onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?
On juu auto. (Tai siis miehellä, mutta saan minäkin sillä ajaa jos haluan.) Tummansininen Opel Astra vm. 2002.
Unelmana olisi joku ihana urheiluauton näköinen pienikulutuksinen punainen...
jUSSi:[q]
Tusinakamaa. Eiks jokatoisella westendin pellellä tai suomen rikkaalla oo tollasia. Unelmoi edes autosta jossa on särmää[/q]
Noita malleja en ole ahkerista bongailuista huolimatta kovin montaa teillä nähnyt. Westendin pellet ajelevat V70-Volvoilla ja perus-Mersuilla. Mitä sitten särmään tulee, niin noiden autojen ominaisuuksissa ja överityylikkäässä ulkonäössä on sitä mulle aivan riittävästi.
(Tiesitkö muuten, että Hannele Lauri ajaa tollasella RAV4:llä? *ding*)
[q](_I_):
Yhtiömme suosittelee:
LADA NIVA
Tällä ei jää ainakaan hankeen kiinni.
Mulla ei oo tolle sattuneesta syystä
käyttöä, vähän harmittaa myydä mutta
toisaalta turha tota on tyhjänpanttinakaan
pitää.
[/q]
niva taitaa olla joku HC-heppujen virallinen menopeli ilmeisesti ;)
[muokattu 9.1.2004 13:54]
[q]remotion:
skaalan takia. Mikseivät ne vertaa ihan suoraan sitä kuinka nopeasti auto kiihtyy 60-120, jokainen bensavärkin omistaja tajuaa että sitä moottoria kuuluu vedättää hiukan korkeammalla kierrosalueella jos haluaa eteenpäin päästä, dieselillä riittääkin pykälää isompi vaihde noki pilven saattelemana.
[/q]
onhan se kiihtyvyys ihan jees. mut toisaalta ma mielummin menisin suht esteetta paikasta A paikkaan B niin ettei pahemmin jaksais muita vaistella.
sen takia mun valinta varsinkin ruuhka-aikana kaupunkiajoon olisi:
http://www.monstertrucks-uk.com/richmond00/rich0018.jpg
uusi E- mersu
vad för?
mä haluan semmoiset vanteet, mitkä pyörii vaikka renkaat eivät liiku mihinkään...
Jees... tolla ylemmällä oli kyl ihana ajella viime kesällä, kun käytiin keskisuomessa!
_B_M_W_
*sydän*X-5*sydän*
elämäni auto
nätti ja iso Nämä uudet maasturit tuntuvat pääsevän nyt vasta oikeuksiinsa, kun tuli kunnolla luntakin
[muokattu 24.12.2003 05:25]
Ei oo omaa autoo. Isin kopilla oon kylläkin paljon huristellu. Vallan mukava se Jari on, meille on syntynyt tunneside..
Sitten ku minusta tulee vähän rikkaampi niin voisin haluta itselleni bemarin. Sellasen tummansinisen 325 compactin.. Niin ja tietty isoilla aluilla ja nahkapenkeillä. OU JEE.
(Jos perheydyn niin kyllä mä sillon taitaisin johonkin turvalliseen ja varmaan Volvoon päätyä.)
[q]diffas:
---
alien:
mitä järkeä on rakkaudessa? Se tuntuu hyvältä
---
Ööö? Saattaa olla että ymmärsin väärin, mutta tarkoititko,
että rakkaus tuntuu hyvältä vai?
[/q]
Mulla oli auto, mutta annoin sen pois, koska en tarvinnut sitä enää.
Autot on aika turhia musta. Ne on huonoja sijoituksia (niiden arvo laskee - muutamia harvoja poikkeuksia lukuunottamatta) ja ne ei oo kauhean käytännöllisiä. Kyllä niillä pääsee paikasta toiseen, mutta ei niissä kuitenkaan niin paljoa aikaa vietä, että voisi katsoa esim. asuvansa niissä. Ennemmin pistää autoon menevän rahan asuntoon ja bussilippuun.
Mut jos tilanne olisi esim. sellainen, että mä olisin tilanteessa, jossa mun pitäisi valita auto esim. virkani takia, sanotaan vaikka edustusautoksi, niin ehkä se olis jotain tälläistä;
http://www.bentleymotors.co.uk/minisites/arnaget/en/arnageT.swf
:)
olipas muuten nätit vanteet noissa mersuissa :)
yep!!
Ei autoa vielä mutta täs ois näit vaihtoehtoja
Honda S2000
Honda Civic Type-R
VW Passat R
VW Bora
Skyline R-32 -> R-34 GT-R
Mitsubishi Eclipse
Honda Integra Type-R
...
Kyllä näitä löytyy
Minäkö amis?
[q]Blues:
---
Injektio:
Minäkö amis?
---
Laitat niihin Bilteman popit, leikkaat jousia itse ja oikein hienot peltivanteet taikka makeet pölykapselit niin sitten olet hyvä amis *nauru**nauru**nauru**nauru*
[/q]
Joo ja karvanopat, wunderbaumit vai mitä kaikkea siinä amis5000 videossa olikaan
En minä.. en ikinä..
