Penni ajatuksistasi
Kylmän kämpän ihanuudet on lavuaari täynnä polttavan kuumaa vettä ja käsien survominen sinne sekä kannullinen kuumaa teetä ja sen piteleminen käsissä.
tietty ikävä puoli tässä on et on vähän nuhasuutta havaittavissa =P
[q]Pygmi, 21.7.2005 15:57:
mitä Vittua tää jengi säätää
[/q]
Jengi on kujal ::::::::DDDDDDDDDDDDDDDDD
kalia ja makkara kuuluu yhtee. makkara ja juusto kuuluu yhtee. kuuluuko siis kalia ja juustoki yhtee? niinku esim. et paketti viherpippurikoskenlaskijaa ja litran pullo karhua blenderii ja sekasi.
[q]Anselmi, 21.7.2005 15:54:
Kun lääkärissä testataan näköä sellaisella taululla missä on E kirjaimia eri kokoisina ja eri päin, niin
jos olisin lääkäri laittaisin E tilalle :D
[/q]
Mä lisäisin taas een eteen :
[iso]:E[/iso] :E [pieni]:E[/pieni]
Olen korviani myöden täynnä politiikkaa ja ennen vaaleja todennäköisesti mulla räjähtää pää sen takia!
450€ äkkilähdöllä viikko Turkissa... Hmm...
(Ei siel toisaalta oo kuin 10 astetta lämmintä, mut oispahan ympäristönvaihdos!)
Ma on viela jonkin verran etelaan Turkista ja taal on ollu vahan turhan kylmaa tana talvena...
---
--clip--
Täytyy kokeilla! Mulla on joka tapauksessa osa sovituista menoista Facebookissa ja osa klubbarissa, ja kuitenkin tarvin jonkin kolmannen mihin teen "yhteenvedon".
Toisaalta tietokoneella on ihan tarpeeksi sovelluksia ja ikkunoita auki muutenkin, on välillä ihan kiva että on tuollainen konkreettinen, hands-on-kalenteri tuossa ilmoitustaululla aina "auki".
---
Musta kätsy ominaisuus on myös se että Google-kalenterin voi tulostaa, jos haluaa vaikka laittaa jonkun osan seinälle paperiversiona. Joskus vaan pitää nähdä konkreettinen aikajana, mihin nettikalenterit ei oikeen taivu viikkotasolla.
Welcome to the life of Personal Ass... Mul on pakko olla koko ajan printattuna pomon kalenterin seuraavat 4 viikkoa et pysyy karryilla ja voi katsasti kokouksissa suoraan buukkaa seuraavat kokoukset (kannyssa nakyy vaan mun kalenteri), tosin joudun varmaan joka paiva printtaa uuden version kuluvasta viikosta kun tapaamiset muuttuu ja/tai niita tulee lisaa Outlookin kalenteri on kans katsy kun voi printtailla miten haluaa (tyoviikko, koko viikko, koko kuukausi) ja vaihtaa viikon aloituspaivaa jne.
sangen kummallinen ja ahdistunut olo.
[q]**JenKKis**, 24.12.2007 21:34:
miehet on marsista... *pökr*
[/q]
..Ja naiset venuksesta :)
Miehet on ihania. Ilman niitä mä varmaan menettäisin järkeni. Mul hajois pää jos mä joutuisin vaa elämään pelkän akkalauman keskellä. Miehet tuo ihanan mausteen jokapäiväiseen elämään, niin arjen kuin juhlankin keskellä.
Hitsi, tuli ihan hirveesti kaikkee mieleen mitä kivaa miehissä on.
On naisetkin kivoja.
On vaan asioita, mitä on yksinkertaisesti kivempi tehä miesten kanssa, ja on myös asioita, mitä on yksinkertaisesti kivempi tehä naisten kanssa.
Ihanaa, kun ei _ihan kaikessa_ tarvi olla tasa-arvoa.
Erilaisuus kunniaan, hip hurraa!
Malja miehille, malja naisille, malja elämälle! Se on kivaa.
Väsy. Menen siis nukkumaan. Toivottavasti näkisin kivoja unia
Cafe-latte minttusiirapilla*slurps*
Taas se meni tähän!
Winampista löytyi ihan ihme fiilistely-/muistelubiisejä ja ny mä si vaa jumitan käpertyneenä peittoon ja muistelen.
Ihme ihmettelyä.
Elämä on kivaa
Huomasin juuri, että tämän kertainen kirjautuminen klubbariin oli mun 4800 kirjautuminen
.... ja sen huomattuani oli ihan pakko laskea, että oon "tilastollisesti" kirjoittanut 0,6029 viestiä sekä 2,2270 kommenttia per käynti x) (Viestejä 2894 ja komentteja 10690)
Se on sitten totta! Osa hoitajista on hoitoalalla hoidattamassa itseään työpaikallaan. Työkavereillaan siis. Ja näitä hoitajia ei kiinnosta hoitaa niitä ihmisiä, joiden olisi saatava hyvää hoitoa.
harmittelen omaa sokeuttani toisinaan.... hoksaa vasta jälkeen päin joko seisseensä ajatuksissaan vihreiden ajan tai sitten kävelleensä päin punaisia
-siis ihmissuhteissa
yksi sana: helpotus - turhaan olen murehtinut
[q]Zeratul, 24.11.2007 09:42:
Niin tai näin, seuraavaks aattelin jakaa tän mahtavan liikeidean.
Sen nimi ois Pussy Liquor, kyseessä siis alkomahoolijuoma.
Vois olla vaik jotai valkosta kermalikööriä, en nyt parempaa keksi tähän hätään. Sit sen pullon suuaukko ois pinpin näkönen ja korkissa ois pullonkaulaan sopiva kielennäkönen härpäke.
[/q]
Mä sain joskus laivalta "minipullon" valkosta kermalikööriä. Se on siittiön muotonen, ja korkkina on siis sen pää :D
En oo vieläkään pystyny juomaan sitä, vaan se on jääkaapis.
MIT VIT, näänkö mä oikeesti valoa tunnelin päässä?
Se on varmaan harhaa, ihan oikeestikin. Tai hetkellistä vaan. Ehkä mä meen silti ja tsekkaan, laitan viimesetkin panokset peliin.
Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.
[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]
Kuka remppaa keskel yötä? :D