mitä lemmikkieläimiä omistat?
edellee kaks chinchillaa ja kaks kääpiöhamsteria on pojan ihq kaverit...*pihkassa*
Mul on IHANA*plur* häröpää maatiaiskissa Cleo! Se ei oo älyllä pilattu neiti,mut sen tempaukset jaksaa aina naurattaa!*iloinen*
Tosson tollanen jänis olohuoneessa joka negailee.
http://klubitus.org/liitteet/459263.jpg
Mul oli marsu mut se otti ja kuoli
toinen gekoistani..kuvassa poussaa Pikkunen, sen kaveri on Kekkonen
Enää ei oo kun yks pieni&arka kisu mutta kohta on toinenkin
Tällä hetkellä meillä on vaan villakoiria. Ja nekin lähtee pois huomenna kun mä siivoon.
Oikeesti haluaisin sellasen superminichihuahuan *sydän* Näin just tänään sellasen keskustassa, ja se oli niin söpö ja se täris ihan! Iiih Valitettavasti meille ei varmaan sellasta ikinä tuu ku toi toinen puolisko tykkäilee taas kissoista enemmän *super**igor* Kökkö.
meillä asuntoa vahtii pieni mutta pippurinen kääpiöpinseri
Ennen oli akvaario mut sellai puhuva papukaija olis ihan messevä*nauru*
Onhan noita elukoita ollu vaikka minkä laatusta.... Tällä hetkellä asunnossani asustaa vanha kissa rouva Viki (10v.) ja kaksos-tytöt Tihru ja Tuikku (4kk) laadultaan gerbiilejä... Koiran (kultainen noutaja) jouduin lopettaa tossa just ennen joulua, oli sitä ikää jo 14v ja kunto sen mukanen. Edelleenki kamala ikävä sitä otusta. Sillon päätin, että nykynen kissa jääkin viimeseksi isommaksi nelijalkaseksi, luopuminen ei oo mitenkään mukavaa...
Mulla on ollu kaloja, kani, sauvasirkkoja, seeprapeippoja ja hamstereita aikasemmin. Vanha totuushan menee: mitä useampaan ihmiseen tutustun, sitä enemmän rakastan eläimiäni. *sydän**vink**hymy*
Meikäläisellä on kotona kani nimeltään Dingo, ikää 6v. Sarjassaan toinen pitkäkorva, minkä olen omistanut. Ensimmäisen nimi oli Pumpuli, mutta se kuoli jo 1999. Sit on ollut akvaariokaloja sen lisäksi iso liuta joskus skidinä.
Meillä oli pienenä talossa kissa Rasmus ja irlanninsusikoira Ronja ja kaloja pikkuakvaariossa. Kissa jäi auton alle, koira piti lopettaa ja kalat meni vessnpytystä alas ku äiti ei jaksanu hoitaa.. mut nykyään mulla on pikku Ylva-kisu (kato profiili), siskolla koira ja kotona kaloja, ja mistään ei haluta eroon! :)
14-15 vuotiaan kissan.
10 kissaa, kani, 3 gerbiiliä ja hevonen *sydän**sydän*
Itse omista puolikkaan kissan, tyttöystäväni kautta musta on tullut yhden kilpikonnan ja yhden beduiiniskinkin isäpuoli.
Paloma-kisu <3
Meidän Siamilainen hirviö.
tällä hetkellä en yhtäkään...
haluis taas koiran, mutta ku ei tilaa löydy... vielä
myös käärme on tulossa kun vain rahaa on...meinaa aina mennä levyihin ja muihin leluihin.
portugalilaisen ex-katukissan, valkoisen siamilaisen sekä hirven.
[q]mayah, 8.4.2005 18:54:
Osta chihuahua, mahtuu taskuun ja syö vähän :)
T: onnellinen omistaja
[/q]
en oikee tykkää niin pienist, mut haluun semmosen jota voi kunnolla rutistaa... *vink**hihu*
kun lapsuudessa ollut kaks berninpaimenkoiraa + sit yks oma... *sydän*
OK Mun on pakko saada tietää tämmöisenä eläinhulluna otuksena että mitä lemmikkieläimiä omistatte? Mulla on ittelläni 1 kissa sen nimi on Humu-Pekka.mä haluaisin myös toisen kissan... Koirista en niinkään tykkää mut lisko olis magee omistaa...*pupu**possu**hellokitty*