paras karkki
Mä en oikeen syö tota makeeta juuri lainkaan, mut aina joskus tulee syötyä muutama kettukarkki, omari tai tuttifruttiaski
siniset ja punaiset lohikäärmekarkit
Salmiakki kaikis muodois.
Pyhä kolminaisuus:
1. Geisha
2. Fazerin sininen
3. Hyvää makumaasta
kouvolan lakritsi!!!!!*kuolaa**joo**joo**joo**sydän**tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*
hyi karkit hyi!!!! suolasta sen olla pitää
[q]Progress, 23.1.2007 01:51:
kouvolan lakritsi!!!!!*kuolaa**joo**joo**joo**sydän**tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*
[/q]
Tää on niin totta. tuoreena.
[q]Lauruska, 23.1.2007 22:06:
---
Progress, 23.1.2007 01:51:
Tää on niin totta. tuoreena.
[/q]
Niin ON!
Siis mitä häh? Näin monta Kouvolan ulkopuolista asukkia pystyy julkisesti sanomaan että Kouvolassa on kuminkin jotain hyvää!??! Respectah!!
Itsehän olen ihan friikki salmiakkiakin kanssa..
[q]Anselmi Kuusisto, 23.1.2007 22:53:
Respectah!!
[/q]
No siis...mähän olen Kouvolasta kotosin..tai no Kuusaalta, mutta silti :)
Ne sellaset punaiset vyöt. Pirun kirpeitä <3
[q]pirpeli, 23.1.2007 22:55:
---
Anselmi Kuusisto, 23.1.2007 22:53:
Respectah!!
---
No siis...mähän olen Kouvolasta kotosin..tai no Kuusaalta, mutta silti :)
[/q]
Double Respectah!!! Ei muuta ku murhaa lekuu mummoskil sairuskii alas..
Ei sitä Kouvolan Lakuakaan ole turhaan kyllä suomen parhaaksi valittu!
Lauantai-pussin autot. Pitäs kai laatii joku vaatimus et ne tulis irtokarkeiks, ettei aina tarvis ostaa pussillista muita turhia karkkeja ku niiden autojen takia mä vaan.
Haribon super piratos. Piti tilata Saksasta asti kun ei jaksanu lähteä tallinkin reissu heittämään pelkän karkkipussin takia.
http://www.worldofsweets.de/shop/haribo-beutel-lakritz/artikel/haribo-super-piratos/?sid=b4880ccc4f2daa5836c5b5c323cf54af
[q]pipa, 22.11.2006 00:24:
HARIBON AiDoT nallekarkit!!!! *nam**slurps* ja maiskis!
[/q]
todellakin, muistan kun mummi säilö niitä peltipurkis ja ne oli iha kivikovii parasta <3.
Porukka siit lähelt tuli pyytää mua aina ulos ja siinä samalla mummilt nallekarkkei, veikkaan et ei ne tullu mun takia vaa noitten nallejen
Ja sit noi lauantaipussin autot <3
laivalta bongattu milka triolade*kuolaa*
Onks kellään muuten havaintoo myydäänks tätä jossain kaupoissa?
Lakritsiin on niin paha addiktio että piti kieltää itseltäni se tyystin.
Salmiakki..
Suklaa for sure...(kaikkii muita ilman voi olla mut suklaata on hankala olla syömättä)
Suklaa*sydän* varsinkin kaikki itse tehdyt suklaa jälkiruoat on niin hyvii*slurps*