Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Menee hermo taas koneen kanssa*dissaa* Mikään taas toimi ku pitäs*kivatsulle* Vittu NÖRTTILASIT PÄÄHÄN ja koodaamaan stna*igor*

tajusin just et oon viettäny liikaa aikaa Klubbarissa. Moido.

Aamulla haastattelu yhteen koulutuspaikkaan..sen jälkeen myöhemmin päivällä tarkastuskäynti hammaslääkärillä piiiiitkästä aikaa..jännittää hurjasti, vaikka järkikin sanoo, ettei pelkässä tarkastuskäynnissä sinäänsä oo mitään jännitettävää ja vielä kun toi yks*sydän**iloinen* lupas tulla henkiseks tueks niin ihmettelen vaan et voiko kukaan olla näin hassu, että jännittää tarkastuskäyntiä hammaslääkäriin enemmän kuin tota aamun haastattelua*ding**blush*

[q]sapeli, 23.8.2005 00:04:
---
candyraver, 23.8.2005 00:00:
hassu, että jännittää tarkastuskäyntiä hammaslääkäriin enemmän kuin tota aamun haastattelua*ding**blush*

---

Hyvällä säkällä se hammaslääkärikäynti voittaa sulle ton työn, kun et mokaile haastattelua hermoillessasi
[/q]

Varsin mahdollista, ellei sitten käy niin etten saa unta ton hammaslääkärijännityksen johdosta ja mee sinne haastatteluun silmät ristissä ja aivot narikassa*ding*
Niin,toi on vaan koulutuspaikka*hihu* mut ymmärsin kyllä pointtisi*pilkkuaviilail*

Mulle maistuis hampurilainen. Joo.. mmmm hampurilainen.
Meen syömää.

Oonpas oudon alakuloinen ://

edit: ..nikattomuus on jännä juttu, mut onneksi olo tasaantui päivän mittaan takaisin omaksi oudon yltiöpositiiviseksi itseksi :D

mä ajattelen koko ajan vaan seksii. tää kevät tekee mut hulluksi

ei ole kavereita kuin muutama, näköjään

Aijon tänä viikonloppuna päästää sisäisen 4-vuotiaan valloilleen ja askarrella äipälle kortin sunnuntaita varten *sydän*
..... tosin pitää vaan sit muistaa lauantaina pistää pikku-ena nukkumaan ajoissa, ei sitä kuitenkaan metsään viiti ottaa mukaan ... tai miksi ei ?

Kunpa olisi jo perjantai 21.7 Silloin mun yksi harras toiveeni toteutuu *sydän* Tai sitten pahin painajainen eiku

Miten pääsen mäkkylään? Ja seksiäkin tekisi mieli.. Ei tälleen voi lähtee ihmistenilmoille..

[q]zenny, 2.9.2006 01:54:
Oispas kiva ku joku soittas mulle.. mut toivossa on hyvä elää..
[/q]

Niinpä.. Sanoo lapamato ja tyytyy siihen yhteen iltaan..

Sleeples hours and a glass of red wine.

"No tears but a lovely insomnia."

You can try all you want, but it's not gonna make a difference in this one matter.

I really do want you and I'll curse the day when I'll realize I cant have you.

[q]Lyylikki, 28.10.2009 13:10:
Pitäisköhän alkaa käydä uudestaan polkkabileissä?
[/q]
..vähän jäljessä, mut miks ei eli JOO!
Lateksi hameet ja niittipannat päälle ja menoks, mä ainaki oisin ihan mukana

Parhaiten naurattava aamu ikinä, pois lukien tietty ett Mehu on kuollut.
Klubitus on kyl jokaisen krapula-aamun pelastaja. Vähäx oon koukus.

Oon taas onnistunut sujauttelussa x) ..piti mennä hakemaan salikortti mutta liikuntasetelinippu, millä olisin osan summasta kustantanut, on kadonnut mystisesti tänne 29m2 asuntoon *täh*
Nooh, metsästys jatkukoon!

*pepsodent*Saisko sen pennin

Mietityttää vähän kun mun 18v. hulttio serkkupoika on taas onnistunut hieman tyrimään asioitaan, erotettiin kaheksi viikoksi koulusta mikä tarkoittaa ettei se kaiketi saa asua kouluasuntolassa kahteen viikkoon... joten se soitti ja kysy et voiko tulla bunkkailemaan mun luo 20m2 yksiöön siks aikaa kunnes voi mennä takasin sinne asuntolaan, eikä tuu toimeen porukoittensa kanssa joten se ei sinne olis missään nimessä menossa et enhän mä sille voinu sanoa ei :D Tulee mielenkiintoiset pari viikkoa, Heikki kyllä sano tiskaavansa ni se kyllä helpottaa tilannetta :D

Eh, alan ehkä nyt oikeesti tajuamaan, et muutto lähestyy vääjäämättä.

[q]mariq, 1.9.2009 13:50:
Ois kova hinku päästä perjantaina Furyihin, mut näyttää pahasti siltä et tulee isot remppatalkoot just tasan siihen kohtaan Isompi porukka tulossa jeesaamaan, joten ei ny oikein vois sanoo et 'keep up the good work, tää typy lähtee ny baanalle!'
Harmittaa et sattukii niin epäsopivasti
[/q]

Kuka remppaa keskel yötä? :D

O