Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Pitäis juoda enemmän kaljaa. Vein pulloja taas 12eurolla. Tossahan rikastuu!

Oispa vapaapäivä.

Sinne meni.

[q]-Fuzzy-, 11.8.2007 01:39:
Oon täs nyt viikon putkee kattonu kaikki maholliset avaruus -aiheiset dokumentit mitä netistä löytyy. Ihan järkyttävää kuinka niihin voi hurahtaa.
[/q]

noihin avaruusjuttuihin hurahtaa tosi helposti, ainakin mä kans. joskus lainasin kirjastosta tooosi monta kirjaa liittyen kaikkiin avaruusjuttuihin ja katon kyl kaikki dokkarit mitkä on vaan mahollista kattoo

flow <3

Jaksaiskohan tulla käymään Danceteriassa? Huomenna lähtö Suomeen ja la takas että ehtii vielä Suomalaisen osakunnan dj-keikalle Tarttoon. Lindalla on tarjouksessa 14 matkaa/188e

Ei huvita lähteä uimahyppäämään :(
En oo saanu luettua huomiseen tenttiin.
En oo saanu siivottuakaan yhtään.
Oon vaan ja möllötän, ja se vituttaa :(

Ja ostan iternetistä tavaraa, vaikka ei olis rahaa.

toisaalta ihan ok ilta kaikin puolin, toisaalta *ituttaa. saa nähdä mitä tulee...

.

.

Onpa hassua miten elämä voi vuodessa muuttua.*hihu*

Jos jaksaisin tehdä nyt muutaman päivän ylitöitä, niin voisin hyvällä tuurilla pitää kaksi kokonaista viikkoa yhtäjaksoista palkallista vapaata myöhemmin syksyllä...*jiihaa*

Ihmispalapeli alkaa olla valmiina. Vaan muutama puuttuu.

Mä haluun kissan.

oon lahes, uleeta
oon helil, älyuleeta *sydän*

kyl on tylsää.. ei saa mitää aikaseks..

Mutta kuinka päättää kumpaa tietä haluan kulkea? Vai voisiko niiden väliltä löytää kultaisen keskitien jollain tapaa?

Itse yritän jättää sekä tunteet että järkeilyt lopulta omaan arvoonsa, seurata pääasiassa rakkauden periaatetta ja tehdä siitä totuuteni.

Kumpi on enemmän tosi?

Kumpikaan ei ole toista enemmän tosi ennen kuin olet löytänyt sen tien jota aiot kulkea.

---
Kumpikaan ei ole toista enemmän tosi ennen kuin olet löytänyt sen tien jota aiot kulkea.

Pystyn toki selittämään itselleni toisen olevan enemmän tosi, kun olen tehnyt päätöksen elää sen mukaisesti, ja vilpittömästi uskoa siihen, mutta siinä vaiheessa totuuteni voi jo olla toinen, kuin se alunperin oli. Pystyisin varmasti kummasta tahansa muovaamaan itselleni oikeamman totuuden.
Mutta kuinka päättää kumpaa tietä haluan kulkea? Vai voisiko niiden väliltä löytää kultaisen keskitien jollain tapaa?

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O