Penni ajatuksistasi
Oon tänään pohtinut syntyjä syviä. Sitä, kuinka jokainen meistä jättää erilaisia jälkiä kanssaihmisiin, toisiin lämpöisiä ja toisiin kylmiä. Niihin kaikista läheisimpiin yleensä molempia. Mihin vedämme omat rajamme, jotta lämpötila olisi siedettävä? Vaihtolämpöisyys tai tunnottomuus olisi kai liian helppo tie kuljettavaksi.
Hmm, korvissa soi. Ei silleen tinnitus-tyyliä vaan jotenkin pulssin myötä sellasta siritystä. Outoa.
näillä näkymin ylikiva vloppu tiedossa
uleutta
en malttais oottaa et pääsen töistä, melki heti kivaa tiedos
pari eilistä puhelua hymyilyttää vieläkin, on mul vaan ihania ystäviä *sydän*
itsekkäät ihmiset sukkaa
Kuinka ihanaa oon vapaa, kuinka kauheeta oon yksin. Kuinka ihanaa oon vapaa, kuinka kauheeta oon yksin. Kuinka...
Kuinka väsynyttä.*pökr*
Hmh, okei, on mul vähä hartia ja jalat kipeenä. Uuh.
Hmmmh. Ice powerii.
meinaakohan se yks muuttaa asumaan sinne duuniinsa....
Kauhee matkakuume koko ajan. Kattelen vaan eri kohteita, vertaan lentoja ja majoituksia :/ hajottaa niin paljon, kun ei eiitä varat matkailuun
Tästä virheestä muuten opin.
[q]Jone, 5.3.2008 12:05:
"Voi Jeesuksen perse että web 2.0-trendidesign on läppä. Kolmen homogenisen 'me ollaan niin 2008'-mäkkidesignsaitin jälkeen alkaa vatsa heittämään volttia."
[/q]
"En olekaan ainut, joka käyttää sanontaa "Voi Jeesuksen perse". Jännittävää."
...mutta itsehän se sanoi, että tee mitä tykkäät ja kenen kanssa tykkäät.
kumpa ei tulis ruuhkaa enää tän 19 minuutin aikana minkä tää pulju on auki...
Tuli pien ruuhka, mut ei onneks paha.. huhuh...
[q]domi, 11.3.2008 23:02:
Et opi.
[/q]
Mahdollisesti en.
[size=4]Et ees tiiä mistä ja mitä ni mistä sä muka tiiät mistään mitään!!1+23[/size]
[q]anniharha, 11.3.2008 23:44:
---
domi, 11.3.2008 23:02:
Et opi.
---
Mahdollisesti en.
[size=4]Et ees tiiä mistä ja mitä ni mistä sä muka tiiät mistään mitään!!1+23[/size]
[/q]
Sori, tiiän kaikki. :(
Jos sitä voittais tänään lotossa..
"Mä muistan sen kirkkaan päivän, sen kesän ja sen valonhäivän, MISSÄ SE KESÄ NYT ON?"
Sinistä ja valkoista...
[q]domi, 12.3.2008 07:20:
Sori, tiiän kaikki. :(
[/q]
On yks juttu mikä on yhtä vanha ja kulunut kuin sä, mut moi: meillä taitaa olla jotain yhteistä.
[size=1]Isoveli. <3[/size]
Voi hemmetin amadeukset ja ruotsinkielentaidot ja kaikenmaailman muut varausjärjestelmät ja iltatyöt ja minityöt ja ARRRRRGH.
olisinpa jo humalassa...