alexin, tri patin & kallen levylaukut @ ylex heinäkuussa
rekrytoin peltsille muutaman lomasijaisen, joten ylex:ssä heinäkuussa perjantaisin klo 20-22 seuraavat ei-täysin-kokemattomat radiopersoonat:
8.7. alex niemisen levylaukku
15.7. kallen levylaukku
22.7. tri patin ocsid-levylaukku
29.7. kallen levylaukku
enjoy! :)
mahtavaa! :)
Jumankaut! Mad Props!
aijjettä! nää on must.
Aijaijai! <3
Jesus! Tri.Pattia onkin ollut ikävä... KIITOS! :D
Tri Patti vakkariksi! (ja presidentiksi.)
niemistähän näistä toki eniten odottaa, mutta eiköhän muutkin tuu tsekattua mahdollisuuksien mukaan..
Pitää yrittää muistaa kuunnella :cool:
Hyvä Leena!
tuon 22.7. ansiosta tyrkytän sulle toistekkin drinkkilippuja ;)
Mutta tosissaan aivan kertakaikkisen mahtava ajatus!
Mitähän tapanilla on laukussaan, kuulemma laineen markolle myi ison pinon levyjään.. :) toivottavasti ainakin jotain 90-alun transea ja hooseetä \o/
voisko joku ystävällinen ihminen ripata tuon tri.patin osuuden ja pistää jakoon kun olen juuri tuolloin töissä.. :(
Voi hemmetti sentään! Kiitos Leena! :hearts:
Ei voi olla kuuntelematta! "Dancemob with DJ Alex, Okey roll the drums!"
Ja Ripatti vielä! :cool:
\o/
YESSSSS
Jep jep ei voi kuin kuunnella :roll: :roll:
Dodii, olihan se aikakin saada ripatti takas aalloille, tätä ootetaa juu vesi kielel.
voisko joku ystävällinen ihminen ripata tuon tri.patin osuuden ja pistää jakoon kun olen juuri tuolloin töissä.. :(
Eiköhän natsaa, ainakin nauhoittaminen.
Jos joku ens viikon perjantaina vois nauhoittaa ja pistää jakoon ton Kalle Miettisen ohjelman kun taidan olla töissä vielä siihen aikaan :sad:
:heart: Alex kuulosti viime pe niin hyvältä, että itku meinasi tulla (tyttö kun olen :) ) 90-luvun clubi-illat (ja nuoruus) palasivat ihanasti mieleen... Mutta kyllä maistuu Kallekin juuri tällä hetkellä. :heart:
Patti ja Vauva vauhtiin! 22.7 Tiedä mitä luvassa;)
Patti ja Vauva vauhtiin! 22.7 Tiedä mitä luvassa;)
Jos Vauva ni sitte myös Hanski ja David :)
Ja Smack tietty :hah: