onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?

Back to häröily O

antique:[q]kuka ajaa punaisella jaguaarilla?[/q]

Saattaa kuulostaa hullulta, mutta vanhemmillani tosiaan oli punainen jaguaari. Sitten ne vaihtoivat sen asuntoon. Oli kyllä julman hieno peli ja niiden muistojen siivittämänä olen itsekin harkinnut sellaisen hankintaa. Luultavasti se olisi käytetty metallinvärinen S-Type jokusen vuoden päästä, kun niiden hinnat hieman tippuvat. Siinä autossa on jotain hämyä; sitä ei ajeta, vaan se lipuu taustakohinan päällä...

http://www.ampiaistehdas.net/kuvat/jaguar/

Joskus ois kiva omistaa sellanen sininen Subaru WRX 2.0 GT (tjsp). Nimenomaan se vanhempi versio, uus on ihan syvältä.

oih.......

jUSSi:[q]tsekkaas http://www.toyota.fi/g/g01_11_07_01.html[/q]
Toi RAV4 on kyllä Toyotaksi oikein onnistunut ja persoonallisen näköinen.

Ao. autot määräävät:

Mercedes Benz CL 600 + SL55 AMG
BMW X5 4.6is

[muokattu 20.1.2003 12:06]

-Volvo S60 R
-BMW M3
-Uusi mini cooper sillä timmeimällä koneella
-Audi S4 tai S3

Nyt haave lista poikki vielä hyvän sään aikana.
..ja takasin maan pinnalle.

...kunhan nyt ekaks sais ees jonkun kohtis auton hommattua omaksi. 2000/2001>> vm ibiza tai polo ois ihan jees.

[muokattu 24.12.2003 23:05]

Nissan Skyline olis aika helmi tai sit joku metallinsininen avoauto... (huoh. kyllä haaveissa on kivaa elää *vink*)

...jos auto pitäis hommata niin eipä jää vaihtoehdoiks, kuin yleisautoks "Mercedes Benz S-class" ja hupi autoks Ferrari 360 Modena

...ei oo tosin korttia ja taxi toimii hyvin, joten tuskinpa tulee autoa hommattua vähään aikaan.

[muokattu 19.1.2003 22:47]

tahtoo *sydän* -02 BMW 320i *sydän*!!!
-> metalli-tummanharmaa ja siistit aluvanteet, kiitos..

ai-ai-aai tätä aihetta.....*nyyh*...

parhaillaan tavoitellaan fiat bravaa (toistaiseks)i... ihan vaatimatonta
Paras auto jonka olin ajanu oli mun jätkän faijan(*nauru*)
volvo s40... sama tunne ku söis suklaata

Oikeastaan ku ajaa autoo, niin fiilikset ku videopelissä Tämä ehkä kuvaa mun suhtautumista liikenteeseen *nauraa**nauraa**nauraa*

JussiS:[q]
No okei, citymaasturi on sentään hiukkasen parempi :)

Jenkkiautot on kyl perseestä, jos haluu kuluttaa bensaa tyylillä, niin ostaa multa ton Kuplan tosta pois.

nimim. 17 litraa satasella :)[/q]

No niin. tsekkaas http://www.toyota.fi/g/g01_11_07_01.html

Pähee vai mitä 2:n litran kone ja kuluttaa maantieajossa vain 7,3l / 100km

[muokattu 20.1.2003 08:57]

trix:[q]Haluaa Honda HRV:n!! Mäki haluun kaataa maalipurkkeja autolla!![/q]

CRV on ainakin ihan lelu.

Meillä on Toyota Land Cruiser (LJ-70) ja kohtapuoliin on suunnitelmissa ostaa Rav4.

Jos rahaa olisi niin ostaisn Land Cruiser 100:n (antaako joku mulle 103 000 egelii?)

