paras karkki
Sellainen pehmeä mustekalan näköinen örkki joka on musta-pinkki-keltainen. Myydään yleensä Makuunissa irtokarkkeina, mut ihan joka paikassa sitä ei saa :( Ihan paras <3
Seuraava.
[q]hane, 24.4.2010 20:26:
BUBS vadelma-lakritsipääkallot (candyking) ovat toooosi hyviä
[/q]
Just söin näitä, nää on just parhaita :P
Salmiakit on myös suosikkeja. Vihreät ja punaiset remmit on kans ihania, ne ihan oikeat alkuperäset, nam!
Yleensä en suklaasta niin ole välittänyt, mutta viime vuonna löysin Pirkka minttusuklaarae-pussin! ihania <3 ( mut näistä menee aina maha sekasin, onneks, ni ei tuu syötyä enään :D )
omar
mitsubishi
Uudet Duellot! Valkosuklaalla päällystettyjä omenatäytelakuja....jessus miten hyviä...
Mä en lähde makuunista ilman selalsta kilon säkkiä. ja aina kun mietin niitä latoessa että "no nyt varmaan riitti" niin tuleekin taas vastaan jotain mitä on pakko pistää säkkiin. Olen hyvinhyvinhyvin perso karkille mutta yksi parhaimmista mitä tiedon on Maraboun appelsiinisuklaa krokantti. Saa useimmista citymarketeista, ennen haettiin aina laivalta. Niin taivaallisen hyvää.
Kirpeisiin karkkeihin EN koske >_>
Edit toinen harvinaisempi nami on pakko lisätä, omppuliitulakut!! saa toisinaan makuuneista <3
Fazerina Caramel
Tajunnan räjäyttäjä!
Omar
King Kongin päät
Kaikki menee paitsi liköörikaramellit :3 ja marsipaani/kookos hyi
Pinkki-musta ufo.
Siis nää uudet Black Shot Pantterit!
Ihan vastustamattomia. *pökr*
Hyvää makumaasta hedelmät! ja kirpeet pääkallot...omomom....niitä ku syö yhen illan ni voiki taas pari viikkoa muistella minkä takia ne on niin hyviä ku suu on ihan vereslihalla*pepsodent*
liityn omarin kannattajiin :)
muita: kaikki jogurttikuorrutejutut
harmi että karkista, salmiakista etenkin menee niin maha sekaisin ettei oikein voi syödä. tai no, harmi ja harmi D:
Siinä on pussi jossa kerrankin kaikki karkit maistuvat hyvälle! Jopa mustat joista en yleensä niin pidä
70-80% tumma suklaa :)
Kyllä!
Ja sitten lumi pantterit on hyvä!
Tutti frutti choco, ässä hässäkkä, tutti frutti passion ja smoothie mix... Fazerin laku miz ja jne...
ja itse aloitinkin sitten vuoden mittaisen karkkilakon...
Kyllä!
Ja sitten lumi pantterit on hyvä!
Tutti frutti choco, ässä hässäkkä, tutti frutti passion ja smoothie mix... Fazerin laku miz ja jne...
ja itse aloitinkin sitten vuoden mittaisen karkkilakon...
Lindt valkoinen suklaa on ihan ykkönen, samaten Maraboun Temptation vadelma täytteellä. Mini pätkis iskee kanssa, se on takuuvarma valinta.
Tumma suklaa on paras. Pantterit ei enää maistu millekään.