Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Junat ja naiset ovat luotuja kulkemaan. Myöhässä.

Saako udella, mikä jänskättää? Saat toisenkin pennin tarvittaessa siitä ajatuksesta :)

Kaikki pennit otetaan vastaan, sen verran pa tällä hetkellä :D

Tulin pitkäksi viikonlopuksi Luxemburgiin ja jännitin koska tiesin että tämä reissu;
- selkeyttää joitain asioita joita olen pohtinut (sekä herättää uusia kysymyksiä)
- avaa uusia sekä hyvin erilaisia ovia tulevaisuuteen
- vaikuttaa yhteen elämässäni olevaan ihmissuhteeseen kasvattavasti sekä toivottavasti vahvistavasti :)

Keep yourself open to life and I promise, all is gonna be good <3

EDIT:

NO HUH!

Näin maanantaina arkeen palatessa sitä vasta huomaakin kuinka paljon tuo viikonlopun reissu herätti uusia ihmeellisiä kysymyksiä sekä lisäsi hämmennystä :D *täh* *sydän*

Ihme häslinkipäivä taas töissä.

No onneks tästä saa rahaa.

"Olen vain ihminen" - vaikkakin totta niin aika huono tekosyy moneen juttuun.

Hieman syyllinen olo, ko en nyt viitti keskittyä opiskeluun. Armahdan itseni, ja lähden kylille.

Boretus maximus. Helkutti kun germaanit ei oo lähettänyt lappuja postissa vielä. ARGH tahtoo päästä rytkyttelemään Epic Experiementillä perjantaina! Miksei oo jo perjantai!!

Voi apua

Siel se yks ny sit on, keskel sotaa. Paree selvitä ehjin nahoin

Ny on vaan luotettava että elämä kantaa, ja silleen.

Siel se yks ny sit on, keskel sotaa. Paree selvitä ehjin nahoin

Ny on vaan luotettava että elämä kantaa, ja silleen.

Porukka kuitenkin matkustaa sinne jatkuvasti pitämään hauskaa yms, vaikka se sota onkin jatkunu samanlaisena vaikka kuinka pitkään. Ei siis mikään kauheen vaarallinen paikka mennä

Sosialisointi ei sovi mulle.. *ttu..

Kummallinen tämä normaaliuden naamio.

Kummallinen tämä normaaliuden naamio.

Itse olen miettinyt tänään jotain saman suuntaista. Mutta kia se on pakko vaan pitä naamalla ainakin päivisin.

Kuinkahan moni klubbariromanssi ja -rakkaustarina jää nykyään tapahtumatta sen takia, et "on enää vain Facebook"?

Siis ihan kärjistyksellä mietin, mut oikeesti, sillon kun klubbari oli viel elossa, niin musta tuntui et kaikki säpinöi tyyliin kaikkien kanssa.

Facebookissa ei oo mitään sanomaboksin tyylistä, missä ehkä mahdollisesti monikin bongas jonkun kiinnostavan tyypin, puhumattakaan forumin eri topikeista. Toki vielä bileissä niitä ihmisiä tapaa, mut onhan se nyt eri asia kuin tämä.

Onneks FB tuli vasta nii myöhää et oli jo oma mies tullu tavattua. :D

Hmm... Olen aiemminkin ollut tässä.

Mitä enemmän olen ihmisten kanssa tekemisissä, sitä vähemmän heistä
pidän.

Luova tauko*hihu*ja tää ihana keväinen auringonpaiste :)

Hahahaaaa, uuuuuuu, hehe

Mulla oli tänään joku ajatus mutta unohdin sen.

http://images.4channel.org/f/src/deutschland.swf
AIM MUUVIN TU DOIZLÄÄND! TÄZ WEÖ AI BILOONG!
...WIINERSNIZELWIINERSNIZEL!

Pitkästä aikaa sellainen olo että onnellisuus on vain itsestäni kiinni.

O