mikä on ärsyttävin lause?

Back to häröily O

"Kiitti letuist"

[q]sapeli, 2.11.2007 15:49:
Joo, täl kertaa se vois olla toi FAIL. Se on ihan passelia jos sanotaan "you fail", sehän on vaan coolia että käytetään englanninkieltä suomenkielen seassa, mutta pelkkä "fail" ei oikein edes tarkoita mitään.
[/q]

Vähän aihetta sivuten, mun lemppari epäonnistumisissa on toi "THOU HAST FAILETH!". Se vaan on parhautta.

[q]Freja, 2.11.2007 15:50:
"Kiitti letuist"

[/q]

hillot tulee postis!

[q]Janisa, 6.6.2007 23:00:
You know. Arsyttaa, kun naa, you know, peevelin jenkit ankee tota, you know-heittoa joka valiin. You know?

*TTU!
[/q]

onko siellä vielä kaikki "pretty much" jotain..?

[q]remotion, 2.11.2007 16:02:
---
Janisa, 6.6.2007 23:00:
You know. Arsyttaa, kun naa, you know, peevelin jenkit ankee tota, you know-heittoa joka valiin. You know?

*TTU!

---

onko siellä vielä kaikki "pretty much" jotain..?
[/q]

Yeah, pretty much.

Tietyt kysymyslauseet kyllä pännii ehkä eniten.

Tällä hetkellä kärkisijaa taitaa pitää "Koska sä aattelit mennä töihin?"

[q]Bio, 2.10.2007 21:14:
"mad props!"
[/q]
Montako kertaa BIGAP! mahtuu yhden tunnin radio-show'hon?

ELÄMÄ ON!!! vitun huono läppä joka on jo loppuun käytetty jota viljellään edelleen!!!!!!!!!!!!!!!

xD

hepskukkuu ja ???? pöytään*grr*

"Sun pitäis..." ja sen variaatiot.

Päivän voittaja: LOU WINS! *igor**grr**dissaa*

"Soittelin tosiaan kun varmaan saitkin mun sähköpostin aiheesta X" *toktok*

en kai oikein pahaan aikaan soittanut/olisko sulla minuutti aikaa?

ym. variaatiot

[q]H3li, 2.4.2008 20:17:

ym. variaatiot
[/q]
Mun täytyy myöntää et käytän lausetta "Soitinko pahaan aikaan?" erittäin usein. Koska jos yleensä soitan, niin mulla on asiaa, ja tuolla varmistan sen, että voin kertoa asian juuri silloin, tai ellen voi, vastaaja voi ilmoittaa minulle koska olisi parempi aika olla yhteydessä.

Tietysti, jos tähän on parempi tapa, otan sen mielelläni vastaan.

[q]domi, 2.4.2008 20:22:
---

Mun täytyy myöntää et käytän lausetta "Soitinko pahaan aikaan?" erittäin usein. Koska jos yleensä soitan, niin mulla on asiaa, ja tuolla varmistan sen, että voin kertoa asian juuri silloin, tai ellen voi, vastaaja voi ilmoittaa minulle koska olisi parempi aika olla yhteydessä.

[/q]

meinasin lehtimyyjien ym. sakin lausahduksia, jotka alkaa ärsyttää aika lujaa.
mut ei kai siinä, jos ei satu olemaan myymässä mitään..

Ärsyttävin ja tekopyhin lause ikinä (siis imo): "Ihan sama.."

Ei vit*u.. ei voi oikeest olla "ihan sama".. asiaan ku asiaan ihmisellä on oma mielipide. Miks pitää esittää et on mukamas "ihan sama" tai "Ei väliä".. ei varmast oo niin kuitenkaa!! *toktok*

[q]domi, 2.4.2008 20:22:
---
H3li, 2.4.2008 20:17:

ym. variaatiot

---

[/q]

Mutta se on kumma.. Jos soitat jollekin "pahaan aikaan" niin miks sillon edes kukaan vastaa puhelimeen? Onhan puhelimissa se punanen luuri, jota voi painaa.. ja sitten voi myöhemmin soittaa takaisin.

[q]isokeksi, 9.4.2008 10:08:
---
domi, 2.4.2008 20:22:
---

ym. variaatiot

---

---

Mutta se on kumma.. Jos soitat jollekin "pahaan aikaan" niin miks sillon edes kukaan vastaa puhelimeen? Onhan puhelimissa se punanen luuri, jota voi painaa.. ja sitten voi myöhemmin soittaa takaisin.
[/q]
Esimerkkinä kokoukset, joissa pyrin kyllä vastaamaan puhelimeen jos vain on mahdollista, ja ilmoittamaan soittajalle että ottaa yhteyttä myöhemmin / soitan itse myöhemmin takaisin.

[q]domi, 9.4.2008 10:11:
---
isokeksi, 9.4.2008 10:08:
---
domi, 2.4.2008 20:22:
---

ym. variaatiot

---

---

---

Esimerkkinä kokoukset, joissa pyrin kyllä vastaamaan puhelimeen jos vain on mahdollista, ja ilmoittamaan soittajalle että ottaa yhteyttä myöhemmin / soitan itse myöhemmin takaisin.
[/q]

Mä en koskaan vastaa tommosissa tilanteissa puhelimeen. Yleensä puhelin on muutenki jossain piilossa ja äänettömäl etc. Tosin joidenkin ihmisten suhteen on täytynyt ottaa tavaksi vastata, vaikka ei olis hyvä hetki. Esimerkkinä isäni, joka on jo niin vanha ettei ymmärrä etten voi puhua kun isken punasta luuria korvaan..

O