mikä on ärsyttävin lause?

Back to häröily O

Elämä on. Kulunutta, ärsyttävää, eikä alun alkaenkaan edes hauska.

[q]aapee, 20.11.2005 15:32:
"...mä haluisin olla sun kaa vaan kaveri..." *toktok**dissaa*
[/q]

Oota muutama viikko ja se ihminen alkaa ärsyttää sua niin paljon että oot iloinen että oottekin vain kavereita.

Suurimmat kylmät väreet ja vitutuksen puistatukset mulle antaa: elämä on....voi hyvä jumala

Älä huoli, kyllä se siitä! toi lause tietyissä tilanteissa saa räjähtämään.

Mut pakko sanoo sit pari hyvääkin lausetta koska niitäkin on:

Lainattua:"Do diih, rypäleitä perseessä"

"Haista sinä mursu paska"

"I`m nobody, nobody`s perfect, therefore I`m perfect"

'Loppupeleissä...blaablaablaa'

Mua on aina ja iänkaikkisesti vituttanu, ku ihmiset puhuu asioista PERIAATTEESSA. Kysynkin aina vastaan, että "Entäs käytännössä?".

Esim. auto ei voi olla PERIAATTEESSA punainen. Se joko on tai ei ole.

Saatanan aivopierut

[q]UnityF, 23.11.2005 18:15:

Oota muutama viikko ja se ihminen alkaa ärsyttää sua niin paljon että oot iloinen että oottekin vain kavereita.
[/q]

..no tuo on vain semmonen mikä on vuosien varrella kuultu ja ärsyttänyt useampaan kertaan...ja ennen tuota vaihetta olen kyllä aina ottanut iisisti ja ajan kanssa selvää ärsyttääkö joku ihminen ennenkuin sille on alkanut ehdottelemaan jotain muuta.. ..siinä vaiheessa sitä yleensä onkin oltu jo liian pitkään kavereita jolloin kukaan ei sitten halua katsoa sitä kaverisuhdetta pidemmälle kun ovat kerenneet sen hyväksi jo siinä vaiheessa todeta... *uuh**poks*

Elämä on, aikuisten oikeesti.

Noi kaks kun yhistää niin..AAAARRGGHHH!!!
Yksistäänkin ne vie jo järjen!

elämä on

käyttäkää mielummin

elämä on knaiffii...

Eräs rasittavimmista on... Kannattiko?

Sen sijaan että saa valmiin listan töppäyksistään, joutuu
nyt itse miettimään mitä tuli tehtyä ;)

"Miehän sanoin." "oisit kuunnellu miuta" "pitkässä juoksussa" "allekirjoittanut"

"Kuuminta hottia"
"HOT! TIP!"
"Älyllisesti epärehellinen"
"Passiivis-aggressiivinen"
"DJ XX has played in events with such names as..."
"Extravaganza"
"Hedonistic"
"Epic"

[q]pirpeli, 21.9.2005 22:02:
Kun joku sanoo "Siis eihän toi (joku asia) mua haittaa, mutta kun noi toiset valittaa siitä". Ei kukaan sano tollasta, jos asia ei vaivaa häntä itseäänkin...plää...
[/q]

aaaaaaaaaaargghhh just toi on niiiin ärsyttävää. Vähä aikaa sit oltii just kaveril (kerrostalossa) istuu iltaa ja kuunneltiin siinä sit musaa (ei IMO ees hirveen lujaa). No HETI minuutin yli kymmenen sieltä tuli joku mamma ovelle valittamaan musan olevan liian kovalla, ja puhu juuri noilla sanoilla. Kyllä pisti ärsyttämään, vaikken ite ollukkaan ovella. "Eihän tämä minua haittaa mutta jotain muuta saattaa haitata".

"Onko sulla ***korttia?"

Riippuen siitä missä kaupassa asioi. Yhtä ärsyttävää on hokea sitä itse kassalla asiakkaille kun olla siinä asiakkaana ja todeta joka **tun kerta ettei juuri sen kaupan korttia satu nyt olemaan, eikä mahdollisesti edes tule.

"Helppoo ku heinän teko" *grr**toktok**grr*
ton on keksiny joku idiootti stadilainen, joka ei oo koskaan nähnykään heinään tehtävän..

Tässä vaiheessa voisin sanoa että "Hajoo aamuihis" ja "aamukasa" sanoista en niin hirveesti pidä*nauru*

[q]Karvinen, 17.11.2005 22:57:
se että kun on esittäytymässä ihmiselle sit tää sanoo siihe "joo kyl mä tiiän sut" *eikä*
[/q]

Entäs: "Mä tiedän sut, mut sä et tiedä mua." Siinä jäi kyllä suu auki.

"Veit jalat suustani"

Onko ton tarkotus olla hauska, rimmaako jonkun mielestä "sanat" ja "jalat" vaan niin hyvin, ettei voi vastustaa kiusausta vaihtaa niiden paikkoja, vai mitähelvettiä??

jossain vaiheessa Porvoossa hoettiin kovasti lausetta: "et onks mätää?"

se alkoi jossain vaiheessa jo tosissaan ärsyttämään...

[q]casz, 22.12.2005 11:23:
Ja se ärsyttää kun joku kertoo itsestäänselviä asioita ja luulee että toinen ei tiennyt.
[/q]

Aijaa.

Must se oli niin kiva kun olin ollut jo 3-4kk duunissa, ja yksi päivä toinen uuneista hajosi. Kaveri joka oli vaan tuuramassa kysy multa heti että laitionko uunin ajastimen päälle? (se oli rikki, mutta piti laittaa silti päälle jotta jotain paistuisi.)

Toinen minkö kyseinen henkilö myös teki: piirsi mulle kartan miten laitetaan pullat missä järjestyksessä tiskiin (siinäkään ole ollut mitään ongelmia aikaisemmin).

Tuli sitten kuittailtua pikkujouluissa noista ym. muista ihmesäädöistä sille ukolle :D.

Niin ja piirsin hänelle parin päivää sitten kartan et se löytää itsensä ulos tupakoimaan.

Mut hei, elämä on.

" luulo ei ole tiedon väärti"

V**** arggghhh

O