paras tv-ohjelma

Back to häröily O

[q]hallucinogen:
Mut joo siis Idols on kyllä tän hetken parhaita ohjelmia, siitä irtoo niin hyvät naurut Pistää vaan ihmetteleen et miten niin moni ihminen voi kuvitella osaavansa laulaa
[/q]

Popstars oli kyllä paljon parempi! Siinä laulettiin ja mokailtiin enempi.Tossa vaan ne juontajat yrittää olla maailman hauskmpia.Pöh! Voi niitä aikoja kun popstars tuli..

[q]kuu:
---

Popstars oli kyllä paljon parempi! Siinä laulettiin ja mokailtiin enempi.Tossa vaan ne juontajat yrittää olla maailman hauskmpia.Pöh! Voi niitä aikoja kun popstars tuli..
---

[/q]

Mihinkä jäi tenavatähti kilpailu

Siis mun mielestä se on niin loistava kun ne juontajat heittä paskaläppää siitä kun ne ei osaa laulaa ja osa ottaa niin itteensä

[q]hallucinogen:
Siis mun mielestä se on niin loistava kun ne juontajat heittä paskaläppää siitä kun ne ei osaa laulaa ja osa ottaa niin itteensä
[/q]

Vammasia ne on.

Kuu, sulla jotain henkilokohtaista kaunaa niitä kohtaan?

Ne juontajat vaan saa mun hermot kireille! Ei muuta.On ne varmaan ihan hyviä tyyppejä.. *iihhih**hahjust**igor*

LEAGUE OF GENTLEMEN!! Mahtavan upea outo hauska pelottava!

[q]kuu:
---
hallucinogen:

---

Vammasia ne on.
[/q]

Varsinkin tää Jone (pitkäletti) vittuilee niille ihan sujuvasti. Onhan ne jotkut tosissaan aivan surkeita, mut ite en kyllä haluis mennä noin julkisesti nolattavaks. Toki osaisin laulaa hyvin

[q]fadeout:
---

---

Varsinkin tää Jone (pitkäletti) vittuilee niille ihan sujuvasti. Onhan ne jotkut tosissaan aivan surkeita, mut ite en kyllä haluis mennä noin julkisesti nolattavaks. Toki osaisin laulaa hyvin
[/q]
Nikula on ihan kingi!! Levykerhon alkuajoista alkaen osannut pistää jengille jauhot suihin ja vielä perustella asiansa.

Ring-a-ling!!!! aivan loistava..

Oz, harmi kun sekin on kohta lopussa

[q]Ring-a-ling!!!! aivan loistava.. [/q]

aaaarrrghh!! *eiei**dissaa*

ja bonus... miten niin hirvee juontaja voi olla...

[q]pupuankka:
ja bonus... miten niin hirvee juontaja voi olla...
[/q]

Ai, ku mun mielestä se on niin taitava ja luonteva kaikinpuolin..

Prisma

Antiikkia antiikkia ja He-Man

skabadabaduu!

oh. Alias tulee taas ensviikolla ^___^

Aina mielessä

...kylmä rinki on aika ykkönen...sopranossien kanssa*piis*...ja se uus kotimainen *ding*..kuumia aaltoja tai jotain!...Muuten ei nykysin paljon aikaa telkkarille jää..*justjoo*

tällä hetkellä seuraan ozzy familyn tapahtumia, se on kylläkin huvittava sarja... Toinen hyvä sarja oli kylmä rinki mut se jäi tauolle... harmi....kertokaa mitä te seuraatte teeveestä....*purr**purr**purr**purr*

O