Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Niin, kumpa tietäis*justjoo*

onpas mainiota kun oon tulossa kipeeks ja itelläni vaikka mitä hommaa tehtävänä.

Miten mä saan päntättyä päähän sql:n kokeeseen et osaan jotain huomenna
hylsy tulee varmasti :|

Eilinen oli jotain todella hienoa. Vaikka meidän kaikkien mielessä olikin yhteisen ystävämme poistuminen korkeampiin taajuuksiin, oli vaan niin upeeta istuskella nuotion ympärillä värikkäässä vaahteranlehtisateessa, paistaa lettuja ja nauttia niitä kyseisen paikan pihan omenoista valmistetun hillon kera. Savun tuoksu jäi kivasti vaatteisiin ja hiuksiin.

On vaan jotenkin niin upeeta sekin, että joku vielä kaupungissakin elää siten, että kantaa itse vedet sisään, hakkaa halkoja lämmikkeeksi ja hoitaa kaikki pihatyöt. Lisäksi pihalla kasvaa vaikka mitä herkullista syötävääkin. Niin, ja tosi hyvä kokkaamaankin vielä, oli niin hyvää vegeruokaa että huh. <3 Oon kyllä niin ilonen, että frendillä on nyt tukena vallan ihana kumppani vallan valloittavan talon ja pihan kera.

Niin, ja on se vaan kumma elementti tuo tuli. Toiset ihmiset se yhdistää nuotion äärelle, ja toiset se erottaa lopun elämän ajaksi.

..vittuku pitäs lukee suomen kielioppia ja pari muuta kirjaa ja opiskella taas kaikki tarkekirjotusmerkit ja äänteiden ääntöpaikat ja tehä jotai morfologian harjotuksia jne jne ja polttaa levyjä ja samalla käydä duunissa vittu ei oo aikaa ees käyttää välimerkkejä ja vähän on nälkäkin ja helvetti että jotkut on lapsellisia huhhuh ja noita biisejäki ois kiva saada valmiiks mut systeri pelaa warcraftia mun koneella ja..

onpas tää suklaa hyvää...

[q]Freja, 12.9.2008 10:33:
Ajattelin juoda tänään hieman alkoholia ja olla humalassa.
[/q]

Ai meinasit jatkaa eilistä linjaa? :D

Mä puolestani eilen illalla bussilla kotia päin ajellessani kiinnitin huomiota yhteen bussin ikkunaan, jonka välissä oli melkein puolet ikkunan korkeudesta vettä. Katselin sitä veden pintaa, kun se väreili ja lainehti eri tavoin bussin liikkuessa. Jotenkin tuli mieleen elämän viiva, joka välillä kovissa töyssyissä muodostaa jyrkkää sahalaitaa, ja joka tasaisessa kyydissä lainehtii rauhallisen auvoisasti. Tuli mieleen viimeisimmät duunipäivät, ja tietyt hetket elämässä. Oli ajatuksia herättävä mutta rentouttava bussimatka. :)

[q]Nitta, 13.5.2008 17:04:

Uih

Mä näin tän kuvina silmissäni.
[/q]

On kyllä jänskää tää elämä. :)

can't take this shitte much longer!

krapula......

ois kiva jos ei tarvis ajatella.
mä en haluu ajatella.
en haluuuuuu.

Tuumailen ja kiroan kun en saa edelleenkään Ircnettiin yhteyttä *grr**nauru*

voi kun nää 20 nim menis nopeesti niin pääsis kotiin..

[q]Bio:
miks perjantaisin aina töissä tulee kaikki paskat niskaan!!
[/q]

Jotta maanantaina vituttais enemmän tulla töihin? Tjsp.

Miksi ihmeessä mun koneesta hajoaa jatkuvasti hiiri? Kohtelen niitä ihan hyvin... mitä ihmettä tekis tänään? miksi kaikki überkiva loppuu aina kesken? miksi mun pää on aina täynnä kysymyksiä? onko muita samanlaisia? saako sen pennin aina yhdestä ajatuksesta vai onko se joku nippumaksu?

Edit: Typeriä kolmoispisteitä oli joka välissä... Niin just... ... ... ... ...

Edit2: Ja sitten kysymysmerkkejä vikapaikoissa. Nyt riitti!

Miksei se toimi

Haluun niin jonnee bileisii polkkaa mut ei oikee voi ku oon kirkkonummel kattoos pikkusiskoo ja veljee... noh.. ehkä mä kestän tän viikonlopun viel ilman bileit mut seuraavan perjantain sit tf:ää polkkaa täysii..

yhdys sana otappa niimpä hyökuaalto hyökyaalto tanssitunti mitä vittua eihän tämä tunnista mitään fiksujakaan sanoja fiksu perusmuoto adverbi kielioppi tissit juosta juokseva juoksemalla hauskojakaan jaa se se on selvitin selvitinpä ei saa laittaa päätteitä päätteitäkään hemmetti tämä oikolukutesti oiko luku testi päättyy tähän.

15/43 tuli punaisena

Edit: ja ettei mun mielenterveyttä ruveta yhtään epäilemään, niin huomautan, että viestiä kirjoittaessa 'palauta', 'esikatsele' ja 'tallenna' -vaihtoehdot ovat saaneet uuden 'oikolue'-kaverin. Sitä tässä testailin.. (seliseli)

Elämä on kummallista. Sitä vois miettiä koko loppuelämänsä ja unohtaa siinä samassa elää. Jospa siis lopetan ajattelemisen niin voin alkaa elää.

kohta hyppelemään kohti dipola lakin laskijaisiin

O