Penni ajatuksistasi

Back to häröily O

Vuodenaika kesän jälkeen

Heräsin jostain syystä tänään jo kuuden aikaan. Uni ei tullut enää takaisin, joten nousin ylös. Muumikirjoja lukeneena tiedän kuinka Muumipeikko puhuu siitä kuinka yhtenä hetkenä vain tietää syksyn saapuneen. Tänä aamuna oli se hetki. Joten laitoin sukkien sijaan villasukat jalkaan ja t-paidan sijaan hupparin paljaalle iholle. Ei muuta kuin keittiöön keittämään munia ja vesikaakaota. Syksy<3 Muumipeikko on aina ihan paskana kun syksy tulee. Itse en,koska omat piippua polttavat kaverini eivät roudaa mihinkään ja talviunillekkaan ei tarvitse mennä, vaan voi karata maasta.

Waaaaaaa. Ajatuksia on niin monta, niin suurta ja niin mahtavaa et lentää tukka päästä. Takana LUSH, psykoottinen väsymys päällä, mut muisto eilisestä illasta jytää yhä. Mur. Pakkaan asuntoa, jamitan yksin täböllä kotona kuunnelle eilen saamaani levyä ja lennän jo ajatuksissani espanjaan. Miten täältä tullaan alas?

Kun lauantaista poistaa tanssin ja musiikin, mitä vittua jää jäljelle!?

Käsittämättömän hyvä olo. Ehkä vähän nälkä, mutta eipä se haittaa.

nyt taistellaan

[q]Annakins, 25.8.2008 20:39:
---
anniharha, 25.8.2008 20:22:
Mikä lasketaan alkuviikoks? Keskiviikkoon asti?

---

En mä tiedä kun 2 viikkoakin on näköjään 3 viikkoa ja päivät viikkoja :/
[/q]

Jep, alkuviikko se on tälläkin viikolla ja käsittää kuulemma päivät maanantai, tiistai ja keskiviikko.

Väsyttää. Saanko nyt sen pennin?

[q]anniharha, 1.9.2008 14:41:
---
Annakins, 25.8.2008 20:39:
---
anniharha, 25.8.2008 20:22:
Mikä lasketaan alkuviikoks? Keskiviikkoon asti?

---

En mä tiedä kun 2 viikkoakin on näköjään 3 viikkoa ja päivät viikkoja :/

---

Jep, alkuviikko se on tälläkin viikolla ja käsittää kuulemma päivät maanantai, tiistai ja keskiviikko.
[/q]

Ja 2 viikkoa on tässä vaiheessa jo 4 viikkoa...

[q]Annakins, 1.9.2008 14:59:
Ja 2 viikkoa on tässä vaiheessa jo 4 viikkoa...
[/q]
Torstai on meikällä takaraja, jos alkuviikko ei oo loppunut niin mä lopetan sen silti ja sit alkaa uus ajanlasku. Kärsivällisyys muka hyve, paskat.

Ei tää työ tekemällä lopu..

Jotenkin vaa haluais saada vastauksia kysymyksiinsä.

Miksi näin?
Mitä pahaa mä oon tehnyt?
Miks mitä hä.

Kai tää nukkumalla helpottaa.

Pitää jaksaa puuhailla kotona pari tuntia ennen salireissua. Sit mennä kotiin ja nukkumaan.

Sitten on taas uusi, ja varmasti parempi päivä.

viimonen työpäivä... :( vaikka täällä ei ookaan ollut aina ihan kaikista helpointa, ni silti on kuitenkin haikee fiilis, tänne jää kuitenkin muutama todella ihana ihminen, kenen kanssa on ollut erittäin mukava työskennellä. näitä ihmisiä tulen tietty näkemään vielä, mutta silti...

tavallaan helpompi ois lähtee, ku ois jo jotain uutta tiedossa ens vuodelle. muutamassa paikassa tiedon saaminen on venynyt, ja yhdessä paikassa olen varasijalla, jos ensiksi valittu ei ota virkaa vastaan.

tosi monessa paikassa hakuaika loppuu ensi viikolla, ja duunit alkais jo 1.1.2009... hmm... jos tässä jotain vielä ilmaantuisi

Kävelin tänään meren rannalla, istahdin penkille kevätauringon paisteeseen. Normaalisti olisin huokunut onnea ja tyytyväisyyttä elämääni ja olooni, rakastan aurinkoa ja merta. Sen sijaan kuitenkin tuijotin laineita vakavana ja kuvittelin olevani näkymätön. Vain sivustaseuraaja. En osallinen tässä maailmassa.

Todella pelottavaa. Mä oisin niin loman tarpeessa. En yhden viikon mittaisen, vaan vähintään kuukauden. Ehkä pidemmänkin. Mutta ei ole varaa sellaiseen. Pikku juttujahan nää on kun suhteuttaa oikeisiin mittakaavoihin, mutta kuitenkin näköjään sen verran suuria, että mun koko olemus ja hyvinvointi kärsii.

Mä niin kaipaisin paijausta just nyt.

Tanaan olis kuukausi Unityista ja edelleen nakojaan klubbari, puhelimet, meset ja posti on ahkerassa kaytossa.

Miten niin ei muka toimi. Toimii se.

onneks tuo pikkuinen on kunnossa... miro *sydän*
kauheesti aina säikähtää, ku niille sattuu jotain. olin eilen lounastaas ja tarhasta soitettiin, et yks hoitaja oli lähtenyt viemään miroa lääkäriin taksilla, kun tää oli tippunut keinusta ja satuttanut päänsä...

oli ehk pisimmän tuntunen metromatka ikin, koko ajan aatteli, et mitä on sattunut... käsiki oli kuulemma kipee. no, ei ollut onneks ku lievä aivotärähdys, ja käsikin oli "jo terve mutta äsken se oli poikki" (<miro)

Ois kiva päästä irti tästä epäsosiaalisuudesta.

Tyhmää! Ärsytys! Masis! Angst! Plääh! Pööh! Nngh!

:(

Huoh.

Saisinpa jostain 1000 euroa rahaa..

Nukahdan ihan just. Korpee olla tämmösenä päivänä sisällä*grr*

O