onx autoo? jos ei, ni millaisen haluaisit?
Ei oo mutta kätevä olis, toivomuksena että kulkee aikä jätä tielle. Ei varmaan auton hankinta oo kuitenkaan ajankohtaista vielä tässä elämänvaiheessa, ois hyvä ku ois sille sit tallipaikka ja sellainen rajoittaa kämpän valintaa muuttovaiheessa plus tietenkin ettei oo varaa ylläpitää autoa itsensä ohella.
Myöhemmin sitten joskus haluun pakasta vedetyn, kiiltävän, monipuolisella ajotietokoneella ja ilmastoinnilla varustellun, taloudellisen, nätin ja hyvän ajettavan. Muotoilunsa puolesta "perusautoista" mua miellyttää Mercedes ja BMW, mut tietty joku spessumpi ois aina kivempi. Toisaalta auto on kuitenkin etupäässä käyttöesine, munanjatkefunktio on aika vähäinen, etenkin kun ei ees munia löydy. :D
Haluisin ehdottomasti Hummerin*kuolaa* mut kyl joku chevrolet chevy vanikin olis kiva
[q]MiMoSa, 16.7.2006 18:17:
Tollanen olis ihan kiva..*joo*
[/q]
Kehtaisitko sä oikeasti ajaa tuolla mauttomuuden huipulla? :D
[q]hallucinogen, 17.8.2006 07:24:
Ehdottomasti yksiä uusia suosikkejani
http://www.webwombat.com.au/motoring/images/noble-m15-2.jpg
[/q]
Kyl kyl Noble M15 on aikas rapee yksilö!!
->
[q]hallucinogen, 17.8.2006 07:01:
---
MiMoSa, 16.7.2006 18:17:
Tollanen olis ihan kiva..*joo*
---
Kehtaisitko sä oikeasti ajaa tuolla mauttomuuden huipulla? :D
[/q]
Kyllä tolla ennemmin ajelis kun mun kälysellä polkupyörällä..*nauru*
[q]MiMoSa, 17.8.2006 11:22:
Kyllä tolla ennemmin ajelis kun mun kälysellä polkupyörällä..*nauru*
[/q]
Joo mut noi karvat pitäs repiä helvettiin ja samoin pieni maauaus ois paikallaan =D
[q]Amokk, 17.8.2006 09:29:
---
MiMoSa, 16.7.2006 18:17:
mese.jpg
---
:D Onko nuo kiksukarvaa nuo penkinpäälliset?
[/q]
Juu juu, tottakai!*tirsk*
ei oo autoo mut ajon hankkii Mini Cooper Chili:n siinä vasta auto ;)
[q]WiljamiDzay, 21.8.2006 20:14:
Ja siks Vauxhall eikä Opel, kun Vauxhallilla on niin komia merkki...
[/q]
Mua taas vituttaa Vauxhall niin maan saatanasti! Se on Opel kaikessa ja ainoa mitä siinä on brittiläistä insinööritaitoa on se, kun ne liimaa sen vammasen logon siihen Opelin päälle. Tiedä sitten, että valmistaako ne edes Vauxhalleja Brittein saarilla.
[q]mikkihiiri, 21.8.2006 20:28:
---
Mua taas vituttaa Vauxhall niin maan saatanasti! Se on Opel kaikessa ja ainoa mitä siinä on brittiläistä insinööritaitoa on se, kun ne liimaa sen vammasen logon siihen Opelin päälle. Tiedä sitten, että valmistaako ne edes Vauxhalleja Brittein saarilla.
[/q]
Brittein saarten autopajat on aika hyvin siirtyneet ulkomaiseen omistukseen. TVR venäläiseen, Mini saksalaiseen jne jne
Ja samoin, Vauxhallista vauhkoaminen exim Top Gearissa ärsyttää :) Tosin onneks eivät mainosta sitä GM:n tuotteena paljoakaan, niin pysyy sentään joku raja :D
ps. golf gti ei ole 3.0 vaan 2.0t
kävinpäs muuten ajelemassa tänään kotimatkalla aruban rannikkoa pitkin. mukavan näköstä seutua :D
(Invalid img)
Nyt tuli hankittua Toyota Avensis ST-220 2.0 Linea Sol... Mutta kunhan rahaa kertyy joskus, niin alkaa Celica GT-Four:n metsästys... =]
Sellasen hopeisen Porsche Boxster S:n tai valkosen Hummerin. Limusiinin mä ottasin vaan jos olis kuljettaja :D
[q]WiljamiDzay, 21.8.2006 20:14:
-96 Punto... nätti ja näppärä, mutta jos vaihtaa voisin, ni joku Vauxhall Roadster (vai sportster vai mikä se ny olikaan... se pikkanen sportti...). Ja siks Vauxhall eikä Opel, kun Vauxhallilla on niin komia merkki...
[/q]
Opel/Vauxhall Speedster on malli. Suomessa oon pari nähnyt, en tosin suomen kilvissä.
[q]Ronie, 24.8.2006 14:18:
Yksi harmaa näkyi vielä pari vuotta sitten stadissa.
Suomen erikoiskilvillä
[/q]
forumin parkkihallissa oon nähnyt yhtä yksilöö aika usein viimeaikoina. se on muistaakseni ihan suomen rekkarissa.
suomessahan ei vissiin tuota VRX mallia tullut ikinä myyntiin, vaikka turbo kylläkin lienee melko lähelle.
Viikko sit tuli hommattua BMW 328 vm. 95, eli 2.8 litran kutoskoneella (about ~200hv) ja melkein kaikilla herkuilla oleva bimmeri. On kattoluukkua, ilmastointi, nahkasisusta sport-jakkaroilla, alustasarja, 18" vanteet, automaattivaihteisto ja ainoastaan cruisea jää kaipaamaan.
Nissan Micrallakin "ajais", mut ei se vaan ole niin hauska *iloinen*.
Aaaah... Kyl toi kiisseli vaan on hyvä*hymy* heppoja ja vääntöä kun löytyy niin matkanteko on yhtä iloa...+pieni kulutus... hurraa! tietysti jos ei rahalle muuta käyttöä löydy kuin 6-12koneiseen bensa bemuun laittaa (10-12L/100km) niin mikäs siinä
[q]KiimanenKurre, 26.4.2008 02:24:
http://www.fantasycars.com/derek/cars/images/bugatti/164veyron_1.jpg
jokaisen pojan märkä uni
[/q]
Todellakin. Jokaisen pojan. Miehet unelmoi tyylikkäämmistä ajoikeista.
[q]lohikarme, 22.6.2005 10:39:
Onhan mulla :) Bimmeri
[/q]
Söpö ja siisti paketti...