mitä lemmikkieläimiä omistat?
[q]Juzba:
En mitään mutta olen jo pidemmän aikaa haaveillut papukaijasta. Se olis just siisti!! *nauru**iloinen*
[/q]
Jaa, milläköhän tavalla korvia vihlovan korkealla äänellä rääkyvä otus olisi siisti?
Se on niin vitun ruma ja ärsyttävä et sen takia se olis siisti..
[q]Juzba:
Se on niin vitun ruma ja ärsyttävä et sen takia se olis siisti..
[/q]
No nyt puhut asiaa Joskus aikoinaan vanhempien luona meillä oli papukaija ja hitto, että jokin eläin osaa olla ärsyttävä. Kun se rääky, niin sillä oli vielä sellanen ilme, että varmasti tiesi ärsyttävänsä. Oli kyllä sen sata kertaa lähellä, että en päästäny lutkulla ilmoja pihalle
Pien sammakko, uiskenteli veessä... Tässä meidän Horsti. Siitä on vähän hankala saada hyvää kuvaa...
Horsti on tosi kiva sammakko.
Mutta mua vähän hämmentää Jennin riemu aina kiljua ilosta kun niitten lattialla kävelee joku ömm esim pieni hämis 'HORSTILLE SE, HORSTILLE SE, OTTAAKAA KIINNI!1' :D
Neljä porsasta *sydän*
Olen tässä koiranomistajana pähkäillyt, että mistä johtuu sellainen tapa (pätee myös kissoihin), että kun koira oksentaa tai sillä on vatsa kuralla, niin tuotokset on 99%:n varmuudella matolla? Meillä matot peittää ehkä 20% lattiapinta-alasta ja silti lähes poikkeuksetta kaikki tulee matoille...*grr*
[q]De Souza:
Olen tässä koiranomistajana pähkäillyt, että mistä johtuu sellainen tapa (pätee myös kissoihin), että kun koira oksentaa tai sillä on vatsa kuralla, niin tuotokset on 99%:n varmuudella matolla? Meillä matot peittää ehkä 20% lattiapinta-alasta ja silti lähes poikkeuksetta kaikki tulee matoille...*grr*
[/q]
Tyhmiä koiria teillä.*hih*
Meillä sentään aika usein löytyy oksennukset jostain huoneen nurkasta, jonne mattoa ei ole asennettu. Eivätkä nuo kissatkaan matoille oksentele, nykyään oksentelevat 90% todennäköisyydellä kylpyhuoneeseen tai saunaan. Ja sieltä ne on onneksi helppo huuhdella pois.
Tällä hetkellä ei onneksi ole edes mattoja lattialla, kun tuo yksi koira vuotaa vielä.
Yhen kissan mikä on ihan pähkähullu. Ja mä ku niin toivoin et siit tulee rauhallinen kisu, mut paskat.
Viivi, se norjalainen*plur**sydän*
Mussukka on pelastettu virosta ja silla on toinen silmä sokea koska ottanut ilmeisesti yhteen joskus koiran kanssa*uuh*
Meillä asustelee kaksi -korjaan kolme viljistä, siis viljäkäärmettä. Vilkkaita pötkylöitä.. Aivan uskomattomia eläimiä, joihin ei vain voi kyllästyä
Meilllä on asunu joulusta saakka perhonen sisällä. Päivät se kattelee ikkunan vieressä ulos ja välillä syö jotain hedelmää pöydältä.. Tavoitteena olis, että sen sais viä luontoon keväällä..
[q]idi:
meil on kärpänen.
se on parisen viikkoo lenneskellyt tääl..
nimi pitäis vaa kekksii viel... :P
[/q]
Tolla periaatteella Divesillä on vähintään 70 lemmikkiä... Eläinrakas? Vai poikamies?
Mulla on pikkusisko, nimeltään satu. Aika huonosti kyl koulutettu mut toivottavasti se siitä rauhottuu.
Ihana kisu löytyy. *sydän*
Oonkohan jo vastannu, no jos oon ni siinä sitten tulee uusiks. Avovaimon kanssa palvellaan 3 marsua joista 1 on avokin, toinen mun ja kolmas on osaomistus. Oma liskoharrastus pääsi vihdoin käyntiin tossa joulukuun alussa kun hankin arovaraanin. (Varanus exanthematicus)
Herra / Rouva Tasavallan Presidentti: http://ihku.org/~ujin/Kuvat/Presidentti_oksalla.jpg
Yrjö, Kilju, Helmi ja Yrjö taas alh. oik. (jättikuva) linkki
Marsut asuu keittiössä ja varaani makuuhuoneessa omassa boksissaan. Sen verran leppoisa yksilö tuo varaani ettei pahemmin pahastu käsittelystä.
Kaksi cornish rex -tyttöä asustaa meidän kaksiossa. Luonteeltaan cornish rexit ovat seurallisia ja aktiivisia kissoja. Ne kiintyät omistajaansa ja haluavat olla mukana kaikissa kotiväkensä puuhissa. Omien kissojen ykkösharrastus on nukkuminen saunan jälkilämmössä. :)*sydän*
[iso]ÖIJTTIÄISII!!![/iso] hiiih..
Mullon koira (jonka kyllä mummini varasti multa ja tätänykyä pitää panttivankinaan espoossa.
JA sitten 2hämähäkkiiiii... tarantelaa. Salmon pink ja valkopolvi. LS. (mitattu ennen nahanluontii) joku 10cm ja 7cm ne on himokkaita. uuh.
JA kauhee määrä matoja ja öittiäisii jotka asustaa mun äärettömässä orkideaviljelmässä (joka edelleen odottaa edellises kämpäs et saisin ne tuotuu tänne... ..on laiska enkä omista autooo.. eikä ne kaikki varmaan ees mahu mun yksiöön. *poks*)
villakoiria ympäri kämpää, koska en omista imuria... ja täl hetkellä on yksi kisu mutta huomisesta KAKSI*plur*
OK Mun on pakko saada tietää tämmöisenä eläinhulluna otuksena että mitä lemmikkieläimiä omistatte? Mulla on ittelläni 1 kissa sen nimi on Humu-Pekka.mä haluaisin myös toisen kissan... Koirista en niinkään tykkää mut lisko olis magee omistaa...*pupu**possu**hellokitty*