Olen autohullu. Tällä hetkellä menopeli on Subaru WRX joka on erittäin käytännöllinen kuin myös nopea. Käydessäni motor showssa, alkoi tekemään mieli vaihtaa STi-malliin tuo auto mutta pitäisi varmaankin ensin maksaa nykyinen pois kokonaan.
Olen unelmoinut myös Eclipse 4wd turbosta johon löysin loistavan korisarjankin. Pitäisi vain etsiä sopiva yksilö maailmalta.
ei o,mut haluisin vaalenpunasen hippibussiin
sit sinne sisälle asianmukanen sisustus; peilipallo,kiksukarvaa,sänky ja tadaa;bilekärry o valmis... *aplodit**igor*
[muokattu 14.1.2004 17:42]
[q]TaSsU:
Eipä ole autoa enkä varmaan sellaista edes hanki. Noh jos joskus onnistun edes itelleni kortin hankkia niin olishan sellanen musta Aston Martin ihan kätsä jos olis hilloa. Noh tuo nyt olis se DREAM auto.
[/q]
Astonit ovat niin upeita. Yhdellä tutulla on DB7 ja se hellii sitä paremmin kuin omia lapsiaan
[q]Wintermute:
Mielenkiintoista. Itse ajelin juuri perheeni kanssa Sodankylästä Helsinkiin ja minua tosiaan kiinnostaa, mitä tapahtuisi puolivuotiaalle vauvalleni, jos en kerkeäisi väistää tiellä jolkottelevia poroja. Käsittääkseni SUVeja on kritisoitu nimenomaan niiden polttoaineen käytön vuoksi? Ja jos Jeepin Grand Cherokee esimerkiksi on SUV, niin ei se nyt niin ihmeellisen kokoinen ole. Nykyinen henkilöautonikin on lähes yhtä iso. Entäs vanit sitten? Tässäkin ammutaan mielestäni vähän yli. Jossain uutisoitiin, että amerikassa viherpipertäjähihhulit polttelisivat SUVeja. Hieno homma. Joku voisi tietysti luulla, että maailmassa olisi tärkeämpiäkin asioita, kuin millä autolla joku ajaa...
[/q]
Minkä kokoinen henkilöauto sinulla okein on? Stereotyyppisestä SUV:stä käy vaikkapa Chevrolet Tahoe, jossa on iso V8-moottori ja jolla harva oikeasti tekee mitään. Kyseisiä autoja ostetaan yhtä lailla statuksen, kuin potentiaalisten käyttöominaisuuksien takia, mutta sinänsä tässä ei ole mitään ihmeellistä - ostetaanhan Mersun urheilumallejakin, vaikka ei niillä oikeasti kukaan tarvitse. Tekniikan Maailmasta muistan kuitenkin lukeneeni jotain sen suuntaista, että SUV-autoryhmälle yritettiin hankkia erivapauksia joko verotuksen, päästörajoitusten tai vastaavan ikävyyden (yritän ottaa asiasta tarkemmin selkoa tällä viikolla) suhteen sillä perustein, että isolla autolla on suurempi todennäköisyys selvitä kolareista kuin pienellä. Yhtä hyvin voisimme sitten ajaa tankeilla, kuten joku jo huomauttikin. Mutta kai se bensateollisuus on sen verran vahvoilla jenkkiläisessä politiikassa, että yritykset saada jotain järkeä noiden autojen kulutuslukemiin ja moottorikokoihin on pakko yrittää lakaista maton alle verukkeella tai toisella.
Niin ja jos huolehdit vauvasi hyvinvoinnista, niin en sanoisi ison auton ostamista miksikään järkeväksi ratkaisuksi. Kaasujalan höllääminen ja tilanteiden ennakointi on paljon parempi vaihtoehto, sillä kyllä se poro Jeepinkin ikkunasta sisään mahtuu.
Ja sitten voi näin sivuhuomautuksena sanoa, että minua henkilökohtaisesti v*tuttaa pahemman kerran jenkkien hällä väliä-asenne polttoaineeseen ja autoiluun ylipäänsä. Kun bensa on halpaa kuin ylenkatse, ei ole niin väliksi kuinka paljon se moottori sitä sattuu nielemään. Lisäksi suhteellisuudentaju on kadonnut ihan kokonaan autojen tehojen suhteen, jos kerran 150 heppaa on perheautolle turhan vähän. Niinkin hyviä käyttöautoja kuin Renault Clio ei hankita kuin lasten leluiksi tai pelkiksi kauppakasseiksi - ja jenkeissähän ei jalan kuljeta jos ei ole köyhä tai myymässä itseään. Kun muu maailma pohtii, miten uhkaavaa polttoainepulaa saataisiin ehkä hiukkasen kuriin, niin jenkit haluavat isompia autoja, koska niillä on turvallisempi kolaroida. Anteeksi nyt vaan, mutta satun priorisoimaan moiset kriisit vähän korkeammalle kuin ne muutamat ihmishenget, mitä mahdollisesti vuosittain säästettäisiin isoihin autoihin panostamisen seurauksena. Enkä minä edes pidä itseäni minään viherpiipertäjänä. Mistä tulikin mieleeni, että autojen polttaminen on ihan helvetin typerää. Ei väliä, vaikka kysessä olisi minkä luokan Hummeri.