JussiS:[q]jUSSi hei, susta on tulossa ihan liian "perheellinen". Nyt otat parin viikon dokaus/bileputken päälle, niin kaikkoo nää "minivan/rivitalonpätkä/1,84 lasta" -ajatukset päästä. *nauraa*[/q]

Miten sä saat Rav4:sta minivanin? Se on "citymaasturi" jatkuvalla nelivedolla ja rekisteröity 5:lle. Minä en maastoauton omistamisen jälkeen tavallista henkilöautoa osta, on se niin vekkuli juttu tuo neliveto (älkääkä edes mainitko Volvoa tässä yhteydessä!). Työntäkää pers**s**nne kaikki VW Passatit sun muut junttifarmarit

Rivitaloon mua ei saa muuttamaan edes kirveellä ja lapsia en ole edes ajatellut. Tosiasia on, että maastoautoja (isolla M:llä) ei saa tavallinen duunari ostettua vaikka mieli tekisi. Sen verran hinnakkaita ne on (tjeu: Toyota Land Cruiser - lähtöhinta 103 000 euroa)

Niin ja mä _vihaan_ jenkkiautoja. Mikään ei ole hirveämpää kuin letukka ja luu ulkona

Tapi T:[q]Ao. autot määräävät:

Mercedes Benz CL 600 + SL55 AMG
BMW X5 4.6is
*dissaa*[/q]

Tusinakamaa. Eiks jokatoisella westendin pellellä tai suomen rikkaalla oo tollasia. Unelmoi edes autosta jossa on särmää

[muokattu 20.1.2003 12:37]

kuilu:[q]Ei o autoo, eikä tu!

Ellei sit jostai löydy se Fordin v.-41, joka oli tehty hampusta ja kävi hamppuöljyllä.

- julkinenhymiöneuvo -[/q]

Totta, tää olis mustakin paras vaihtoehto. Autoa käytänkin lähinnä vapaa-ajan liikkumiseen: mökille, laskettelemaan, klubbailussa jne.

Itse en tule töihin autolla niin kauan kuin se on mahdollista julkisilla. Nyt jos se v*tun metro tulee joskus niin voi olla, että joutuu vaihtamaan autoon...

Nimim. "Metron vastustaja henkeen ja vereen - Pitäähän niitä ihmisä olla muuallakin kuin etelä-suomessa"

Noita malleja en ole ahkerista bongailuista huolimatta kovin montaa teillä nähnyt. Westendin pellet ajelevat V70-Volvoilla ja perus-Mersuilla. Mitä sitten särmään tulee, niin noiden autojen ominaisuuksissa ja överityylikkäässä ulkonäössä on sitä mulle aivan riittävästi.

Sana takaisin. Ehkä noi on sitten vähän persoonallisempia.. Noissa on vaan se huono puoli ettei kellään ole varaa hankkia tuollaisia.

(Tiesitkö muuten, että Hannele Lauri ajaa tollasella RAV4:llä? *ding*)

Hannele means nothing to me...

tuntematon:[q]Noita malleja en ole ahkerista bongailuista huolimatta kovin montaa teillä nähnyt. [/q]

Tähän sen verran, että minä itse asiassa näen tuollaisen bemarin melkein joka viikko kun kävelen töihin. Kääntyy aamuisin abrahaminkadulta ruoholahdenkadulle :)

[muokattu 20.1.2003 13:19]

jUSSi:[q]Noissa on vaan se huono puoli ettei kellään ole varaa hankkia tuollaisia.[/q]
Totta. Harvalla on varaa pitää jotain oikeesti särmikästä autoa.

[muokattu 20.1.2003 13:20]

Meil on siskon kans sellanen ihanna teknonissani, siis oikeen pappa malli mut silti niin uskollinen bileratsu*joo*

Auto oli joskus ja senkin mä heivasin vege mun elämästä... Ehkä joskus parinkymmenen vuoden pääst voi ehkä hankkia jonkun auton... Tällä hetkellä kuljen mielummin yleisillä ja kesäisin vaikka polkupyörällä...

käytetty, pikkasen jo ruosteessa oleva viininpunainen AUDI 100 -88... semmonen mis on kromilistaa kyljissä ja pari pientä klommoa...

Mun fetissi on ollu jo jonkin aikaa Audi TT. Meinaan saada sydärin joka kerta, kun nään sellasseen... Mä tunnistan melkein kaikkien rekkaritkin (watch out!!) ja tiiän mispäin ne liikkuu, mm. Munkkiniemessä ajelee sellanen usein. Jakaako kukaan mun fetissiä.
Toistaiseks ajelen 2-litrasella Mazda 626:lla... ei mikään trance-traktori*eiei*

O