paras karkki
Salmiakki. Ehdottomasti.
Varsinkin se fazerin ruutusalmiakki, jota saa enää rasioina. Ne pussit oli ihan ykkösii.
Nallekarkit
Turkinpippurit
Viinikumit
Fruit Drops
jne
<3
Hirmee karkkihimo iski ku rupes näitä ajattelee :(
pienet kovat vaaleanpunaiset pääkallot, joita sai joskus makuunista, mutta ei saa enää olikohan niissä jotain terveydelle vaarallista kun valmistus lopetettiin?
fazerin sininen suklaa rulez*jiihaa**jiihaa**joo**joo**iloinen*
Fazerin sininen ja sit Mariannet nami! *hih**nauru*
Fazerin punainen on ihan jees perussuklaa, vaik onkin vähän liian makeaa. Kilti on hyvää, ja tumma suklaa. Belgialaiset suklaakonvenhdi/tryffelitt onkin sit jo ihanaa luksustelua <3
Pantterit, ei siis ne pahat pehmeät sellaiset vaan ne nortsit mitä on keltaisissa pusseissa
Yleensä salmiakit Gamla Bilarit jne
MERKKARIKARSSUT!!!
[muokattu 19.6.2004 20:43]
Ne eriväriset turkinpippurit on just jees!
Jellyt eli Amazonit.
mä en paljoakaan syö karkkia ja viel harvemmin ostan karkkia itse.. mut sit kun ostan, valinta on hyyvin selvä: sirkus aakkoset!! on aivan taju hyviä!!
Toni *kuolaa**sydän*
.....Nii siis karkki, hymmm...no kait se perus Fazerin sininen on kaikista parasta! Ja sit semmoset maissihiutaleet mitkä on päällystetty jogurtilla.
salmiakki ehdottomasti.. mut ei muiskaan o vikaa paitsi suklaa o sellanen ettei sitä ihan yleettömästi syö... se alkaa yököttään...
ja eriteltynä HALVAN SALVIAKKI....
*pyyhkii kuolaa näppikseltä*
minä *sydän* irtokarkit!
erityisesti salmiakit ja lakut, lähestulkoon kaikissa muodoissaan ja tietysti viinikumit!
Väyrysen päät!
Kuten monet jo sanoneet: kirpeet, happamat ja väkevät karkit Karkeissakin hyvä olla "särmää". Juu, ja joskus se suklaati (pätkis on aika nam....)
Esimerkkejä lukemattomia (kirpeet omenaremmit, turkinpippurit, kirpeät pääkallot yms), kun tullut testattua kaikenlaista. Kaikkiruokainen taidan olla, mutta on kuitenkin olemassa myös tylsiä karkkeja joita syö paremman puutteessa......
Vanilja Fudge *sydän*
salmiakki *sydän*
Se "tavallinen" Pantteri ehdottomasti. Ja Malacon suolasillit. Salmiakki yleensäkin - suklaa menee yleensä kertalaakista yliannostuksen puolelle, joten sitä ei tarvii sit himota pitkään aikaan...
Pahimpia ovat ehdottomasti viinikumit ja kirpeät hedelmäkarkit
skitlesit, varsinkin ne vihreet. Ja sit tosi voimakkaan makuinen salmiakki roks. Harvoin kyllä syön karkkia