen ratakierroksen. Aika hyvin jääny C06:kin jopa huomattavan paljon tehottomampien euro/japskiautojen jalkoihin.
Että sellasta ihannointia, kun kääntää rattia, voi tuntea että auto itseasiassa Kääntyy.
Jos tykkää jostain aataminaikaisesta jäykästä taka-akselista ja lehtijousista ja vastaavasta "ajonautinnosta" ni senkus ajaa vaikka 600 hevosvoimaisella Mustangilla.
Suoralla tiellä.
[/q]
Harmi vaan etteivät ne apinat tiedä mitään autoista, apinoivat vaan ihmisten iloksi.
En luottaisi top geariin ainoana tietolähteenäni, Samu...
niin ja vain yksi niistä osaa ajaa ja sekin lähti ohjelmasta eli Tiff
[q]ezzy, 3.9.2005 22:44:
---
leka, 3.9.2005 22:17:
---
Mulla on hankalaa saada pitoa takarenkaille*pahis*
---
Kannattaa vaihtaa ne joskus uusiin :D Nyt pitäis saada lisää tehoa, jotta uudet kumit sauhuais käskystä :(
[/q]Renkaat ei ole se ongelma vaan niin prkl kevyt perse suhteessa siihen tehoon minkä pata antaa edes läskit ei pahemmin auta, vaan lisäpainot takakontissa. - tosin se vaan tappaa ajamisen hauskuuden sit kokonaan.
Ruvennu vähän hotsittaa Mazda RX-8 tai Nissan 350z. Vois vaihtaa Minin sellaseen sit joskus parin vuoden päästä *sydän*
http://www.autoblog.com/media/2006/04/aston.db9sportspack.500.jpg
Tällänen mulle lottovoiton jälkeen!
Ei ole omaa autoa, mutt tahtosin mustang bossin tai sitt oldsmobile 422:sen. Niin tai sit subaru wrc (meinas unohtuu)
[q]exquisite, 9.9.2005 14:54:
---
Samu*, 8.9.2005 07:32:
---
Entäs kun tulee se ensimmäinen mutka?[/q]
onhan noissa vakiona alusta ihan perseestä mutta se nyt
menee joka tapauksessa vaihtoon.
fox koppasissa mustangeissa painopiste on hyvä ja niihin
on saatavilla ihan vitusti alustan osia. jenkeissä on sellasia
"viritysosa-tavarataloja". ei muutakun rasti ruutuun ja osa
tulee kotiin.
reilut 10 vuotta sitten nähtiin DTM sarjassa Mustang GT joka
oli yksityistallien parhaimmistoa ja koko sarjan nopein auto
huippunopeudeltaan vaikka pienen budjetin yksityistallia ei
voi verrata lähes rajattoman budjetin tehdastalleihin.
että kyllä noista rata-ajoonkin on potentiaalia.
[q]Mikco:
Ei oo tällä hetkellä, mutta jonkun näistä ajattelin hommata:
Aston Martin - Vanquish, DB9
BMW - M3, M5, 760il
Bugatti - 16/4 Veyron
Ferrari - 360 Challenge Stradale, Enzo, 612 Scaglietti, F430
Jaguar - S-Type R, XKR, XJR
Koenigsegg - CCR
Lamborghini - Murcielago, Gallardo
Maserati - Quattroporte
Maybach - 62
Mercedes-Benz - E 55 AMG, CL 65 AMG, S 65 AMG
Porsche - Carrera GT, Cayenne Turbo, 911 Turbo S Cabriolet
...ja minullehan kelpaa VAIN paras
BTW: se BMW:n uus ykkössarja on ihan kiva kans
[/q]
kohtuu vaatimaton automaku sulla
[q]Pindeh, 3.2.2005 09:51:
on auto...tai oikeestaa katujyrä, lihava lehmä, panssarivaunu, paholainen, kartanoauto ja mitähän siitä on vielä keksitty sellai punanen volvo 240 vuosikertaa -83 hyvin on auto kestäny mun menoa ja törttöilyjä, siks niin rakas ..vaikka kaikki sitä aina haukkuuki eihän se mikään kaunis näky oo mutta hyvä ajaa ja sehän se tärkeintä onki
[/q]
Join the club o/
Hopeanuoli vuosimallia -88 löytyy. Ei oikeestaan mun, mutta oon sitä tässä käyttäny kokoaika. Bensaa menee talvella lähemmäs 14l/100km ja kesällä voi päästä jopa 10l/100km arvoihin. Käynnistyy paremmin mitä kylmempi on, kesällä onnettoman huonosti, mutta kun -25'C tulee ja antaa pari päivää seistä pihalla ni naapurin setä mersulla kateellinen Takana tilaa jaloille enemmän ku tarpeeks ja muutenki mahtuu helposti 8 ihmistä kyytiin. Ajettukki vasta 285tkm eli sehän on vasta sisäänajettu
Mutta voisin ottaa jonkun seuraavista:
Ferrari 430
Aston Martin DB9
Toyota Supra
Golf GTI
Honda Type-R
Riippuen lottopotin suuruudesta
Testistä 16/20
PAH...ihme lukihärö :D
[q]Remotion, 16.9.2005 10:43:
Ghost Rider 4 ja GIS 6 on ilmestyneet
[/q]
aika BS:ää. GIS on ollut muistaakseni toisesta tai kolmannesta osasta ihan tuubaa.
Lähinnä "look at me and my car"-attention whore shaissee (ilman takaa-ajoja tai minkäänlaista dramatiikkaa)...ja GR taas ihan taukkia rallausta, lähinnä dirty sanchez/wildboyz/jne luokkaa.
you can quote me on this: I'd rather watch paint dry.
ps. molemmista on tullu kai vasta trailerit ja kuukauden(?) kuluttua itse tuote on markkinoilla?
Eipä oo autoo eikä korttiakaan, mutta joskus jos on, niin haluaisin keltaisen auton mä en kyllä ymmärrä autoista mitään.. Mutta joo, keltainen sen olla pitää. Ja mieluiten kupla.. =)
[q]ezzy, 15.7.2008 15:13:
Jos se on halvempi kuin seutulippu, et selvästikään ole laskenut kaikkia menoja yhteen. Vai eikö teillä ole mitään vakuutusta siinä?
[/q]
Kaikki kulut jaettuna puoliksi ja vakuutus hoituu toista kautta eli se ei meidän lompakoita kevennä.
[q]Epailija
ezzyn maalailemia nokipilviä ei kyllä hiukkassuodattimen ansiosta ole syytä juuri odottaa. =)
[/q]
tä?!?
Tollaiset turhat noki-esteet pois putkistosta ja syöttöjä isommalle.
Alkaa taas näyttää reippaalta. ;)
Tämä tuli hankittua eilen!!
[q]lohikarme, 22.6.2005 10:39:
Onhan mulla :) Bimmeri
[/q]
Söpö ja siisti paketti...