juotko, poltatko, käytätkö huumeita?
Juon, paljon... Poltan, paljon... Käytän huumeita, kohtuudella...
harvOin, kyllä, jOskus jOtain vahvempaa, jOskus jOtain muuta.*hmph*
Juon (Luultavastii havaittu), poltan ja käytän musiikkia.
.en.en.en.
mie poltan, oon polttanu jo useemman vuoden aika säännöllisesti.. välil lakkoja, mut ei ne kestä ku en mä jaksa sellast.. juon kyllä, alkoholia päivä päivältä vähemmän.. ei vaan maistu enää.. huumeisiin en oo koskenu enkä koske. en uskalla käyttää sellasii.. huih...
taidan juoda aika harvoin, tupakkaa kuluu kyllä turhan paljon ja huumeita en käytä.
Alkoholia juon silloin tällöin , tupakkaa en polta vakituisesti (enää) ja huumeisiin en ole koskenut enkä tule koskemaankaan.*justjoo*
en polta, huumeisiin en koske tikullakaan ja viime aikoina jostain syystä ei oikein oo tullu juotuukaan...*ding*
Nyt on meitsin päihteiden käyttö vähän muuttunut...
Eli alkoholia en käytä IKINÄ enää.
Nykyisin poltan sekä blossii että röökii, ihan liikaa (täytyy tunnustaa)
Huumeiden suhteen oon melko kaikkiruokainen. Vaikka klubbaaja oonkin, pidän eniten hitaista huumeista. Nokkia en enää pysty vetää koska nenän limakalvot on vituillaan, joten usein tulee vedettyä kamaa sillä tavoin jota useimmat paheksuu.
Mä vaan oon aina rehellinen!!!
Akohoolia menee aika reippaasti, tilaisuudesta riippuen, tupakkaa en polta ja huumeiden käytön lopetin jo neljä vuotta sitten. Sillonkin lähinnä bumia. Ura on noususuhteessa, joten jos mä jäisin kiinni huumaista, niin menis tulevaisuus alta. En halua ottaa riskiä.
edit: ei sittenkään mitään...
[muokattu 18.8.2004 01:55]
Piti poistaa toi aikasempi vastaus ku se ei kyllä pitäny yhtään paikkaansa. Missä ihmeen mielenhäiriössä mäkin sen mahdoin kirjottaa. Mielestäni mä juon ihan liikaa ja usein se menee ihan tajuttomaks känniääliöinniks ettei mitään tajua. Poltan nykyään kännissä melkeen kokoajan, tosin selvinpäin ei oo ikinä tehny mieli, lähinnä oksettaa. Huumeita en oo käyttäny enkä kyllä tule käyttämäänkään. Saan mä itteni ihan tarpeeks sekasin jo pelkällä alkoholillakin jos sekasin haluan olla.
juon (vähän liikaakin), en polta (köh köh hyi), ja en käytä huumeita (vaikka olenkin asiaan nyt paremmin perehtyneenä alkanut nähdä asian avoimemmin)
Juon joskus,tosin harvoin...Viimeks join vappuna yhen paukun,tupakoin(välillä liikaakin) ja huumeet...Ei kiitos.Mut jokaisen omat sopat tietty..
[q]Sade*:
Piti poistaa toi aikasempi vastaus ku se ei kyllä pitäny yhtään paikkaansa. Missä ihmeen mielenhäiriössä mäkin sen mahdoin kirjottaa. Mielestäni mä juon ihan liikaa ja usein se menee ihan tajuttomaks känniääliöinniks ettei mitään tajua. Poltan nykyään kännissä melkeen kokoajan, tosin selvinpäin ei oo ikinä tehny mieli, lähinnä oksettaa. Huumeita en oo käyttäny enkä kyllä tule käyttämäänkään. Saan mä itteni ihan tarpeeks sekasin jo pelkällä alkoholillakin jos sekasin haluan olla.
[/q]
ja huumeidenkäytöstä menee aina sekaisemmin ku alkoholin kanssa? hmm...
[q]ninny:
Nyt on meitsin päihteiden käyttö vähän muuttunut...
Eli alkoholia en käytä IKINÄ enää.
Nykyisin poltan sekä blossii että röökii, ihan liikaa (täytyy tunnustaa)
Huumeiden suhteen oon melko kaikkiruokainen. Vaikka klubbaaja oonkin, pidän eniten hitaista huumeista. Nokkia en enää pysty vetää koska nenän limakalvot on vituillaan, joten usein tulee vedettyä kamaa sillä tavoin jota useimmat paheksuu.
Mä vaan oon aina rehellinen!!!
[/q]
Way to go - Rehellisyys kunniaan! Kyllä tolla recordilla kelpaa jo kirjoitella.
[q]beatniqz:
---
ja huumeidenkäytöstä menee aina sekaisemmin ku alkoholin kanssa? hmm...
[/q]
Tää on niin kiva ^__^ tykkään...
Mut siis samoin ku joku viisa poliitikko joskus sanoi: "Mikä on muka mieto huume? Ai vähän niinku että kossu on väkevä viina? mutta kyllähän sillä kaljallakin päänsä sekaisin saa kun tarpeeksi juo..."
[q]CyberLine:
en juo koska alkoholi on perseestä.....joskus kiskasen röökin tai pari....hmm..mutta se viiminen..ööh...no yleensä aina bileissä 2nipsua ja laskuihin ganjaa.....luomusynteettiset fiilikset
[/q]
Yleisesti arvellaan, että aine (mdma) tuhoaa vähitellen aivoja, Britanniassa on esitetty tulevaisuudenkuvia siitä, miten ekstaasin käyttäjät muodostavat eräänä päivänä kokonaisen dementikkojen armeijan.
2/per bile on aika paljon, tai riippuu paljonko käyt bileissä. mut eipä kannattais käyttää oikeesti enempää kuin pari vuodessa. no, kyl säkin sen varmaan joku päivä tuut tajuamaan. jos enää siinä vaiheessa tajuat yleensäkään mistään mitään...
KOHTUU KAIKESSA!
tasapaino on aioo keino, beybeh!
...ja elämä on parasta huumetta, toiseks parasta on psilocybe-sienet! *piis**hih**piis*
itse olen kaikkiruokainen. myös nautintotapojen suhteen. Eikä tulisi mielenkään hävetä kyseistä asiaa, lopettaa tai edes vähentää. Eli runsasta on mutta viikonloppupainoista. Ninny on heittänyt ainoan rehellisen kommentin minun lisäksi. Suurin osa teistä on kaksinaamaisia hypokriittejä.
eli siis:
poltatko,juotko,käytätkö huumeita?
mä ite poltan,juon,mut huumeisin en koskekkaan!!!!*plur*
ja oon ylpee itestäni!
[muokattu 23.10.2002 13:50]