paras rafla?

Back to häröily O

misjah:[q]kesällä kaivo.. varsinkin keskiviikkoisin..
*piis*[/q]
Samaaa mieltä*joo*

HB:ssa on tullu käytyä jonkin verran eikä se ole hullumpi paikka. En ole oikeastaan vuoden aikana käyny muualla, jos ei ole ollu bileitä, kuin espoon keskuksessa Kannun Kulmassa, CTRL:ssa, HB:ssa ja Premis.

Ei noi raflat niin nappaa enään..ehkä pitäis olla kyyditettävänä eikä kuskina aina
Maybe next time*poks*

kyl mä tykkään käydä hesarilla... jos siis johonkin normiraflaan raahaudun... varsinkin remontin jälkeen puitteet on ihan kivat.
sieltä löytyy aikuisempaa silmäniloo mukavasti ja joskus on kiva katsastella tuota +80kg osastoakin (lean meat)...

-helsinkiuhuu

paras ravintola on oma tekemä ruoka omassa kotona.hyvänä kakkosena tulee santa fén safka

Meitsi viihtyy Kermassa, ainakin Jackissa

eli mikäs on nr1 rafla stadissa? raflalla en tarkoita paikkoja missä järkätään klubibileitä jne..

mulla varmaan kallistuu ctrl'in puolelle, olen käynnyt siellä vain 2 kertaa, mutta kumpanakin kertana on ollut erittäin hauskaa. iso tanssilattia, hyvä fiilis, "ok" musa ja paljon lössiä *super*.

eli jos mahdollista niin kerro myös MIKSI valitsemasi rafla on ykkönen.

[muokattu 13.11.2002 20:17]

[q]kaikkien siis "hyvien" ja mahtavien ihmisten koti PREMI
AI LAV IT
--------------------------------------------------------------------------------
[/q] Niin no...no niin...*piis*

unohtamatta roskapankkia..*vink*

kyl hesari on ehdottomasti paras!!

alien:[q]kyl hesari on ehdottomasti paras!! [/q]

totta rafloista ehdoton

Täytyy sanoo että tulee käytyy loppupeleissä kuitenkin aika vähän rafloissa, mutta ehkä Tiikeri ois se paras...en tiedä.

kaikkien siis "hyvien" ja mahtavien ihmisten koti PREMI*nauru*
AI LAV IT*sydän*

O