Trinity @ Kaapelitehdas

Back to tapahtumat O

Quote by lauri
Ootko aivan varma? Kun siellä järjestyksenvalvojien seassa on yleensä se 5-8 huumepoliisin edustajaa. Vaikka kuinka pitkälle pitäisi mennä, niin ko. järjestyksenvalvonnasta vastannut yritys ei tuollaista toimintaa edusta. Ja olihan siis kyseessä trinityssä tapahtunut?


Kuten sanoin kyseessä oli järjestysmies (muistan äijän naaman lukuisista muista tapahtumista).

Ja kuten sanoin tämä ei tapahtunut trinityssä.

Quote by UzU
Quote by ville
Quote by UzU


Tuossa vaiheessa voin lopettaa tarinaan 100% uskomisen. Aina noita tarinoita liikkuu ja eipä oikeastaan koskaan ole kellekkään itselleen sattunut. *huoh*


Kävelin ravintolatilassa kuten aiemmin olen tehnyt satoja kertoja (ei tämä tapahtuma) ja yhtäkkiä minut pysäytettiin. Pysäyttäjä tunki kätensä taskuihini ilman, että minulla oli mahdollisuutta kieltäytyä tai estää toimenpidettä.

Tuota tekevät sekä poliisit että järjestyksenvalvojat.

Tiedän monta henkilöä, jotka ovat joutuneet samalla tavalla "uhriksi".

Riittikö 100%:iin?


Ville, tuon sinun tarinasi uskon hyvin mutta nyt olikin kyse taas siitä kun "joku mun kaveri" oli raahattu kellariin ja riisuttu yms... ;)
Siinä liikutaan ja aika eri tasolla kuin taskujen tyhjentämisessä.


No mun alkuperäseen postaukseen ei liittyny ketään mun kaveria. Toi info oli bongattu toiselta foorumilta (klubitus) ja siellä tais olla useempikin kuin yks tyyppi joka tota valitti.

Ja näin on kyllä tapahtunut myös mun hyvälle ystävälle Koneistossa 2002 ja en oikein jaksa uskoa että kaikki valehtelisivat asiasta..

Firma joka hoiti järjestystä Trinityssä hoiti hommansa asiallisesti ja ilman ylilyöntejä. Heidän kanssaan sovittiin jo alussa että he eivät lähde kääntämään ihmisten taskuja ympäri ja kopleointikin on vain taputtelua, jolla voidaan löytää pullot ja teräaseet vaatteiden alta.
Tämän mukaan myös toimittiin. Kaikki kellariin viemiset oli poliisin tahosta.

Itse huomasin poliisin paikalla olon vasta kun näin huumepoliisin komisaarion seisoskelemassa kaapelin kulmalla ryhmänsä kanssa. Kun tapahtumasta puhuttiin pari kuukautta aiemmin heidän kanssaan, he sanoivat ehkä tulevansa paikalle "muutaman" henkilön kokoisen ryhmän kanssa, poimimaan tunnetut naamat pois yleisöstä. Keskustelut vietiin läpi hyvässä hengessä ja kyseinen firma joka hoiti turvallisuuden Trinityyn oli paikalla myös kaikissa keskusteluissa.

Tapahtuman järjestäjä ei siis kutsunut poliisia paikalle kuten eräällä toisella foorumilla epäiltiin ja tapahtuman järjestäjä ei myöskään voinut estää heitä saapumasta paikalle.

Lain mukaan henkilöille pitää antaa mahdollisuus jättää kaikki laittomat tavarat / aineet narikkaan joten tämän vuoksi laitoimme checkin vasta narikan jälkeen. Myös tällä pyrimme helpottamaan ihmisten liikkumista tapahtuman aikana ja käsittääkseni tämän vuoksi poliisi teki suurimman osan "kiinniotoistaan" ulkotiloissa.

Luvullisesti n. 50% tutkituista ihmisistä saivat rikesakkoja tai heistä tehtiin rikosilmoitus.
Seassa myös rattijuopumukset ja muut rikkeet.

Jos ylilyöntejä on tapahtunut, toivoisin kuulevani niistä jotta asia voidaan puida loppuun asti.

-Trinity crew

O